Gast, het is half twee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen hier Corona-vrij wakker geworden ?
Dat hopen we allemaal!!quote:
Dat is altijd rond 14.00u.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt er nog een Corona update over het aantal besmettingen en doden, of is dat in het weekend niet?
Mooie actiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef -river- het volgende:
Wij hebben een buurtapp en daarin kunnen mensen die hulp nodig hebben en mensen die hulp willen bieden zich nu aanmelden.
Normaal gesproken wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt er nog een Corona update over het aantal besmettingen en doden, of is dat in het weekend niet?
Of iemand die link nog heeft toevalligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
Eerst een .csv bestandje, die link zal zo wel iemand posten
Dat werkt toch al enkele dagen niet meer? Volgens mij was het een vergissing dat het al bereikbaar was voor de officiele update.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Of iemand die link nog heeft toevallig
Ow dat had ik dan even gemist. Excuus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat werkt toch al enkele dagen niet meer? Volgens mij was het een vergissing dat het al bereikbaar was voor de officiele update.
Ik las het niet duidelijk in jouw post en dacht even dat je het naar bedoelde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
LOL, meen je dat?
Het staat er toch: ik vind het erg voor oudere mensen van 70 of 80 die nu niet aan hun boodschappen kunnen komen.
Had mijn oma al gebeld, of ik boodschappen voor haar kon doen, ken verder geen oudere mensen die ik kan benaderen, had dat anders zeker gedaan.
Ja super goed van degene die hiermee gestart is, gisteren moest ik toch naar de apotheek en verliet deze met ene tas vol, even rondgebracht en kwam met een hoofd vol lieve dankbare glimlachen thuis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooie actie.
We zouden bijna vergeten dat er ook meer dan genoeg mooie/goede dingen gebeuren n.a.v. de uitbraak.
2 uur op de website van het RIVM.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer krijgen we weer een voorlopige tussenstand?
Kan, maar doen ze het ook?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:20 schreef hollandia02 het volgende:
13:19
In Spanje zijn in één dag tijd meer dan 1500 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat maakten de autoriteiten vandaaag bekend. In totaal zijn in Spanje nu meer dan 5753 mensen besmet. Het aantal doden als gevolg van het virus staat er op 136.
In heel Spanje is vandaag de noodtoestand uitgeroepen om de bestrijding van het virus beter aan te kunnen pakken. Met de noodtoestand kan de overheid bijvoorbeeld burgers verplichten ergens te blijven of niet meer te komen. De overheid kan mensen ook tot dienstverlening verplichten. Ze kan bovendien ondernemingen of instellingen tijdelijk overnemen, producten rantsoeneren of andere ingrijpende maatregelen nemen om de voorziening van bijvoorbeeld voedsel of drinkwater veilig te stellen.
Spanje is na Italië het hardst getroffen land van Europa.
https://www.ad.nl/dossier(...)in-turkije~a26b4b4e/
Boom
Altijd rond 14 uur toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer krijgen we weer een voorlopige tussenstand?
Kun je het huis mooi schoon maken etc..quote:
Nooit weer want de wereld vergaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wanneer zijn daar de hamsterweken weer eigenlijk?
Serieuze vraag overigens.
Ik zou wel harteloos zijn om daar een grap over te maken, ik vind het serieus zo zielig voor ze en had graag de boodschappen voor ze gedaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik las het niet duidelijk in jouw post en dacht even dat je het naar bedoelde.
Daarom de vraag. En als ik over dingen heen lees, excuus, het gaat soms in een erg rap tempo hier.
Ik ben heel benieuwd of AH die campagne ooit nog voort zet...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wanneer zijn daar de hamsterweken weer eigenlijk?
Serieuze vraag overigens.
Verwend en egoïstisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nooit weer want de wereld vergaat.
Maar even serieus. Het is ook echt heel slecht dat mensen met een beperking, vaste klanten, nu geen eten bezorgd kunnen krijgen omdat iedereen meegaat in de gekte. Het probleem is niet die paniek over het virus maar de wetenschap dat je buren waarschijnlijk zo dom zijn om alle schappen leeg te trekken.
Wat dat betreft mag de regering ook veel dwingender zijn. Rot toch eens op met dat steeds wijzen op de eigen verantwoordelijkheid van mensen want daar zijn we veel te verwend voor.
Klushamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kun je het huis mooi schoon maken etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |