quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef Qarrad het volgende:
Oh ja, en er zijn dus blijkbaar tevens hackers en overige oplichters op pad om al die thuiswerkende mensen hun inloggegevens te ontfutselen, met alle gevolgen van dien. Het is niet ondenkbaar dat dan de handhaving, zorg of nutsbedrijven slachtoffer worden van een hack in deze periode.
Die hackers mogen ze wat mij betreft dus ook alle zorg en bescherming ontzeggen. Jij het onveilig maken voor anderen? Prima, hopelijk wordt je niet besmet en echt ziek want je red je maar. Jammer als je huis ook geplunderd wordt dan.
Discutabel. Vriend besmet 10 vrienden op een feest. Allemaal jonge mensen dus die merken het niet of nauwelijks. Ondertussen gaan ze wel weer naar de appie en pakken ze winkelmandjes vast, peuteren ze hun neus, kriebelen aan hun gezicht, doen even die duurtjes open bij het vriesvak, etc , en heb je dus 10 besmetters erbij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Och, ik snap het wel als mensen wat plezier zoeken ergens. Gewoon met een klein gezelschap wat feesten is niks mis mee.
Winkelen met vieze winkelmandjes etc is net zo risky.
Midden Oosten ook een hoop besmettingen bij +30 gradenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brazilië niet heel veel gevallen had. Het is daar trouwens zomer dus dat verhaal in de lente kan dan ook de bak in.
Mijn tactiek is ook altijd om eerst in te zetten op verspreiding, en dan als alles besmet is -bam- longontstekingen, coma's, alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot iemand wat DNA gaat besteden aan symptomen
Levend Stratego vond ik als kind geweldig, maar dan merk ik toch dat ik ouder ben inmiddels, want levend plague inc. vind ik echt stomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel aardig ingekleurd te raken allemaal
[ afbeelding ]
Tja, ik haal normaal 1x per 2 weken een doos met 12 pakken melk. Dat is dus gebruikelijke voorraad voor ons. Maar maak dat een hamsteraar maar wijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef maily het volgende:
Je geeft je boodschappenbriefje aan een medewerker en die doet jouw boodschappen. En dan geen 20 pakken melk en vijf pakken wcpapier.
Dat doet dit virus toch ook, kan lekker ongestoord flink verspreiden 'want het is toch maar een griepje'quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn tactiek is ook altijd om eerst in te zetten op verspreiding, en dan als alles besmet is -bam- longontstekingen, coma's, alles.
Dat is geloof ik iets wat Trump geroepen heeft, dat het per april waarschijnlijk afzakt. Die moet je nooit serieus nemen wat wetenschappelijke feiten betreftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brazilië niet heel veel gevallen had. Het is daar trouwens zomer dus dat verhaal in de lente kan dan ook de bak in.
Als Zeeland als beste provincie van Nederland wordt gezien, kun je twijfel hebben over wat zij nou precies scoren..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef matthijst het volgende:
De gezondheidszorg in Lombardije is een van de beste en meest geavanceerde ter wereld. Zij heeft een score van 9,9 op 10 in de puntenlijst van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) en bevindt zich in de top 5% van de health-index van alle regio’s wereldwijd.
https://www.hpdetijd.nl/c(...)re_code=Ev7BASrnkNr1
Ik haal meestal als de pepsi max in de aanbieding is (2 voor 1) 16 of 20 flessen. Dus ja, gisteren in de Hoogvliet... Ik voelde me een hamsteraar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, ik haal normaal 1x per 2 weken een doos met 12 pakken melk. Dat is dus gebruikelijke voorraad voor ons. Maar maak dat een hamsteraar maar wijs.
Dus dat!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef Gia het volgende:
Ik hoop echt dat mensen die nu nog, of sinds gisteren, op vakantie gaan naar het buitenland, zelf maar moeten uitzoeken hoe ze terugkomen.
Zal al een klus worden om de overwinteraars terug te krijgen als de grenzen dicht gaan.
Wie nu nog gaat is asociaal.
Mja, schoonmoeder komt maandag terug uit Portugal. Dat zal nog wel lukken denk ik. Maar haar broer en schoonzus blijven nog een paar weken langer. Of die nog gewoon terug kunnen vliegen is maar de vraag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef Gia het volgende:
Ik hoop echt dat mensen die nu nog, of sinds gisteren, op vakantie gaan naar het buitenland, zelf maar moeten uitzoeken hoe ze terugkomen.
Zal al een klus worden om de overwinteraars terug te krijgen als de grenzen dicht gaan.
Ik zit ar drie weken in de gangkast onder de trapquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar gaan jullie niet meer naar buiten nu dan?
Een wandeling, naar sommige winkels, joggen of naar het park moet toch kunnen?
Is toch nier zo dat nu overal in de lucht hangt uren lang? Anders kan je geeneens in de thuis zitten of je huis luchten bv omdat ergens iemand verder op een aantal minuten ervoor gehoest heeft.
Tuurlijk kan dat. Ik ga zo ook straks een mooi stuk wandelen in het buitengebied. Niks aan het handje!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is toch nier zo dat nu overal in de lucht hangt uren lang? Anders kan je geeneens in de thuis zitten of je huis luchten bv omdat ergens iemand verder op een aantal minuten ervoor gehoest heeft.
Net gewoon een uurtje of 2 buiten gelopen, wel voornamelijk buitengebied maar meer dan genoeg mensen tegengekomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hier pas ik mijn schema er niet voor aan eerlijk gezegd, dat paniekerige gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Net anderhalf uur wezen wandelen voor de frisse lucht. Ben welgeteld vijf mensen tegenkomen en een handjevol auto's. Het is hier in ieder geval wel echt een stuk rustiger dan normaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Natuurlijk, wandelen buiten of joggen moet je juist gaan doen. Van de hele dag tussen 4 muren zitten wordt je ook niet gezond.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Nee hoor; kan lekker de tuin in. Vijver schoonmaken ....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoezo? Wat ons hier te wachten staat ... Misschien dat je in Spanje of Amerika nog slechter uit bent. Maar je kunt nu beter bijvoorbeeld in Japan op rondreis zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef Gia het volgende:
Ook als het naar een gebied of land is waar geen besmettingen zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef Gia het volgende:
Ach ja, mensen houden van dramaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dan zijn we snel uitgeteld met 1.000 ic beddenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:45 schreef Kyran het volgende:
Hoeveel bevestigde patiënten wij hebben boeit eigenlijk al lang niet meer. Eigenlijk zouden zij vanaf nu nog maar twee getallen moeten geven ...
- Aantal besmette patiënten op de IC
- Aantal vrije bedden op de IC
Rest boeit op dit moment echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |