Ja maar kan gezien de berichten hier ook een soort paniekaanval zijn. Dan raak je ook kortademig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
als je bijna geen adem meer kan halen, mag je de hulpdiensten bellen.
Bij twijfel inwendig gebruiken! (disclaimer: grapje)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ben zo bang, heb ik misschien covid 19 te pakken? Ik mijd al weken alles en iedereen en heb medische handalcohol die ik rjkelijk laat vloeien hele dag....
Mijn collega's melden nu toch dat ik toch gelijk heb gekregen met de voorspellingen die ik een maand geleden deed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef bitterbal het volgende:
mijn collegas vinden het trouwens maar allemaal overdreven. maar heb niet echt het idee dat zij ook maar iets van het nieuws volgen
Stop eens met deze actquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ben zo bang, heb ik misschien covid 19 te pakken? Ik mijd al weken alles en iedereen en heb medische handalcohol die ik rjkelijk laat vloeien hele dag....
Boterhamzakje pakken en dan diep in en uitblazen in het zakjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar kan gezien de berichten hier ook een soort paniekaanval zijn. Dan raak je ook kortademig.
Massale hyperventilatie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar kan gezien de berichten hier ook een soort paniekaanval zijn. Dan raak je ook kortademig.
Denk het wel ja. Geloof dat de situatie dan wel ernstig isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef MCH het volgende:
Kom je eigenlijk altijd op de IC als je geintubeerd bent?
Zo lang je niet slaapt, slaap je ook niet te weinig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen, is goed voor de weerstand!
Dat is zeker. Het vervelende is dat ik me totaal niet ziek voel, maar mensen op de afdeling de hele dag lopen te hoesten. De hollandse nuchterheid lijkt nog steeds te overheersen i.p.v te luisteren naar de adviezen. anyhow ik zit maandag gewoon thuis bij mijn hoogzwangere vrouw. Die heeft mij op het moment harder nodig denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar respect voor hebben. Je familie is nu belangrijker.
Ik heb hier gewoon ventolin liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Massale hyperventilatie.
Die telefonistes op de spoedeisende hulp weten niet wat ze meemaken.
Ik kijk nu herhalingen van ER op rtl 8 en daar wordt per aflevering 8 keer geintubeerd ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Geloof dat de situatie dan wel ernstig is
Alleen als die persoon het corona virus heeft in Uden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Lijkt een beetje irrelevant deze vraag maar stel hem hier toch;
''Moet je iemand altijd de liefde verklaren als dat is wat je voor diegene voelt?''
lijkt mij fucking naarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kijk nu herhalingen van ER op rtl 8 en daar wordt per aflevering 8 keer geintubeerd ofzo
Verklaard wel iets ja, maar Breda en Tilburg zijn de hotspots van het virus, wel vreemd dat er dan daar niks is gedaan (of misschien vandaag al wel).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
In Den Haag liep er gister al een besmette buschauffeur van de HTM rond vandaar
Dat zegt ons leken niets hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:27 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja. Op normale verpleegafdelingen gaat ze niet verder dan Optiflow 60L/min op FiO2 0.60
Ik denk dat je nog dieper in quarantaine moet gaan en zelfs Fok! moet gaan mijden. Er zit niets anders opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alleen als die persoon het corona virus heeft in Uden.
Als je het al hebt opgelopen gaat het gevoel je ook niet helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Kan, sauna versnelt het proces o.a. qua verkoudheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
M'n broertje meende dat hij tegen de verkoudheid de sauna in moest. Daarna pas begon 'ie echt ziek te worden van die Corona
Drink je dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef MCH het volgende:
Kom je eigenlijk altijd op de IC als je geintubeerd bent?
Ik zou het verplaatsen, maar goed ik ben maar een mening op fokquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Vandaag met mijn zussen overlegd over de verjaardag van mijn moeder volgende week. Ze wordt 72 en wil het graag vieren. Mijn stiefvader heeft COPD.
Mijn zus en ik zijn allebei aan het snotteren en vinden het verstandig om de verjaardag te verplaatsen. Maar m'n ouders vinden het allemaal "paniekzaaierij".
Echt, die lakse houding kan ik me zo aan storen
Een kapje met 60 liter per minuut met een zuurstofgehalte van 60%. (Vergelijking, normaal ademhaling is ca. 6l/min op 21%)quote:
Dit moet dus absoluut geen discussie zijn tenzij je heel klare taal wil spreken en graag willen dat ze superveel kans hebben om dood te gaan, dan zou ik dat gewoon zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Vandaag met mijn zussen overlegd over de verjaardag van mijn moeder volgende week. Ze wordt 72 en wil het graag vieren. Mijn stiefvader heeft COPD.
Mijn zus en ik zijn allebei aan het snotteren en vinden het verstandig om de verjaardag te verplaatsen. Maar m'n ouders vinden het allemaal "paniekzaaierij".
ga slapen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:27 schreef Sfancta het volgende:
Klopt het verhaal van enorme hoofdpijn? (gelezen op telegraaf)
Brabanders mogen ook niet meer naar " All you need is love"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alleen als die persoon het corona virus heeft in Uden.
Nou ja op zich is de ingreep vrij onorthodox. Maar als je daardoor weer "gewoon" kunt ademen spaar je een IC-bed uit. en intuberen kan met anything, al is het een afgebroken balpen.quote:
Lees nog eens wat ik schrijfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Schijnen toch ook een hoop mensen geinfecteerd te zijn zonder verschijnselen, dus lijkt mij niet.
Gewoon niet komenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Dus tube is altijd ic? En krijg je die tube ook wel eens bij volle bewustzijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Een kapje met 60 liter per minuut met een zuurstofgehalte van 60%. (Vergelijking, normaal ademhaling is ca. 6l/min op 21%)
Hebben Branders geen recht meer op liefde?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Brabanders mogen ook niet meer naar " All you need is love"
Moest ik ineens aan denken.
Daar mochten ze voorheen ook al niet heenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Brabanders mogen ook niet meer naar " All you need is love"
Moest ik ineens aan denken.
ja maar je kan niet praten, zit zon ding in je keel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich is de ingreep vrij onorthodox. Maar als je daardoor weer "gewoon" kunt ademen spaar je een IC-bed uit. en intuberen kan met anything, al is het een afgebroken balpen.
je hebt er alleen niks aanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mijn collega's melden nu toch dat ik toch gelijk heb gekregen met de voorspellingen die ik een maand geleden deed.
Toen deed iedereen er nogal grappig over, inmiddels niet meer.
Als ik ER mag geloven welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus tube is altijd ic? En krijg je die tube ook wel eens bij volle bewustzijn?
Dat heb ik ook gezegd, maar dan krijg ik zo'n laconiek antwoord zoals "ik moet toch ergens aan doodgaan".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit moet dus absoluut geen discussie zijn tenzij je heel klare taal wil spreken en graag willen dat ze superveel kans hebben om dood te gaan, dan zou ik dat gewoon zeggen
Ik heb tenminste Virugard en de rest van het bedrijf mail de directie voor desinfectiemiddel op kantoor.quote:
Goed gedaan maar wel ergquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd, maar dan krijg ik zo'n laconiek antwoord zoals "ik moet toch ergens aan doodgaan".
Dat is echt waar ik zal een kijken of ik een linkje kan vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben Branders geen recht meer op liefde?
Racisme!![]()
Praten is ook niet je eerste behoefte op zo'n momentquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan niet praten, zit zon ding in je keel.
Nee, die komen niet. Ze gaan je ook niet testen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Als ik zou bellen, klopt het dan dan 2 medewerkers van ggd naar mijn huis komen en mij testen (op de gang) door middel van een lange wattenstaaf in mijn neus tot achterin mijn keel?
nou ja heb het bij mijn vader gezien, die wilde toch wel wat zeggen hoor :pquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten is ook niet je eerste behoefte op zo'n moment
Ja, tube is IC. En praktisch altijd onder sedatie, anders kan hij ook niet ingebracht worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus tube is altijd ic? En krijg je die tube ook wel eens bij volle bewustzijn?
Lastige keuze. Wij hebben besloten geen visite te ontvangen na de geboorte van onze dochter. We hebben dat tot nader bericht uitgesteld. Wij ontvangen alleen in besloten kring en apart van elkaar. Een verjaardag op die leeftijd is makkelijk een paar weken uit te stellen is mijn mening.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |