Als de vlucht niet door kan gaan dan kan je het neem ik aan ook kostenloos uitstellen, is dat geen optie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het scheelt alleen wel 2000 extra euro als ik het nu doe dan in plaats van dat het niet doorgaat straks of dat ik maand van te voren zou cancellen. Alleen tot woensdag kan ik 'goedkoper' cancellen
Met zomervakantie wachten we hier nog tot juni (vakantie is in augustus)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het scheelt alleen wel 2000 extra euro als ik het nu doe dan in plaats van dat het niet doorgaat straks of dat ik maand van te voren zou cancellen. Alleen tot woensdag kan ik 'goedkoper' cancellen
Ik geloof niet dat dat zo gaat werken ook omdat het 7 vliegreizen zijn. En dan nog eerst naar Kopenhagen vliegen met eigen tickets. Verwacht geen geld terug als straks overal vakanties niet meer door gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de vlucht niet door kan gaan dan kan je het neem ik aan ook kostenloos uitstellen, is dat geen optie?
Dat wordt wel lastig jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat zo gaat werken ook omdat het 7 vliegreizen zijn. En dan nog eerst naar Kopenhagen vliegen met eigen tickets. Verwacht geen geld terug als straks overal vakanties niet meer door gaan.
Goed geraden inderdaad. Blijkbaar is die denkstap echt te moeilijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat me raden, keukenrollen waren er nog volop?
Dat was hier nl ook gisteren.
Tenzij de boel zo escaleert dat waar je geboekt hebt failliet isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het ook lastig hoor met vakanties. Wij hebben alleen een familieweekend Efteling staan, half juni. Ik hoop dat de boel dan weer enigszins genormaliseerd is en dat gewoon door kan gaan. Kost een beste smak geld en we verheugen ons er heel erg op.
Voor de zomervakantie hebben we een appartement in Kroatie geboekt maar dat is tot 3 dagen voor vertrek nog kosteloos te annuleren dus daar maak ik me totaal geen zorgen om.
@Dave ook: zie organisatie topic voor wat meer geruststellend nieuws.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
EBU heeft gisteren nog een statement naar buiten geplaatst.
https://eurovision.tv/story/work-on-eurovision-2020-continues
Meest nikszeggende statement wat je kan hebben natuurlijk, maar toch.
Dat gaat met de huidige maatregelen ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:21 schreef Dave het volgende:
155 erbij vandaag. nog steeds stijgende lijn dus.
Nou, ik zie net op een ander kaartje dat het wel gedaald is ten opzichte van gisteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat met de huidige maatregelen ook niet veranderen.
Ze testen veel minder mensen. Ook ziekenhuispersoneel niet meer. Dus dat dalende zegt imho maar weinig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, ik zie net op een ander kaartje dat het wel gedaald is ten opzichte van gisteren.
Dat is ook zo inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze testen veel minder mensen. Ook ziekenhuispersoneel niet meer. Dus dat dalende zegt imho maar weinig.
Kijk je Elite? Ik wist net na 5 minuten in aflevering 1 van seizoen 3 alweer waarom ik keek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
En ik denk dat ik inderdaad toch jonge mannen interessant ga vinden
Nee, wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Kijk je Elite? Ik wist net na 5 minuten in aflevering 1 van seizoen 3 alweer waarom ik keek.
twitter:SisKathleen twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:22:59The Italian airforce gives a big emotional lift to their nation with Pavarotti singing Nessun Dorma (let no one sleep)and where lyrics say venceremos(we will overcome)they have their planes dramatically facing and overpowering the single plane (virus) with their National Flag! https://t.co/uL3Qv5GHmK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |