Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de huilfase erom
Da's nog wel ver weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef firefly3 het volgende:
Dankzij het RIVM en onze award-winning-regering halen we straks misschien de meeste doden wereldwijd
We hebben geen zorg en defensiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de verhoudingen zijn qua Italie en Nederland op het gebied van defensie, maar volgens mij hebben ze alles wegbezuinigd om er daadwerkelijk iets mee te kunnen.
Er werkt meer dan 100 man, dat weet je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Teambuild weekendje, stond al maanden geplanned
Komt de pensioenen misschien wel ten goede!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef firefly3 het volgende:
Dankzij het RIVM en onze award-winning-regering halen we straks misschien de meeste doden wereldwijd
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef riazop het volgende:
In Belgie vechten op dit moment 24 personen voor hun leven
Weet ikquote:
Skireis in Noord-Italie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Teambuild weekendje, stond al maanden geplanned
drama queenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef firefly3 het volgende:
De pensioenfondsen hebben helaas al 20% van ons geld vergokt en verloren op de beurzen de afgelopen weken. Dus het geld is op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Komt de pensioenen misschien wel ten goede!
Don't forget the B word.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje gaat volledig op slot lees ik op twitter
Ze werken wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Er werkt meer dan 100 man, dat weet je?
De wereld niet, maar wij met een beetje pech uiteindelijk welquote:
Je denkt dat het een grapje is, maar vorige week waren ze serieus aan het kijken of ze mondkapjes naar het Griekenland konden sturenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
naar griekenland sturen voor de arme vluchtelingen !
ik zie het zo gebeuren ja
De beurzen kunnen ook wel weer groeien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De pensioenfondsen hebben helaas al 20% van ons geld vergokt en verloren op de beurzen de afgelopen weken. Dus het geld is op.
Huilie, huiliequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:20 schreef firefly3 het volgende:
Over 4 weken naar buiten en erachter komen dat je baan kwijt is wordt met de dag een reëler scenario.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
Beetje Netflix, beetje Disney+, bordspellen, in de tuin wat doen, kletsen, boek lezen, muziek luisteren. Wereld vergaat niet hoor mensen. Gewoon weer even wat tijd voor jezelf en je familie is echt geen ramp.
Als dat het wel is moet je je maar even afvragen of je de juiste keuzes hebt gemaakt
Ik snap de angst voor drie tot vier weken alleen naar buiten voor noodzakelijke dingen niet zo erg.
Een aantal landen zijn nu aan het doorpakken jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje gaat volledig op slot lees ik op twitter
Ja sorry zit mobiel..BNO meldt dit nuquote:
Klopt, maar ik schat de gokkers van onze pensioenen niet zo hoog in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De beurzen kunnen ook wel weer groeien.
quote:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 14:20:12BREAKING: Spain preparing for nationwide lockdown to stop the spread of coronavirus, according to draft decree - El Pais reageer retweet
Gewoon lekker thuiswerken deze maand. Onder de overkapping in het zonnetje. Lekker toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:23 schreef byah het volgende:
[..]
Over 4 weken naar buiten en erachter komen dat je baan kwijt is wordt met de dag een reëler scenario.
netflix en disney gaan ook platquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
Beetje Netflix, beetje Disney+, bordspellen, in de tuin wat doen, kletsen, boek lezen, muziek luisteren. Wereld vergaat niet hoor mensen. Gewoon weer even wat tijd voor jezelf en je familie is echt geen ramp.
Als dat het wel is moet je je maar even afvragen of je de juiste keuzes hebt gemaakt
Ik snap de angst voor drie tot vier weken alleen naar buiten voor noodzakelijke dingen niet zo erg.
Goeie aannamequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
De teller van de GGD kan max op 999 staan. Er wordt nu een programmeur ingeschakeld om de database limieten aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |