Dus of jij wel of geen corona hebt, kan per dag verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik heb corona want ik heb niet (veel) gezopen gister dus nee gekozen!!!!
Sterkte de komende tijd man. En ondanks dat je "gewoon" je beroep uitoefent; respect man. En bedankt voor je hulp. Voor iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:10 schreef Kyran het volgende:
Bij ons inventariseren ze nu wie extra wil werken, ook in de avond.
Als straks personeel uitvalt gaan we de patienten over de hele dag door behandelen aangezien wij dan niet meer alle toestellen tegelijk kunnen bemannen en capaciteit flink omlaag gaat.
Wanneer zijn daar de hamsterweken weer eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de AH een leuke comercial komt met het huidige hamsteren
Ik wacht op de eerste prijsverhogingen vanwege schaarstequote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de AH een leuke comercial komt met het huidige hamsteren
Dat blijkt uit de testquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:12 schreef Tris het volgende:
[..]
Dus of jij wel of geen corona hebt, kan per dag verschillen.
Hier totaal geen problemen mee gehad en gewoon voor de 18e kunnen bestellen. (Wat normaal is gezien de eerste 2-3dagen vanaf vandaag sowieso vol zitten)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:10 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Daar gaat onze eten nog een paar dagen en dan complete anarchie''
De corona-hamsterwoede onder Nederlanders noodzaakt de ongeveer vijftig distributiecentra van supermarkten in Nederland om op maximale capaciteit te draaien. Dit om de tekorten in de supermarkten aan te vullen, meldt het Centraal Bureau levensmiddelenhandel.
Vele honderden extra vrachtwagens worden dit weekend ingezet om de winkels van producten te voorzien. Dat zegt CBL-directeur Marc Janssen van de brancheorganisatie die de belangen van de supermarkten en foodservicebedrijven behartigt. Janssen denkt dat pas na dit weekend de voorraden in de winkels weer grotendeels op normaal niveau zijn.
Het hamsteren veroorzaakt niet alleen lege schappen in de supermarkten maar ook grote drukte bij de online-besteldiensten van Albert Heijn en Jumbo. De bezorgmomenten zijn volgeboekt tot eind maart, blijkt. De supermarkten hopen het probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen maar vragen om begrip.
Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. Dat gaat een hele hoop imagoschade opleveren voor de supermarkt die daarmee start.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:13 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste prijsverhogingen vanwege schaarste
Ja, dat begrijp ik inmiddels. Maar dat je hart breekt, is dat een grapje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
De mensen kunnen hun boodschappen niet laten bezorgen, oudere mensen dus.
net als die imagoschade van bol.com met dure mondkapjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. Dat gaat een hele hoop imagoschade opleveren voor de supermarkt die daarmee start.
Het reptielenbrein in zijn volle gloriequote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:10 schreef chipitovandenbroek het volgende:
De corona-hamsterwoede onder Nederlanders noodzaakt de ongeveer vijftig distributiecentra van supermarkten in Nederland om op maximale capaciteit te draaien. Dit om de tekorten in de supermarkten aan te vullen, meldt het Centraal Bureau levensmiddelenhandel.
Vele honderden extra vrachtwagens worden dit weekend ingezet om de winkels van producten te voorzien. Dat zegt CBL-directeur Marc Janssen van de brancheorganisatie die de belangen van de supermarkten en foodservicebedrijven behartigt. Janssen denkt dat pas na dit weekend de voorraden in de winkels weer grotendeels op normaal niveau zijn.
Het hamsteren veroorzaakt niet alleen lege schappen in de supermarkten maar ook grote drukte bij de online-besteldiensten van Albert Heijn en Jumbo. De bezorgmomenten zijn volgeboekt tot eind maart, blijkt. De supermarkten hopen het probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen maar vragen om begrip.
En het verkopen van nazipropaganda.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
net als die imageschade van bol.com met dure mondkapjes?
Nee, omdat de originele post ook weg is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Werd mijn reactie over dat boek nou weggehaald omdat er geen bronvermelding bij stond?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:15 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Het reptielenbrein in zijn volle glorie
Bronvermelding aub.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:10 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ah prima. Ik heb namelijk wel een bron waar het illegaal te downloaden is, maar leek me dat die ook niet magquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, omdat de originele post ook weg is.
LOL, meen je dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:15 schreef Tris het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik inmiddels. Maar dat je hart breekt, is dat een grapje?
Het is mij namelijk niet duidelijk of je het wel of niet vervelend vindt voor deze groep mensen.
als mensen eten nodig hebben dan wordt dat tegen elke prijs betaald en gaat men niet kijken naar het imago van een jumbo of AH.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En het verkopen van nazipropaganda.
Bol heeft het voordeel zich deels te kunnen verschuilen achter derden, die dat spul daadwerkelijk verkoopt. De AH en de Jumbo kunnen dat niet.
Thanksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Sterkte de komende tijd man. En ondanks dat je "gewoon" je beroep uitoefent; respect man. En bedankt voor je hulp. Voor iedereen.
Dat is een goede keuze van je geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah prima. Ik heb namelijk wel een bron waar het illegaal te downloaden is, maar leek me dat die ook niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |