Wat niet wegneemt dat het tekort een IC bedden best wel een groot probleem kan worden en of de druk op ziekenhuizen in het algemeen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:00 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Want er komen per dag duizenden mensen binnen met een hartaanval
Wie heeft het over duizenden mensen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:00 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Want er komen per dag duizenden mensen binnen met een hartaanval
Bedoel je niet een hartstilstand?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het in nagenoeg alle gevallen levensbedreigend is?
Ja lastigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Dus er wordt geadviseerd sociale contacten te vermijden. Maar zouden jullie bijvoorbeeld een verjaardag overslaan?
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Dus er wordt geadviseerd sociale contacten te vermijden. Maar zouden jullie bijvoorbeeld een verjaardag overslaan?
Ja. Zijn sociale contacten. En is niet nodig, zonder het vieren word je nog steeds een jaar ouder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Nee. Ik zou alleen geen enorme party houden maar het klein houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Ja doen wij wel. Alle feestjes die we hadden gaan ook niet door.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Op zich wel een infromatief artikel over sars.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Stikstof probleem opgelost. 160 rijden
Ligt er aan hoe groot het gevierd word. Voor mij is die keuze in ieder geval al gemaakt. De enige verjaardag die ik op korte termij heb staan is bij twee mensen die in het ziekenhuis werken en die hebben het zelf afgezegd, omdat ze flexibel moeten zijn om te kunnen werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Doutzen heeft ook wijs adviestwitter:lisabouyeure twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 07:34:56Een pardoeltje pullen. https://t.co/gAHQddTA3B reageer retweet
Eerst was het een dwingende oproep. Nu hangen er consequenties aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, dat wist iedereen toch allang?
Zo is het inderdaad. Experts en virologen zeggen ook dat het eind mei bijna weg zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag of China nu door menselijk toedoen onder controle is gebracht (bijv door die lockdown), of dat het virus simpelweg is uitgeraasd.
Een normale griepepidemie die ook hier elk jaar voorkomt heeft zonder maatregelen ook een aanlooptijd een piekfase en een fase waarin het weer beter gaat (vaak de lente, in grote delen van China is de lente inmiddels aangebroken)
Las ook iets over voorwaardelijke gevangenisstraf etc. Heftig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:04 schreef Pharkus het volgende:
Eerst was het een dwingende oproep. Nu hangen er consequenties aan.
Ik had afgelopen week nog een verjaardag. Iedereen zwaaide naar elkaar. Er werd niet gekust en geen handen geschud. En vervolgens wel allemaal met blote handen in hetzelfde bakje pinda'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef vencodark het volgende:
Dat is hetzelfde volgens mij. En dat laatste is echt klinkklare onzin.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bedoel je niet een hartstilstand?
Je komt op de IC terecht als je vitale functies uit vallen.
Op heden is NIET 40% van de wereldbevolking getroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Als 10% van de wereldbevolking het zou krijgen is dat erg dodelijk.
Schattingen zijn dat tussen de 40 en 70% het krijgt.
Hoe dik is die plank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |