Lekker neuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat je mountainbike ritje morgenvroeg niet door, zit je opgescheept met de vrouw waar je een paar kids mee hebt.
Terwijl afstand houden voldoende is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Tyr80 het volgende:
Thuisbezorgd pleurt het eten voortaan ook gewoon op de stoep:
[..]
Klinkt als een verstandig besluit. Er is echt een middenweg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het strand ff lekker uitwaaien
Supermarkten vermijd ik op dit tijdstip
Is al geschiedt, maar we rijden toch op gpsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat je mountainbike ritje morgenvroeg niet door, zit je opgescheept met de vrouw waar je een paar kids mee hebt.
Dat soort dingen ook idd. Zoveel vraagtekens nog. Stel iemand die hey bereid heeft het. Is het dan weg bij bakken in de oven? Stel het komt wel op bereid eten, hoelang blijft het dan erop?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te laten bezorgenJe weet niet hoe gezond degene is die het net klaar heeft staan maken.
Corona is "a way of life" gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet en anders denk ik eerder omdat binnen is binnen duidelijk is voor mensen en ze anders toch weer domme dingen gaan doen. Niet omdat een boswandeling in je eentje nou echt besmettingsgevaar met zich mee brengt (of mensen moeten dat ook weer massaal gaan doen, net zoals hamsteren).
Ik ga toch echt niet binnen blijven met een kind.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem maar je maakt mij niet wijs dat al die mensen alleen van a naar b gaan en niet in contact komen met anderen
Maar wel over mensen op de fiets of die wandelen. An sich is dat geen enkel probleem... Wat wel een probleem is dat ze waarschijnlijk onderweg zijn naar een overvolle supermarkt..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nogmaals...ik heb het niet over een boswandeling.
Nou ja als je met zulke simpele oplossingen de verspreiding kan tegengaan is dat prima toch. Het restaurant heeft inkomsten en jij hebt je eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Terwijl afstand houden voldoende is.
Gewoon thermoskan met eigen koffie of thee meebrengen je weet nooit wie er met zijn bek aan dat kopje heeft gezetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet binnen blijven met een kind.
Gewoon lekker het bos in en uitrazen. En een bakkie koffie ergens bij een bosspeeltuin.
Is zo’n Ring deurbel toch nog wel handig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Tyr80 het volgende:
Thuisbezorgd pleurt het eten voortaan ook gewoon op de stoep:
[..]
Ik woon in een trappenhal en zit in de manke Nelis modus nu dus best vervelend dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je met zulke simpele oplossingen de verspreiding kan tegengaan is dat prima toch. Het restaurant heeft inkomsten en jij hebt je eten.
Welke eerdere petitie is tot nu toe succesvol geweest in aanpassen van beleid? ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef proud_mami het volgende:
Ik heb dit topic gestart: COR / Petitie starten voor strengere maatregelen?
Ik hoor graag jullie mening ...
Als er nou alleen nog een link was met je apple wallet zou het helemaal ideaal zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is zo’n Ring deurbel toch nog wel handig.
14de verdieping met liften hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik woon in een trappenhal en zit in de manke Nelis modus nu dus best vervelend dan.
Gewoon nog lekker weken doorblijven vliegen op China, Iran en Italiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een medewerker van de KLM is in Taiwan positief getest op COVID-19
Klappen zullen blijven komen voor KLM voorlopig...
ad.nl
Italie nog steeds? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Gewoon nog lekker weken doorblijven vliegen op China, Iran en Italie
Alles voor de money bij KLM
De apotheek kwam wel gewoon naar boven. Wel gezegd even wat afstand houden en zet het pakje maar neer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
14de verdieping met liften hier
Jij bent wel goedgelovig en positief. Houden zo!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Za het volgende:
Volgens Merkel en het RIVM krijgt 60% van de bevolking Corona.
In China hebben 80.000 van de 1.5 miljard het gekregen
Zijn ze pas gestopt mee 2 dagen geleden ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Italie nog steeds? Nee toch?
Dan alsnog heb je parts nodig om ze te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef polderturk het volgende:
De Nederlandse overheid moet Philips dwingen ZO SNEL ALS MOGELIJK een fabriek in te richten in Nederland voor het bouwen van beademingsapparatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |