Dre is zich al aan het voorbereiden op een herhaling van de Pauwels-etappe uit de Giro van 2009quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dré het allemaal bij kan benen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 heeft een geweldig Twitter account. @:showtimer
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 is in elk subforum een genot. Wat een domme jongen.
Eens ja.twitter:
Hij stemt zo te zien PVV. Toch een man met visie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)
Graag je mening over de ze post.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Briljante hersenspinsels. Kyran, riazop, Maver24. Ik. Kan. Niet. Kiezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.png
Graag je mening over de ze post.
Dit is niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a015b944209f0d6ed21bd7eb5bf28e66.png
Graag je mening over de ze post.
Ik kan nooit meer normaal zijn posts lezen.quote:
Die moet ook 10x per dag melden dat hij alles voorzien heeft weken terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Kyran ook weer met een kilometerslange tekst alsof hij bezig is met z'n PhD.
Jaap van Dissel is maar een amateur, Kyran van FOK! is de echte expert.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet ook 10x per dag melden dat hij alles voorzien heeft weken terug.
Zelfs jij bent minder stellig over wielrennen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaap van Dissel is maar een amateur, Kyran van FOK! is de echte expert.
Dat je zo zonder twijfel durft te posten over zo'n onderwerp vind ik echt heel erg bijzonder. Fascinerend.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rik Elfrink zou trots zijn op deze foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou de neusgaten afgedekt.
Tsja, als het beheersbaar is zoals de situatie nu in Nederland is is het acceptabel. Is het dat niet, dan is er wel echt een probleem.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
Ik vind het toch wel kutter met de dag deze situatie. Er zijn nog weinig lichtpuntjes behalve dat ze bezig zijn met vaccins en andere methodes voor een beter behandeling. Mensen moeten hun hele leven omgooien nu, verliezen hun inkomsten/baan, de kans dat ouderen/zieken in je omgeving het krijgen. En lockdowns gaan ze nooit langer volhouden dan 2/3 weken dan gaan hele landen failliet....
Het is ook een dagelijkse schuld-van-Sjaak-de-Gouw show.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaap van Dissel is maar een amateur, Kyran van FOK! is de echte expert.
Dat je zo zonder twijfel durft te posten over zo'n onderwerp vind ik echt heel erg bijzonder. Fascinerend.
En dat wil wat zeggen!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs jij bent minder stellig over wielrennen.
Tsja, je had het vast kunnen voorkomenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet ook 10x per dag melden dat hij alles voorzien heeft weken terug.
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef showtimer het volgende:
[..]Van de ene kant heel sympathiek, van de andere kant is dit een heel ranzige foto en snap ik niet waarom je een foto van jezelf zou maken terwijl je een haring eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou de neusgaten afgedekt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |