De overheid kan besmette mensen gewoon verplichten thuis te blijven. Dat kan al.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Mensen hebben meer duidelijkheid nodig. Je hoeft niet gelijk gearresteerd te worden naar 1 kuch, maar las je hoestend in de rij staat bij de supermarkt dan had je gewoon thuis moeten blijven.
Mijn moeder zit daar en vertelde hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:33 schreef gniffie het volgende:
Voor degenen die er nog over nadachten om een vakantietje spanje mee te pikekn
https://barendrechtsdagbl(...)-het-strand-niet-op-
[..]
Ik vond het grappig beschreven. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze aan longbeeld kunnen afleiden wat de kans is dat iemand besmet is, want het zal wel een specifiek beeld geven (denk ik dan).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lol nee vast niet maar tis meer dan niks toch ?
Heb je een beetje gevolgd hoe ik hier in sta? Dan zou je dat soort onzin niet zeggen namelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, iemand die het beleid moet uitstippelen omtrent het coronavirus vind ik juist belangrijk om kritisch te bekijken.
Maar goed, Nederland is overgeleverd aan mensen zoals jij die het allemaal maar willen goed praten en relativeren. Laat het ons maar overkomen-mentaliteit.
Die stap is afgelopen dagen beetje ingemasseerd en wordt verwacht ik maandag of dinsdag afgekondigdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De overheid kan besmette mensen gewoon verplichten thuis te blijven. Dat kan al.
Maar wat is de definitie van besmet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De overheid kan besmette mensen gewoon verplichten thuis te blijven. Dat kan al.
Filteren wat andere oorzaken zijn zodat die niet meer het coronatraject in moeten/hoeven jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond het grappig beschreven. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze aan longbeeld kunnen afleiden wat de kans is dat iemand besmet is, want het zal wel een specifiek beeld geven (denk ik dan).
Misschien overweeg ik dat wel ja. Ik vind dat Rutte dit op een goede en rustige manier aanpakt (althans, zo komt het over op tv).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stem gewoon lekker weer VVD komende verkiezingen joh.
longbeschadiging, hebben ze in China ook moeten doen, te weinig testkitsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
In Maastricht hebben ze een speciale CT-scanner die het virus kan zien ja?
Je moet dan wel per persoon een beschikking uitreiken he?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stap is afgelopen dagen beetje ingemasseerd en wordt verwacht ik maandag of dinsdag afgekondigd
Iig snel
We hebben er 200 tot nu toe, morgen wordt het besloten ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
terwijl daar helemaal niet veel gevallen zijn. die zijn dus waarschijnlijk wel zo slim om naar de toekomst te kijken ipv naar t heden (Rutte and friends).
Zo rustig dat het kostbare weken helemaal heeft stilgestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien overweeg ik dat wel ja. Ik vind dat Rutte dit op een goede en rustige manier aanpakt (althans, zo komt het over op tv).
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een beetje gevolgd hoe ik hier in sta? Dan zou je dat soort onzin niet zeggen namelijk.
Ik praat niks goed, maar een lockdown veroorzaakt ook een run op winkels en dat moet voorkomen worden. Zo balanceer je alle maatschappelijke belangen en kosten met elkaar. En dan nog kun je zeiken op Rutte, die baseer zich ten eerste ook maar op een team van experts en ten tweede is het in veel gevallen nog altijd de burger die wel of niet luistert en de werkelijke verspreiding veroorzaakt.
Iedereen is potentieel besmet, ik ga uit van lock down over niet al te lange tijd voor iedereenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar wat is de definitie van besmet?
Eerlijk zijn! Dat is het belangrijkste. Ik vind die Boris Johson een irritante kwal, maar hij was wel duidelijk en eerlijk over wat er aan de hand was. Hier zijn onze grote leiders en experts het nog steeds aan het downplayen, zelfs (of vooral) na de genomen maatregelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk. Hoe zou jij het liever zien? Wat is volgens jou een goede keuze of goed advies?
Engelse toeristen klitten samen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:33 schreef gniffie het volgende:
Voor degenen die er nog over nadachten om een vakantietje spanje mee te pikekn
https://barendrechtsdagbl(...)-het-strand-niet-op-
[..]
Leuke tip! Eens opzoeken. Toch tijd zat komende weken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:22 schreef RubenSosa het volgende:
ik ga zo maar naar The Last Ship kijken.
The Last Ship (TV Series 2014–2018) - IMDb
Je hebt er vast meer verstand van dan ik, maar ik vind het een fijn gegeven dat ze hun best doen om t zorg personeel zoveel mogelijk te ontzien en te helpen in deze moeilijke tijden waar de werkdruk al giga hoog is en de zorg in meer dan 1 opzicht zorg is geworden voor hen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond het grappig beschreven. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze aan longbeeld kunnen afleiden wat de kans is dat iemand besmet is, want het zal wel een specifiek beeld geven (denk ik dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |