Alles ondersmeren met het virus. Iedereen gaat er toch aanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat doe je in de trein? beetje onverantwoord.
Ik neem sowieso geen pakketjes aan, ik ben geen PostNL distrubitiecentrum voor de wijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef vencodark het volgende:
Ben je trouwens de buurtheks als je even geen pakketjes voor buren aan wilt nemen?
Waarom zijn die mensen niet gewoon thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef vencodark het volgende:
Ben je trouwens de buurtheks als je even geen pakketjes voor buren aan wilt nemen?
man man man, ga je daarover zeiken? Als jij denkt dat deze situatie geen "once in a generation" gebeurtenis is, ga dat dan uitvechten met Boris Johnson.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg je dan ook als je een auto ongeluk krijgt? Dit is eenmalig en gaat niet vaker voorkomen, want op dit moment is de situatie eenmalig?
Oh we deden het tegelijk, sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan niemand doodwensen. TT aangepast.
Dit ja. En laat die van mijzelf altijd op PostNL servicepunt bezorgen. Kan ik ze direct ophalen na werk en zit ik niet met geklooi en buren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:08 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen pakketjes aan, ik ben geen PostNL distrubitiecentrum voor de wijk
Beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh we deden het tegelijk![]()
Ik had er eeuwige jeuk van gemaakt.
Zie vorige reactie. Ik weet het niet precies. Ik denk wat @polderturk zegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:04 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Wat mag je dan als vrijwilliger doen?
Interessant, dus een complete lockdown a la China/S- Korea is noodzakelijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen!
Voor diegenen die het gisteren laat gemist hebben: https://left.it/2020/03/1(...)cientific-community/
Een hele goede brief met duidelijke punten waarom wij hard(er) moeten ingrijpen. Ja, ze zijn niet van het RIVM of van de VVD, maar het zijn wel experts. Lees het aub, bekijk de grafieken en trek je conclusies.
Een paar belangrijke punten er uit:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Alles ondersmeren met het virus. Iedereen gaat er toch aan
Ik zeg alleen dat het veel te vroeg is om te stellen dat dit een eenmalige situatie is. Dat weten we simpelweg niet. Het kan zomaar zijn dat dit na de zomer wat is gaan liggen en in de winter weer oplaait. Dat kan ook zomaar van niet, maar dat weet simpelweg helemaal niemand. Dus kan je zo een stelling niet overeind houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
man man man, ga je daarover zeiken? Als jij denkt dat deze situatie geen "once in a generation" gebeurtenis is, ga dat dan uitvechten met Boris Johnson.
Nee, ik zie het als het onmogelijk maken van het bespreken van de feiten. Er is een SC en hier werden nieuws en onderzoeken besproken. Dat het langzaam is verworden tot een soort mengelmoes van alles, maakt het verwarrend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
dat doe ik niet. Wat je mij hier veelvuldig ziet soen is de onnodige ophitserij eromheen proberen te voorkomen. Dat maakt het namelijk allemaal nog veel erger. Jij ziet dat niet in.
Dat is wat een hele hoop deskundigen zeggen ja. Zitten ook een aantal Nederlandse experts bij die ondertekend hebben overigens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:10 schreef Revanches het volgende:
[..]
Interessant, dus een complete lockdown a la China/S- Korea is noodzakelijk?
Met eeuwige jeuk leven is nogal een martelingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh we deden het tegelijk, sorry![]()
Ik had er eeuwige jeuk van gemaakt.
@RIVM : dit heet "social distancing".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Kijken zo worden de buschauffeurs in Nederland beschermd tegen het coronavirus![]()
[ afbeelding ]
Op zich prima oplossing om de chauffeur enigszins te beschermen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Kijken zo worden de buschauffeurs in Nederland beschermd tegen het coronavirus![]()
[ afbeelding ]
Vitamine C drinken ja? Gaat toch direct je nieren in en plas je het meeste uit voordat je het opneemt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9tiB2RlZ8c/
Insta filmpje die nu rondgaat. Lekker hysterisch
Bas Smitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9tiB2RlZ8c/
Insta filmpje die nu rondgaat. Lekker hysterisch
Vrij nutteloos, 1 hoestende patiënt...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |