Het gaat mij om het feit dat 1 iemand enorm aan het acteren is, vandaar de foto in dit hints topic...quote:Op zondag 27 september 2020 10:10 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik zat ook zo![]()
Je verwacht toch niet dat het het eerste scherm gaat zijn ofzo
Nee, dat zei ze niet.quote:Op zondag 27 september 2020 11:16 schreef Montagui het volgende:
Bij de kofferopdracht roept Nikkie "Rob" als oud-mol.
Dat was bij de opnames nog niet bekend! Hoezo dus Rob?
Is dat omdat ze als mol contact heeft gehad met oud-mollen?
Of heeft Tina dat mogelijk gezegd? Wat ook raar is, omdat Tina het op dat moment ook nog niet kon weten. Pas tijdens de live uitzending in maart werd bekend dat Rob de mol was.
Nog een paar keer geluisterd, maar het lijkt inderdaad meer op 'roep' dan 'rob'.quote:Op zondag 27 september 2020 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze niet.
Ze zegt 'Roep, roep!'...
Niet? Dat dacht ik wel gehoord te hebben, wat zei ze dan?quote:Op zondag 27 september 2020 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Nikkie neemt tijdens de eerste opdracht de telefoon NIET op met 'Met de Mol'...
Maar weer even teruggekeken/-geluisterd.quote:Op zondag 27 september 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik wel gehoord te hebben, wat zei ze dan?
Ze zei: "ja met ons" (ons uitgesproken als 'oooons')quote:Op zondag 27 september 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik wel gehoord te hebben, wat zei ze dan?
Dat was bij het eerste telefoontje, ja...quote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze zei: "ja met ons" (ons uitgesproken als 'oooons')
quote:Op maandag 28 september 2020 15:57 schreef XMN8R het volgende:
montagetruc ontdekt: WIDM filtert geluid weg
(vanaf minuut 3)
Afgelopen aflevering schreeuwt zo wel Ron, met zijn molgedrag in alle opdrachten flink in beeld gebracht en ook alle praatjes voor de proef kwam Ron uitgebreid aan bod. Nu dit nog. Dat het er zó dik bovenop ligt, brengt me wel weer aan het twijfelen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:57 schreef XMN8R het volgende:
(vanaf minuut 3)
Toch wel. Elk jaar waarin in dacht: "X kan de mol niet zijn, dat zou er zó bovenop liggen", bleek X (helaas) toch de mol.quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Afgelopen aflevering schreeuwt zo wel Ron, met zijn molgedrag in alle opdrachten flink in beeld gebracht en ook alle praatjes voor de proef kwam Ron uitgebreid aan bod. Nu dit nog. Dat het er zó dik bovenop ligt, brengt me wel weer aan het twijfelen.
De regie legt toch nooit zo de nadruk op de echte mol?
Hmja, zo ben ik vorig seizoen ook van Rob afgestapt omdat ik dat veel te obvious vondquote:Op maandag 28 september 2020 16:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch wel. Elk jaar waarin in dacht: "X kan de mol niet zijn, dat zou er zó bovenop liggen", bleek X (helaas) toch de mol.
Ho-ly fuckquote:Op maandag 28 september 2020 15:57 schreef XMN8R het volgende:
(vanaf minuut 3)
Ik heb het filmpje 15 keer bekeken en Patrick lijkt ook iets te zeggen wat je niet hoort/gemute is. Dus denk niet dat t een hint isquote:Op maandag 28 september 2020 15:57 schreef XMN8R het volgende:
(vanaf minuut 3)
Ze zei 'roep'.. Dus roep maar een molnaam.quote:Op maandag 28 september 2020 22:48 schreef aloa het volgende:
Is deze al geweest?
https://www.rtlboulevard.(...)tigen-de-mol-te-zijn
Volgens het artikel rob.quote:Op maandag 28 september 2020 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zei 'roep'.. Dus roep maar een molnaam.
Dat lees ik idd. Klopt niet, echterquote:
RTL Boulevard...ook niet echt betrouwbaarquote:Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Perrin het volgende:
l
[..]
Dat lees ik idd. Klopt niet, echter
Is wel lastig te horen hoor, maar heb het teruggeluisterd en hoor er echt geen Rob in.quote:Op maandag 28 september 2020 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
RTL Boulevard...ook niet echt betrouwbaar
quote:Op maandag 28 september 2020 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is wel lastig te horen hoor, maar heb het teruggeluisterd en hoor er echt geen Rob in.
Klopt ook niet idd, want ze had ook nooit mogen weten dat Rob de mol was, voordat het bekend werd.quote:De deelnemers konden dus op voorhand Rob niet kennen, omdat hij destijds officieel nog geen Mol was. Maar toch roept Nikkie als eerste zijn naam als mogelijk oud-Mol die over het plein liep en dat kan alleen als ze hem voorafgaand aan de opnames heeft ontmoet.
Als Nikkie vooraf al gekozen is als Mol, heeft zij ook contact gehad met oud-Mollen. Die mogen haar tips geven en zo kan zij zich goed voorbereiden op haar dubbelleventje gedurende de opnames. Dit zou verklaren waarom Nikkie weet dat Rob de Mol was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |