Hij is eerst nog druk met olie kopen blijkbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed moment voor Trump om Groenland te kopen.
Das netjes. De ah waar ik net was had het personeel het te druk met bijvullen en kassa's.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mijn AH XL stond een fles desinfectiemiddel voor de zelfscanners met een briefje daarbij dat je het zelf mocht gebruiken, maar dat iedere scanner wordt gedesinfecteerd voordat hij terug in het rek werd gezet.
RIPquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:57 schreef hollandia02 het volgende:
Patienten overleden in Eindhoven en Roosendaal.
Niks mis met vakanties nee. Je moet alleen niet bewust een echt risico gebied als Iran of Italie opzoeken momenteel. Verder is het toch al overal. Gewoon tijdens je vakantie grote publieke ruimtes vermijden waar mogelijk en gewoon hygiënisch leven. Als wij begin april weg kunnen naar Londen dan gaan we ook gewoon hoor. Mits gezond uiteraard.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat mensen toch een beetje hoop houden en naar hun vakantie uitkijkenIk hoop ook dat mijn broer zoals gepland in april bij me op vakantie kan komen.
Dus mensen die als een stel doorgeslagen egoïsten alle schappen leeghamsteren moet kunnen omdat een hardwerkende verpleegster gewoon niet zo stom had moeten zijn. Volgens mij ben je hier eigen gedrag aan het goedpratenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:57 schreef JK het volgende:
[..]
En wat doen die mensen precies als er geen pandemie is, maar de stroom er een dag uit ligt en de winkels daarom niet open kunnen? Klein voorraadje aan eten en een extra rolletje schijtpapier hebben, kan helemaal geen kwaad. De mensen die nu hamsteren zijn gewoon schapen die elkaar na doen. Ik heb in de voorgaande weken al elke keer iets meer meegenomen tijdens het boodschappen doen. Een beetje vooruit denken kan geen kwaad.
Het maakt geen zak uit nee, als ik ga tijdens het hamsteren en daar 200 man tegen kom of 200x heen ga en elke keer 1 iemand is exact dezelfde uitkomst.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tsja als jouw gezonde verstand denkt dat het niet helpt om minder vaak naar de supermarkt te gaan nu, dan zijn we gedoemd
Misschien zijn die mensen daar wel om boodschappen te doen voor een hardwerkende verpleger.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mensen die als een stel doorgeslagen egoïsten alle schappen leeghamsteren moet kunnen omdat een hardwerkende verpleegster gewoon niet zo stom had moeten zijn. Volgens mij ben je hier eigen gedrag aan het goedpraten
Als je er 200x heengaat kom je toch veel meer mensen tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uit nee, als ik ga tijdens het hamsteren en daar 200 man tegen kom of 200x heen ga is exact dezelfde uitkomst.
Gezond verstand is om of die grote groepen te mijden of minder heen te gaan.
Precies. Tot nu toe heb ik met deze tactiek binnen 500 dagen iedereen dood.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet dit virus toch ook, kan lekker ongestoord flink verspreiden 'want het is toch maar een griepje'.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uit nee, als ik ga tijdens het hamsteren en daar 200 man tegen kom of 200x heen ga en elke keer 1 iemand is exact dezelfde uitkomst.
Gezond verstand is om of die grote groepen te mijden of minder heen te gaan.
Dat doe ik en een paar anderen hier al dagenlang, maar krijgen dan al heel snel "denk jij dan dat jij het beter weet dan de experts" naar onze hoofden gesmeten. De meningen van de experts van het RIVM botsen vaak met onderzoeken uit andere landen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ervaring met kinderen ieder logisch mens leert ja.
Maar in dat debat van de 12e bleek toch heel duidelijk dat de experts van mening zijn dat de kans dat kinderen het virus overdragen kleiner is. Dat was een speerpunt in het verkopen van 'de scholen blijven open'.
Ik ben benieuwd of iemand weet op welke onderzoeken het RIVM zich beroept. Want volgens mij lullen ze inderdaad flink uit hun nek. Maar zolang onze politiek doodleuk blijft roepen 'we geloven de experts', wordt het misschien eens tijd om publiekelijk de meningen van die experts kritisch te bekijken. Door de onderzoeken waar ze zich op baseren eens onder de loep te nemen.
Ik zeg gewoon: denk wat verder na, leg een klein voorraadje aan als er rust is, want de stroom kan ook uitvallen of een pinstoring of weet ik het. Net als dat je altijd wat geld moet sparen en niet elke maand alles op moet maken. Als de wasmachine dan stuk gaat.. wat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mensen die als een stel doorgeslagen egoïsten alle schappen leeghamsteren moet kunnen omdat een hardwerkende verpleegster gewoon niet zo stom had moeten zijn. Volgens mij ben je hier eigen gedrag aan het goedpraten
Sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het RIVM baseert zich alleen op eigen onderzoeken volgens mij. Vooral niet naar buitenland kijken en vooral niet luisteren naar landen die nu al veel verder zijn in het proces.
jaaaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niks mis met vakanties nee. Je moet alleen niet bewust een echt risico gebied als Iran of Italie opzoeken momenteel. Verder is het toch al overal. Gewoon tijdens je vakantie grote publieke ruimtes vermijden waar mogelijk en gewoon hygiënisch leven. Als wij begin april weg kunnen naar Londen dan gaan we ook gewoon hoor. Mits gezond uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |