Kwam je te veel verkouden mensen tegen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik wilde een stukje gaan lopen, maar voordat ik de straat uit was, was het 'nope, niet vandaag.'
Geen zin om verkouden te worden
Verstandig. Als ik zo de nieuwsberichten lees denken veel mensen nog steeds niet echt na...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Normaal zou hier nu een 'OPBOKKEN MET DIE KOU' staan, maar gezien ik niet meer buiten kom zal het me een worst wezen.
Zij offeren zich voor ons op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verstandig. Als ik zo de nieuwsberichten lees denken veel mensen nog steeds niet echt na...
[ afbeelding ]
Lekker weertje, lekker met zn allen erop uit! Lekker dicht op elkaar staan!
Mijn thermometer is een beetje van slag, die zegt dat het een gevoelstemperatuur van -5°C isquote:
Prachtig ski weer!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef DemonRage het volgende:
Strakblauwe lucht zonder vliegtuigstrepen.
Damn ja, hier had ik nog niet eens bij stil gestaan... Maar ik heb geloof ik nog nooit zo'n heldere lucht gezien!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef DemonRage het volgende:
Strakblauwe lucht zonder vliegtuigstrepen.
Koudquote:Op maandag 23 maart 2020 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
De komende twee weken niet boven de 10 graden volgens de nieuwste pluim.
Nicequote:Op maandag 23 maart 2020 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
De komende twee weken niet boven de 10 graden volgens de nieuwste pluim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |