abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194910186
Ik denk dat de Mol wel degelijk zelf de bakjes heeft leeggehaald achter de rug van kandidaten, en dan zou Nikkie nu mijn Mol zijn omdat ze echt achterom keek en zichzelf natuurlijk niet kon zien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194910270
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de Mol wel degelijk zelf de bakjes heeft leeggehaald achter de rug van kandidaten, en dan zou Nikkie nu mijn Mol zijn omdat ze echt achterom keek en zichzelf natuurlijk niet kon zien.
Nikkie liep in de namenopdracht ook nogal te treuzelen in die winkel, waar het overigens ook maar de vraag was of de eigenaren wel Italiaans waren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_194910351
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat we die beelden van een lachende mol nog gaan zien 8-)
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_194911349
Patrick stond bij de eerste opdracht bij de spiegel van Ron en werd bijna boos toen Ron daar wilde gaan staan.
Maar later in de aflevering verweet hij Nikki dat zij voor zijn spiegel stond. Dus hij wist wel wat zijn spiegel was..
  zondag 6 september 2020 @ 09:58:20 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194912543
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nikkie liep in de namenopdracht ook nogal te treuzelen in die winkel, waar het overigens ook maar de vraag was of de eigenaren wel Italiaans waren.
Was zij niet degene die begon met liegen over de namen? "Zeg maar gewoon dat je Paco heet".
KuikenGuppy
pi_194913076
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Was zij niet degene die begon met liegen over de namen? "Zeg maar gewoon dat je Paco heet".
Dat was Horace toch?
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 september 2020 @ 10:59:33 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194913345
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat was Horace toch?
Even terug gezocht, en je hebt gelijk. "This is Darius and we don't have that name, but he is willing, for a free dinner, to take one of those names."
KuikenGuppy
pi_194913368
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 10:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Even terug gezocht, en je hebt gelijk. "This is Darius and we don't have that name, but he is willing, for a free dinner, to take one of those names."
Precies, mede daardoor heb ik Horace nu als hoofdverdachte :+

Het is een onderbuikgevoel, maar je moet je eerste keuze ergens op baseren :')
Brutal. Fucking. Metal.
  MOL-held zondag 6 september 2020 @ 11:07:15 #39
44635 XMN8R
mag dat?
pi_194913423
quote:
19s.gif Op zondag 6 september 2020 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Precies, mede daardoor heb ik Horace nu als hoofdverdachte :+

Het is een onderbuikgevoel, maar je moet je eerste keuze ergens op baseren :')
Of Horace is een hele fanatieke kandidaat die niet tegen zijn verlies kan en er daarom veel voor over heeft om te winnen en tegelijkertijd een kandidaten-mol-actie doet ;)

Oh, en in opdracht drie heeft hij als enige geld gepakt... :)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zondag 6 september 2020 @ 11:16:58 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194913541
quote:
19s.gif Op zondag 6 september 2020 11:07 schreef XMN8R het volgende:
In 2016 was de eerste opdracht in een metro, daarbij verdiende Klaas ¤1000 voor de pot, terwijl hij dat ook makkelijk niet had hoeven doen.
KuikenGuppy
  MOL-held zondag 6 september 2020 @ 11:19:33 #41
44635 XMN8R
mag dat?
pi_194913578
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 11:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

In 2016 was de eerste opdracht in een metro, daarbij verdiende Klaas ¤1000 voor de pot, terwijl hij dat ook makkelijk niet had hoeven doen.
Das waar, maar daardoor was hij na die aflevering voor mij (en voor velen) totaal niet meer verdacht, net als Horace nu..
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zondag 6 september 2020 @ 11:21:09 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194913606
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:19 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Das waar, maar daardoor was hij na die aflevering voor mij (en voor velen) totaal niet meer verdacht, net als Horace nu..
Voor mij ook. Dus op zich geen slechte set voor een mol om direct toch wat geld te pakken voor de pot. Ik laat 'm nog even op mijn lijstje met verdachten staan.
KuikenGuppy
pi_194914284
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 11:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Voor mij ook. Dus op zich geen slechte set voor een mol om direct toch wat geld te pakken voor de pot. Ik laat 'm nog even op mijn lijstje met verdachten staan.
Was het vorig seizoen niet Nathan die als enige geld pakte?

Zie om diverse redenen Horace niet de mol zijn, maar de edit doet vermoeden dat hij wel ver(der) in het spel geraakt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_194914602
Wie gooide de opmerking in de groep dat het ook vrouwennamen mochten zijn bij de 2e opdracht? Die lijkt me minder verdacht namelijk...
pi_194914639
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Wie gooide de opmerking in de groep dat het ook vrouwennamen mochten zijn bij de 2e opdracht? Die lijkt me minder verdacht namelijk...
Peggy dacht dat alleen mannennamen mochten, waarop Jeroen meteen zei dat dit niet het geval was (wat ook klopte)
  PR en moderator zondag 6 september 2020 @ 12:51:14 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_194915100
quote:
99s.gif Op zondag 6 september 2020 12:24 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Peggy dacht dat alleen mannennamen mochten, waarop Jeroen meteen zei dat dit niet het geval was (wat ook klopte)
En volgens mij was het Nikkie die vervolgens foutief aan Peggy bevestigde dat het jongensnamen moesten zijn.

Dus 1 van de 2 (Peggy of Nikkie) kan best de Mol zijn om in die ontstane verwarring het spel nog lastiger te maken
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 6 september 2020 @ 12:53:43 #47
288245 crew  Moira
pi_194915146
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:32 schreef Zocalo het volgende:
Patrick stond bij de eerste opdracht bij de spiegel van Ron en werd bijna boos toen Ron daar wilde gaan staan.
Maar later in de aflevering verweet hij Nikki dat zij voor zijn spiegel stond. Dus hij wist wel wat zijn spiegel was..
Ellie verweet hij idd, dat ze loog omdat het zijn uitspraak was. Viel mij ook al op idd aangezien hij eerst z’n uitspraak niet wist.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 6 september 2020 @ 12:55:30 #48
288245 crew  Moira
pi_194915185
quote:

[..]

Of Horace is een hele fanatieke kandidaat die niet tegen zijn verlies kan en er daarom veel voor over heeft om te winnen en tegelijkertijd een kandidaten-mol-actie doet ;)

Geld gepakt maar dus niet aan de pot afgestaan. Vind ik dan weer verdacht
Fuck the EBU.
pi_194915451
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Minder kansen echter daardoor, aangezien je met vrouwennamen meer opties hebt om mensen te vinden.

Ellie bevestigde dat ook min of meer.

Als mol is het hier beter om buiten te lopen en mensen te ronselen. Ellie had hierin geen keus, maar ze is ook de enige waarvan het raar zou zijn als ze mee was gegaan in het valsspelen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_194916025
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 12:51 schreef Moira het volgende:

[..]

En volgens mij was het Nikkie die vervolgens foutief aan Peggy bevestigde dat het jongensnamen moesten zijn.

Dus 1 van de 2 (Peggy of Nikkie) kan best de Mol zijn om in die ontstane verwarring het spel nog lastiger te maken
Thanks!
pi_194916426
quote:

[..]

Maar nog niet in de pot gedaan..
pi_194916483
Ik vind Nikkie heel verdacht elke keer, met de spiegels, met vals spelen en omkijken bij het gesprek met een oude mol.
Het enige wat ik nog niet snap is dat zij ermee kwam om alleen mannennamen te noemen... wellicht om de kans te verlagen omdat je dan maar de helft van de bevolking kan vragen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194918959
Ik ben voorlopig ook op Nikkie. Inderdaad vanwege dat omkijken, maar ook omdat ze de enige is die is wedergeboren (ze is immers transgender en geboren als man).

En dat treuzelen in die winkel idd, die hele namenlijst afwerken tegen die ene man _O-
  zondag 6 september 2020 @ 16:05:49 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194919188
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef Moira het volgende:

[..]

Ellie verweet hij idd, dat ze loog omdat het zijn uitspraak was. Viel mij ook al op idd aangezien hij eerst z’n uitspraak niet wist.
Het leek me typisch zo'n opdracht waarbij iedereen deed alsof ze van niks wisten om zich niet direct in de kaarten te laten kijken. En daarmee qua molopsporing vrij waardeloos.
KuikenGuppy
  zondag 6 september 2020 @ 17:23:36 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194921203
Ik zit voorlopig vol op Nikkie.
Vanwege die spiegelactie, de mannennamen en het omkijken.

Reserve-mollen: Horace en...Ron. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! zondag 6 september 2020 @ 17:24:44 #56
367000 roos94
pi_194921231
Ik vind Nikkie, Peggy, Patrick en Ellie verdacht. Oftewel ik zit overal en nergens op :P :')
pi_194921755
Nog 1-tje voor Nikkie.

Dat zij bij de namenopdracht het voortouw nam, de lijst met namen verdeelde (scheurde) en ook nog bepaalde wie in welk team zou komen vind ik te gretig.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_194963482
Overigens kwam ik daarnet nog een interessante hint tegen. Dit seizoen is opgenomen toen het seizoen in China nog niet op tv was. Echter toen Nikkie Tina zag zei ze "hey, Tina!" en niet "wie de fuck is dat en waarom doet ze mee?!", terwijl dat laatste logisch zou zijn omdat Tina dus nog niet eens bekend was gemaakt als kandidaat in China toen dit opgenomen werd.

Of is dat te ver gezocht? :+
pi_194963519
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens kwam ik daarnet nog een interessante hint tegen. Dit seizoen is opgenomen toen het seizoen in China nog niet op tv was. Echter toen Nikkie Tina zag zei ze "hey, Tina!" en niet "wie de fuck is dat en waarom doet ze mee?!", terwijl dat laatste logisch zou zijn omdat Tina dus nog niet eens bekend was gemaakt als kandidaat in China toen dit opgenomen werd.

Of is dat te ver gezocht? :+
Ik denk dat het feit dat een YouTuber een actrice kent logischer is.
't Echte en 't ware!
pi_194965881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:55 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik denk dat het feit dat een YouTuber een actrice kent logischer is.
Dat zou natuurlijk kunnen ja.

Maar toch, ergens vind ik het ook wel raar dat ze enthousiast ipv verbaasd reageert op Tina terwijl ze weet dat het met oud-kandidaten is en ze op dat moment nog niet kán weten dat Tina ook een oud-kandidaat is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')