Beste gewoon ff kappen met het OV dat is 1 groot besmettingsbronquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op zich prima oplossing om de chauffeur enigszins te beschermen?
Wel effectief.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Kijken zo worden de buschauffeurs in Nederland beschermd tegen het coronavirus![]()
[ afbeelding ]
Nee, wij doen het ook voorlopig niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef vencodark het volgende:
Ben je trouwens de buurtheks als je even geen pakketjes voor buren aan wilt nemen?
Inderdaad ..... en wat zij zegt: "zorg voor je ouders en grootouders" en "ga niet op bezoek bij ouderen" .....quote:
17 miljoen mensen zijn niet allemaal in toom te houden (zie bv de hamsteraars), dus er zullen genoeg aso's zijn die toch niet luisteren. De keuze voor de economie is dan snel gemaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef Benzyl het volgende:
Je kunt wel harder ingrijpen maar de vraag is of het wel gaat helpen. Je kunt Corona niet meer tegenhouden. Het enige wat te doen is is indammen. Nederland is een handelsland. Rutten moet kiezen tussen een economische crises of paar oudjes redden. Moeilijke keuze. Het hangt er maar vanaf waar je prioriteiten liggen.
Deze deeldiscussie hebben we opgestart omdat jij bangmakende onderbuikgevoelens begint te verspreiden en verdedigt dat nu met dat je geen emoties voelt bij feiten (huh?) En dat je feiten openlijk wil kunnen bespreken (was toch onderbuik)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:11 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, ik zie het als het onmogelijk maken van het bespreken van de feiten. Er is een SC en hier werden nieuws en onderzoeken besproken. Dat het langzaam is verworden tot een soort mengelmoes van alles, maakt het verwarrend.
Eerst mochten de onbevestigde zaken uit China niet besproken worden. Toen werd er de hele dag gezegd dat het maar een griepje was en nu is het onnodig bang maken. Maar wanneer mag er dan wel ruimte zijn om je zorgen te uiten, nadat je twee maanden aan informatie en onderzoeken heb doorgewerkt?
Ik ervaar geen emoties bij feiten, daar heb je helemaal gelijk in. Maar na een tijdje komen er toch echt wel emoties bij kijken als alles aan elkaar gelijmd is.
Omdat het hysterische tokkies zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp de TT niet zo. Wat is er nou mis met de hamsteraars, ze willen alleen maar een veilig gevoel krijgen.
De supermarkten zitten nu toch weer vol, dus is er geen reden tot haat naar de hamsteraars toe.
Iemand eeuwige jeuk toewensen is sowieso walgelijk.
Inderdaad, je kan moeilijk het hele OV opschorten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op zich prima oplossing om de chauffeur enigszins te beschermen?
Jij bent coronapatiënt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
Er stond eerst dat ze dood moesten, dat was kut, dit is gewoon een grapje. Ajb we kunnen niet altijd alles voor iedereen goed doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp de TT niet zo. Wat is er nou mis met de hamsteraars, ze willen alleen maar een veilig gevoel krijgen.
De supermarkten zitten nu toch weer vol, dus is er geen reden tot haat naar de hamsteraars toe.
Iemand eeuwige jeuk toewensen is sowieso walgelijk.
Ik wel, en hou ze gewoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:08 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen pakketjes aan, ik ben geen PostNL distrubitiecentrum voor de wijk
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
![]()
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
Wat goed om te lezen! Fijn. Officieel Corona? Of niet getest?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
![]()
Je wil niet weten hoe kut het is om met eeuwige jeuk te leven. Zoiets wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Ik vind de TT echt niet ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond eerst dat ze dood moesten, dat was kut, dit is gewoon een grapje. Ajb we kunnen niet altijd alles voor iedereen goed doen.
Ik moest vanochtend achterin instappen toen ik de bus namquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Kijken zo worden de buschauffeurs in Nederland beschermd tegen het coronavirus![]()
[ afbeelding ]
Maar de indamfase hebben we al gehad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef Benzyl het volgende:
Je kunt wel harder ingrijpen maar de vraag is of het wel gaat helpen. Je kunt Corona niet meer tegenhouden. Het enige wat te doen is is indammen. Nederland is een handelsland. Rutten moet kiezen tussen een economische crises of paar oudjes redden. Moeilijke keuze. Het hangt er maar vanaf waar je prioriteiten liggen.
Ik heb er niet eens naar gekeken. Maar hij zet erbij 'must see'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad ..... en wat zij zegt: "zorg voor je ouders en grootouders" en "ga niet op bezoek bij ouderen" .....
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
![]()
Mijn onderbuik gevoel kon ik volledig beredeneren vanuit deductie op feiten. Het is geen paniekschreeuw.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Deze deeldiscussie hebben we opgestart omdat jij bangmakende onderbuikgevoelens begint te verspreiden en verdedigt dat nu met dat je geen emoties voelt bij feiten (huh?) En dat je feiten openlijk wil kunnen bespreken (was toch onderbuik)
Misschien heb je graag dat we elke mentale scheet van jou als feit en richtinggevend gaan nemen maar daar pas ik op mijn beurt voor.
Kun je het verloop ergens beschrijven? Kunnen we vergelijken met anderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |