Waarschijnlijk binnenkort meer regel dan uitzondering hier op Fok.quote:
Klopt. En dat pandemiehandboek (dat hier al eerder gepost is) beschrijft een lijst met condities die daaronder vallen. En naast die condities wordt ook hoge leeftijd genoemd omdat je levensverwachting dan gewoon nogal laag is.quote:
Fijn!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
![]()
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
Lekker met de patiënt in de treinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan moeilijk het hele OV opschorten.
Dat is juist één van die vitale schakels in de samenleving die moet blijven functioneren.
Zelfs in beelden uit Italië zie je dat het OV (in beperktere capaciteit) wel doorgang vindt, immers moet zorg-, brandweer-, politie- en ook supermarktpersoneel nog naar hun werk kunnen geraken.
Nee hoor, hoge hoeveelheden werken bij zeer actieve mensen preventief, daarom krijgen topsporters en bijvoorbeeld spec ops kuren met vitamine C.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vitamine C drinken ja? Gaat toch direct je nieren in en plas je het meeste uit voordat je het opneemt.
Gediagnostiseerd met een virale longontsteking, (ja getest en bloed geprikt en alles) maar niet perse op corona omdat wij volgens de ggd niet in aanmerking kwamen. Volgens de huisarts zelf was het wel aanemelijk, dus wel dezelfde behandeling mbt pufjes/codeine/temp dagelijks noteren etc.quote:
de hamsteraars gaan juist niet dood want die hebben genoeg eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond eerst dat ze dood moesten, dat was kut, dit is gewoon een grapje. Ajb we kunnen niet altijd alles voor iedereen goed doen.Als je het echt walgelijk vindt, blame me, ik heb het aangepast. Sorry dan.
Ik heb uitzicht op de snelweg tussen Sneek en Joure en het is echt heel rustig op de weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:16 schreef F1gamer het volgende:
Geen nieuwe coronagevallen in mijn provincie (Bron: omropfryslan)
Vooruit dan maar weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe kut het is om met eeuwige jeuk te leven. Zoiets wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Ik vind de TT echt niet ok.
Dus toch, ik dacht het al. Jouw onderbuikgevoelens moeten we beschouwen als feiten. Ik heb het genoteerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:18 schreef _I het volgende:
[..]
Mijn onderbuik gevoel kon ik volledig beredeneren vanuit deductie op feiten. Het is geen paniekschreeuw.
En je reageert al op elke brainfart van me. Al weken. Of ik het nu wel of niet met onderzoek. Dus pas er dan ook voor.
Fijn dat je je beter voelt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:19 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Gediagnostiseerd met een virale longontsteking, (ja getest en bloed geprikt en alles) maar niet perse op corona omdat wij volgens de ggd niet in aanmerking kwamen. Volgens de huisarts zelf was het wel aanemelijk, dus wel dezelfde behandeling mbt pufjes/codeine/temp dagelijks noteren etc.
Ja ik neem altijd 1000mg/dag maar dan slow release tabletten. Begreep altijd dat het met drinken te kort in je lichaam is om goed op te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee hoor, hoge hoeveelheden werken bij zeer actieve mensen preventief, daarom krijgen topsporters en bijvoorbeeld spec ops kuren met vitamine C.
Buiten dat verkort het de duur van klachten bij verkoudheid en griep.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik snap het allemaal even niet. Iedereen heeft toch eten voor minimaal 3 a 4 weken in huis? Dat heb ik standaard, altijd. Iig lang houdbare dingen zoals pasta, rijst, bulgur, 2 pakken meel etc.?
Meestal drukste stuk weg van de provinciequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op de snelweg tussen Sneek en Joure en het is echt heel rustig op de weg.
De huidige maatregelen zullen het zeker wat afremmen, daar twijfel ik niet aan. De vraag is of het genoeg is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:10 schreef Revanches het volgende:
[..]
Interessant, dus een complete lockdown a la China/S- Korea is noodzakelijk?
Heftigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend achterin instappen toen ik de bus nam
Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Klinkt alsof je het zwaar voor de kiezen hebt gehad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:19 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Gediagnostiseerd met een virale longontsteking, (ja getest en bloed geprikt en alles) maar niet perse op corona omdat wij volgens de ggd niet in aanmerking kwamen. Volgens de huisarts zelf was het wel aanemelijk, dus wel dezelfde behandeling mbt pufjes/codeine/temp dagelijks noteren etc.
Geen racisme geroepen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend achterin instappen toen ik de bus nam
Mooi zo, nu doorpakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:21 schreef -river- het volgende:
Wetenschappers Erasmus MC en UU claimen vondst antilichaam tegen COVID-19
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-covid-19~ae6b1a87/
Pff, vermoeiend. Nee, maar mag een mens gevoelens en meningen krijgen bij een stapel feiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dus toch, ik dacht het al. Jouw onderbuikgevoelens moeten we beschouwen als feiten. Ik heb het genoteerd.
euhh, nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik snap het allemaal even niet. Iedereen heeft toch eten voor minimaal 3 a 4 weken in huis? Dat heb ik standaard, altijd. Iig lang houdbare dingen zoals pasta, rijst, bulgur, 2 pakken meel etc.?
Ze gaan het binnenkort publiceren dan kunnen alle wetenschappers er mee aan de slagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:21 schreef -river- het volgende:
Wetenschappers Erasmus MC en UU claimen vondst antilichaam tegen COVID-19
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-covid-19~ae6b1a87/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |