Valt best mee hè.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn wel landen met een koud klimaat.
Kan ik niet zeggen, dan weet je meteen wie mijn werkgever is en wil dat graag prive houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Fijn dat je er nog zo in staat. Baan kwijt is ook niet niks. Nja als je nog jong bent kun je nog alle kanten op natuurlijk. Welke sector is het?
oke, maar als ze die data al hebben kunnen ze het voor dit virus gebruiken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Je ACE2 receptor (Google RAAS systeem) is verantwoordelijk in bloeddrukregulatie. COVID19 zou op deze receptor aangrijpen en daarom extra gevaarlijk zijn voor mensen met al een hoge bloeddruk.
Nou zolang ze niet iedereen meer checken is het lastig te zeggen.quote:
Maatregel wil ik dat niet noemen eerder blijk van onvermogen van de EUquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je was al niet op de hoogte van de EU maatregelen
Virussen worden gedetecteerd met een PCR. Een kettingreactie waarbij een klein stukje viraal RNA (voorloper van menselijk DNA) wordt vermenigvuldigd tot het punt bereikt is waarop we het makkelijk kunnen analyseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gekke vraag.... maar nu je dit roept..... zijn virussen gevoelig voor die straling of kunnen ze zo (MRI? of zo) gedetecteerd worden ?
Nouja, je moet er wel van leven natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan weet je meteen wie mijn werkgever is en wil dat graag prive houden.
Ik ben het gewend inmiddels om elk 2 jaar weer een bezuiniging mee te maken, maar weet je, het is maar een baan, mijn gezondheid is belangrijk. Net als de gezondheid van mijn ouders en verdere familieleden. Zolang zij gezond blijven vind ik het goed.
Eens! Ik heb het al een paar keer aangegeven ook, maar misschien heb jij het gemist.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat vind ik dicht genoeg op het front om jouw indruk even zwaar te laten wegen als die van een arts-assistent, of iemand die hier claimt dat te zijn. Sterker nog, ik denk dat je ook als toevallige bezoeker van een gemiddeld ziekenhuis al snel kunt opmerken dat er verrekt weinig bewustzijn van de immense dreiging is.
Ben al zeven jaar geleden gestopt met Facebook. Beste beslissing ooit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, zit ik opeens in een Facebook-discussie met wat mensen die de paniek nergens op vinden slaan. Dat de griep meer doden geeft.
En het is allemaal de schuld van (social) media.
Ik probeer ze nog duidelijk te maken dat regeringen niet volledige landen op slot gooien vanwege griep of vanwege de media, maar het is praten als brugman.
Ik bedacht me halverwege de discussie dat ik eerder met deze Facebook'vriend' in discussie was geraakt over vaccinaties
Dan zou je ook mensen in je omgeving besmet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me, opnieuw, af, met de huidige kennis, of ik dit al in januari gehad kan hebben.
Ben toen, serieus, zo ziek geweest. Alle klachten die beschreven worden met een lange nasleep.
Wat ik bedoel te zeggen is, zolang je gezondheid goed is, volgt de rest wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nouja, je moet er wel van leven natuurlijk
Elke werking (ACE blokkeren) heeft tientallen bijwerkingen. Daarom zijn er geen geneesmiddelen zonder bijwerkingen. Alles wat effect heeft, werkt op 1000 andere plaatsen ook. De truc is om iets te vinden wat zo specifiek is dat het alleen werking heeft, en geen bijwerking.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oke, maar als ze die data al hebben kunnen ze het voor dit virus gebruiken?
Economische sectoren en landen steunen. Zo laten ze ook de begrotingsregels in noodsituaties even vieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:11 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Maatregel wil ik dat niet noemen eerder blijk van onvermogen van de EU
25 miljard wat ga je er mee doen![]()
De families van de overledenen mee afkopen?
Werk je bij Loetje in de Haagse Bluf?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Kom net terug van werk. Drukker dan gedacht maar op straat dode boel in centrum van den haag. En het is vrijdag...
Wel geschrokken van het bericht van de banen die geschrapt gaan worden bij klm
Kan ik alleen maar respect voor hebben. Je familie is nu belangrijker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist besloten in overleg met mijn vrouw om mezelf maandag ziek te melden. Mijn vrouw is 38 weken zwanger en ik wil de bevalling niet missen door deze (eventuele) ziekte!.... Het bedrijf waar ik werk doet vrij weinig (ik kom uit Branbant en werk aan de rand in Limburg), buiten een paar flyers ophangen dat je je handen moet wassen... Jullie mening?
Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten. Ook kan je bij een volgend kindje veelal redelijk inschatten of het (waar/om) moeilijk ging/gaat of eerder relatief soepeltjes verliep.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat al weken in mijn gedachte spookt. Wij hebben met de eerste een thuisbevalling gedaan, en zijn dat met de tweede ook van plan. Het is moeilijk in te schatten wat nu verstandig is? Of geen verloskundige beschikbaar, of geen ziekenhuiskamer / personeel? We laten het op zijn beloop en gaan ervan uit dat er iemand beschikbaar is thuis.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Werk je bij Loetje in de Haagse Bluf?
Inderdaad triest voor mensen die bij de KLM werken
ja rats boem even paar duizend man op straatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Kom net terug van werk. Drukker dan gedacht maar op straat dode boel in centrum van den haag. En het is vrijdag...
Wel geschrokken van het bericht van de banen die geschrapt gaan worden bij klm
ja erg sneuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja rats boem even paar duizend man op straat![]()
Misschien zorgen de jonkos ervoor dat je minder helder nadenkt.quote:
Kunnen een bedankje aan Trump sturenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja rats boem even paar duizend man op straat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |