Ha, daar is 'ie weer. Geen seizoen is compleet met de "2 mollen"- speculatie.quote:Op zondag 20 september 2020 13:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik denk dat er 2 mollen zijn, ron en ellie zijn mijn keuzes.
Die hebben we dan ook maar weer gehad.quote:Op zondag 20 september 2020 17:22 schreef Burdie het volgende:
Ha, daar is 'ie weer. Geen seizoen is compleet met de "2 mollen"- speculatie.
Ja dat viel mij ook op, maar ik weiger te geloven dat hij de Mol is omdat hij echt overduidelijk in beeld loopt te acteren dat het allemaal niet lukt. Nu kan dat ook de Miljushka-tactiek zijn, maar ik vind het bloedirritantquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:07 schreef Burdie het volgende:
Viel me vandaag op dat Ron eigenlijk nooit echt reageert als er wat wordt gewonnen of verdiend.
Dat is Leeuwarden ja. Maar ook met googelen kan ik de rest niet zo snel vindenquote:Op zondag 20 september 2020 19:46 schreef Adnap het volgende:
Heeft iemand al uitgevogeld waar die schilden voor stonden ? Ik herkende in elk geval een leeuw uit de vlag van leeuwarden (de grote gele leeuw op het blauwe schild)
nee ik dus ook nietquote:Op maandag 21 september 2020 11:56 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dat is Leeuwarden ja. Maar ook met googelen kan ik de rest niet zo snel vinden
Is er al bewijs/bevestiging dat het nummer identiek is aan dat in 2017?quote:Op maandag 21 september 2020 18:01 schreef Moira het volgende:
Iemand in de comments noemt: "in 2017 staat exact hetzelfde nummer op een geldbriefje, in 2017 deed Jeroen mee."
Als dat zo is is dat op zich wel opvallendZou precies zo'n mooi verstopte hint zijn.
De vorige aflevering(en) zag je Nikkie tijdens die woorden.quote:Op zondag 27 september 2020 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens dit beeld wordt de volgende, welbekende tekst uitgesproken door Rik:
En de Mol hoeft nooit naar huis...
Ik zat ook zoquote:Op zondag 27 september 2020 09:40 schreef MadMaster het volgende:
De reactie op het rode scherm van Ellie:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |