O ja hoor. En voor mij persoonlijk (en gezin) komt het ook wel goed. Het zijn mijn (schoon)ouders die in de risicogroep zitten waar ik mij (enigszins) druk om maak. Het lijkt allemaal zo surrealistisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maar als je logisch kan nadenken weet je dat het nodig is, toch? Ik denk niet eens na over economische gevolgen om eerlijk te zijn, dat is nu geen prio. Ik weet bijv dat ik mijn baan kwijt ga raken, mijn sector is ubergevoelig voor dit soort praktijken. So be it. Dont care. JHet komt allemaal wel goed, uiteindelijk.
Had dit 3 weken geleden niet verwacht. Dat wel.
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:11 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Maatregel wil ik dat niet noemen eerder blijk van onvermogen van de EU
25 miljard wat ga je er mee doen![]()
De families van de overledenen mee afkopen?
Valt me nog mee...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
Werk net buiten centrum maar kwam langs cs en normaal op vrijdag avond zie je daar wel veel beweging. nu nauwelijks
Waarschijnlijk zon FvD-demagoogje die per se de EU moet afzeikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?
Of begrijp ik jou helemaal verkeerd?
Ja maar dat heeft pas zin als je er een 0 achter zetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?
Volgens mij overleeft het virus het niet bij 30 minuten in 56 graden celcius.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Valt best mee hè.
Sudan 31, Gabon 31, Venezuela 27, Suriname 31, Cayman Islands 28, Aruba en Guadeloupe 28, dus ja, valt best mee met dat virus in de warmte.
Mijn man en zonen zijn ook ziek geweest, maar milde klachten. Niet ziektewet waardig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan zou je ook mensen in je omgeving besmet hebben.
Mog je nog wel met de tram mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
Werk net buiten centrum maar kwam langs cs en normaal op vrijdag avond zie je daar wel veel beweging. nu nauwelijks
Lekker gaan slapen, is goed voor de weerstand!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Begin me beetje ziek te voelen mensen....
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oke, maar als ze die data al hebben kunnen ze het voor dit virus gebruiken?
Minimaal 80% procent heeft het waarschijnlijk al te pakken,alleen is het niet dodelijk..gewoon een kwestie van uitziekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Suriname 31, maar wanneer was ook alweer de eerste?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Valt best mee hè.
Sudan 31, Gabon 31, Venezuela 27, Suriname 31, Cayman Islands 28, Aruba en Guadeloupe 28, dus ja, valt best mee met dat virus in de warmte.
Kan ook een voordeel zijn dat ze geen nieuws volgen. Daar raak je alleen maar gestresst vanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef bitterbal het volgende:
mijn collegas vinden het trouwens maar allemaal overdreven. maar heb niet echt het idee dat zij ook maar iets van het nieuws volgen
Scooterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Mog je nog wel met de tram mee?
Ik zag dat de ingang/deuren bij de trambestuurders zijn afgezet met rode linten
Ik koop alleen kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ja toch voor E 2,50 een oplader kopen bij Ali
Zou ik nog even mee wachten tot de nood wat hoger wordt. Titanic level dan wordt het weleens tijdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Lijkt een beetje irrelevant deze vraag maar stel hem hier toch;
''Moet je iemand altijd de liefde verklaren als dat is wat je voor diegene voelt?''
stoppen met rokenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Alsof er wat slijm vastzit achter in keel, krijg het er niet uit gerocheld. Wat is er met me aan de hand?
Ahaa bedankt. Dan krijg je die trompet of niet? Op't eind?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik nog even mee wachten tot de nood wat hoger wordt. Titanic level dan wordt het weleens tijd
niksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Alsof er wat slijm vastzit achter in keel, krijg het er niet uit gerocheld. Wat is er met me aan de hand?
Ow, gelukkig - nog maar een paar maandjes wachten dan!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij overleeft het virus het niet bij 30 minuten in 56 graden celcius.
serieus hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scooter
Maar klopt, de vooring mag niet meer gebruikt worden en ze hebben geloof ik de eerste 2 rijen in de tram afgesloten met van die linten
25 miljard is een druppel op een gloeiende plaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bel even met de hulpdienstenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Nope en ook niet als je de pest aan die persoon hebt,...absoluut niet reageren op drijfveren..... verder een R&P geval "van" wat wel en vooral niet te (snel) doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
''Moet je iemand altijd de liefde verklaren als dat is wat je voor diegene voelt?''
Had ik 2 dagen terug ook,na 48 quarantaine is het verdwenenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Minimaal 80% procent heeft het waarschijnlijk al te pakken,alleen is het niet dodelijk..gewoon een kwestie van uitzieken
Nee voelt wel vernauwdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je ook een zoute smaak in je mond?
Nee, niet altijd. Vaak wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Klinkt meer als bijholteontsteking, hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Dat moet Rutte nog even uitzoeken, want die weet niet of het nodig is en hoe het precies werktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef THEFXR het volgende:
kan de regering een toestand af roepen waardoor hypotheken kunnen worden open gebroken?
Ja, bij 56 graden ben ik zelf ook gewoon dood.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, gelukkig - nog maar een paar maandjes wachten dan!![]()
M'n broertje meende dat hij tegen de verkoudheid de sauna in moest. Daarna pas begon 'ie echt ziek te worden van die Coronaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij overleeft het virus het niet bij 30 minuten in 56 graden celcius.
Mensen die zomaar aannames maken neem ik sowieso niet serieus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Misschien zorgen de jonkos ervoor dat je minder helder nadenkt.
De pest brak uit in een tijd waar er nog geen sprake was van globalisering zoals we die nu kennen.
als je bijna geen adem meer kan halen, mag je de hulpdiensten bellen.quote:
Ik zal even in m'n glazen bol kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ben zo bang, heb ik misschien covid 19 te pakken? Ik mijd al weken alles en iedereen en heb medische handalcohol die ik rjkelijk laat vloeien hele dag....
Hebben ze best snel gedaan, gisteren in Breda en Tilburg echt 0,0 maatregelen in het OV ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scooter
Maar klopt, de vooring mag niet meer gebruikt worden en ze hebben geloof ik de eerste 2 rijen in de tram afgesloten met van die linten
Laat je testen door GGDquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ben zo bang, heb ik misschien covid 19 te pakken? Ik mijd al weken alles en iedereen en heb medische handalcohol die ik rjkelijk laat vloeien hele dag....
Dank je! Drijfveren kun je er af en toe ook wel eens te veel van hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nope en ook niet als je de pest aan die persoon hebt,...absoluut niet reageren op drijfveren..... verder een R&P geval "van" wat wel en vooral niet te (snel) doen.
HTM gaat ook minder rijdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze best snel gedaan, gisteren in Breda en Tilburg echt 0,0 maatregelen in het OV ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |