Voelt ook veel meer als studeren. Moet veel meer achter de computer zitten en het is lastiger gestructureerd pauzes te nemen en s avonds op tijd te stoppen.quote:
Dit ja. Nu is mijn scriptie schrijven bij een bedrijf niet echt meer zodanigquote:Op maandag 16 maart 2020 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voelt ook veel meer als studeren. Moet veel meer achter de computer zitten en het is lastiger gestructureerd pauzes te nemen en s avonds op tijd te stoppen.
Ik zal mijn situatie hier maar niet helemaal uitleggen, maar het is niet echt ideaal om niet op locatie te kunnen zijn. Ook mensen contacten via telefoon/internet is mokerirritant als het ook gewoon met een tikje op de schouder zou kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ja. Nu is mijn scriptie schrijven bij een bedrijf niet echt meer zodanig
Ik voel me juist opgejaagd...quote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef Mykonos het volgende:
Net even heerlijk een uurtje hardgelopen door het bos, zonnetje erbij. Geen woon-werkverkeer en thuiszitten levert je zo wel wat onthaasting op.
En ook hier nog stapels boeken liggen, dus verveling zal wel meevallen.
1% verschil begot. Je gaat toch niet echt naar die herhalingen kijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belgen zien blijkbaar liever de tirade van Karl dan de sneeuweditie van 2013. Wie saboteert deze poll jongens?
https://sporza.be/nl/2020(...)-beki~1584369332042/
Als 2011 wint ga ik wel even naar de laatste kilometers kijken ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
1% verschil begot. Je gaat toch niet echt naar die herhalingen kijken?
Ik hoop dat Dré het allemaal bij kan benen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als 2011 wint ga ik wel even naar de laatste kilometers kijken ja.
Ik verwacht zondag een tweet.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dré het allemaal bij kan benen.
Gefeliciteerd, u bent de eerste stemmer.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:27 schreef wimderon het volgende:
Je hebt gestemd op: De editie van de altijd sympathieke Simon Gerrans
Je IP is: 1.0.0.1
Gelukkig tel ik voor een heleboel.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent de eerste stemmer.
Wie zou er meer drinken, Goss of Dré?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
José had daar altijd wel verhalen over toch? Geloof niet dat er veel van Goss winnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie zou er meer drinken, Goss of Dré?
Dit ja en was ik al geen held met de zelfdiscipline tijdens mijn scriptie.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voelt ook veel meer als studeren. Moet veel meer achter de computer zitten en het is lastiger gestructureerd pauzes te nemen en s avonds op tijd te stoppen.
Vooral heel jong al heel goed, wereldkampioen bij de beloften onder andere.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was toch ook niet een enorme eendagsvlieg? Duits kampioen geweest toch ook?
Dre is zich al aan het voorbereiden op een herhaling van de Pauwels-etappe uit de Giro van 2009quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 heeft een geweldig Twitter account. @:showtimer
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 is in elk subforum een genot. Wat een domme jongen.
Eens ja.twitter:
Hij stemt zo te zien PVV. Toch een man met visie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)
Graag je mening over de ze post.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Briljante hersenspinsels. Kyran, riazop, Maver24. Ik. Kan. Niet. Kiezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.png
Graag je mening over de ze post.
Dit is niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.png
Graag je mening over de ze post.
Ik kan nooit meer normaal zijn posts lezen.quote:
Die moet ook 10x per dag melden dat hij alles voorzien heeft weken terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Kyran ook weer met een kilometerslange tekst alsof hij bezig is met z'n PhD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |