Yes, lekker man!quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef ACT-F het volgende:
Als je buiten volop in de zon bezig bent lijkt het wel 21 graden. Genieten.
Jellyquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef ACT-F het volgende:
Als je buiten volop in de zon bezig bent lijkt het wel 21 graden. Genieten.
Die kans zit er dik in, ben ik bang. Hoewel je met corona toch niet verder mag dan Hintergartenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:06 schreef Pumpalov het volgende:
Komen prachtige kaarten uitgerold voor Noordwest Europa. Sommige dagen wel iets meer onzeker voor het noorden van Nederland. Met een beetje pech bakt het zuiden in de zon en horen we djeez over die niet ophoudende regen
T/m vrijdag echt bizar goed. Daarna kakt ie wel wat in maar temperaturen onder normaal zie ik er niet in terug, dus nog steeds prima gewoonquote:
Misschien dat zaterdag er zelfs nog bijgeplukt wordt. Rest voorlopig maar even niet naar kijken 9 graden is even haalbaar als 17 graden.quote:Op zondag 5 april 2020 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
T/m vrijdag echt bizar goed. Daarna kakt ie wel wat in maar temperaturen onder normaal zie ik er niet in terug, dus nog steeds prima gewoon
Nu je het zegt... dit klopt wel ongeveer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
5 is niet ongewoon voor april. Zon is tegen die tijd even sterk als rond de late zomer he.
Boeiend of De Bilt dat gaat halen, de eerste twintigers zijn een feit!quote:Op zondag 5 april 2020 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Heel benieuwd of de Bilt een 1e twintiger gaat pakken vandaag. Ik vermoed dat het een net-nietje wordt en dat ie bij 19.4 ofzo gaat stokken
Edit: nevermind.. temperatuur is alweer aan het dalenzelfs de 19 was te optimistisch
Zucht, gaan we weer met dat gezever of dat boeiend is of niet. De meeste info in dit gehele topic is niet super "boeiend". Hoeft ook niet. De Bilt is voor mij het dichtsbijzijnde meetstation. Dus voor mij is het wel leuk als 't daar gehaald wordt.quote:Op zondag 5 april 2020 15:24 schreef Naardenaar het volgende:
[..]
Boeiend of De Bilt dat gaat halen, de eerste twintigers zijn een feit!
Hopelijk een voorschot op een snikhete lente en zomer!
Buiten dat is De Bilt gemiddeld genomen nog steeds één van de meest representatieve stations van het land. Paar mensen hebben daar moeite mee maar meteorologisch is het absoluut relevant.quote:Op zondag 5 april 2020 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zucht, gaan we weer met dat gezever of dat boeiend is of niet. De meeste info in dit gehele topic is niet super "boeiend". Hoeft ook niet. De Bilt is voor mij het dichtsbijzijnde meetstation. Dus voor mij is het wel leuk als 't daar gehaald wordt.
En verder is het topweer dus geen reden tot klagen als 't niet lukt.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 5 april 2020 15:24 schreef Naardenaar het volgende:
[..]
Boeiend of De Bilt dat gaat halen, de eerste twintigers zijn een feit!
Hopelijk een voorschot op een snikhete lente en zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |