Niet in de Obsidian league zitten.quote:
Ik ben met Koreaans bezig. Ook lekker met die tekens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben ook al jaren met Duolingo bezig. Zit nu in de Diamond League
Deens vond ik grammaticaal erg meevallen (je verstaat er alleen geen hol van).
Pools is daarentegen echt verschrikkelijk. Spelling is vaak al niet te doen (man = mezczyzna, meisje = dziewczynka... en dan heb ik de accenten nog weggelaten) en dan heb je ook nog iets van 12 naamvallen die je bijna per werkwoord moet leren. Om de zoveel tijd begin ik er weer mee, maar dan ben ik er meestal na een paar lessen alweer klaar mee.
Dat geloof ik ja. Hoe doe je dat met typen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben met Koreaans bezig. Ook lekker met die tekens.
Lost Duolingo opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja. Hoe doe je dat met typen?
Beetje fietsen, beetje wijndrinken. Niet mis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef Sabata het volgende:
Ben er sinds een paar maanden ook mee begonnen. Je moet toch wat als je iedere dag 1 uur in de trein zit te niksen. Dus ben ik maar Frans op gaan pakken, gaat redelijk. Aangezien mn vakantie in Italië voorlopig niet doorgaat, zga ik van de nazomer een roadtrip naar de Elzas overwegen
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Allemaal Multitalenten hier. Ik heb echt geen idee hoe ik de tijd door ga komen
Pushberichten uit en klaar. Kies je eigen nieuws, dat geeft zoveel rust.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.
Dacht ik zou gaan Netflixen de hele tijd maar ik kan ook niet constant de aandacht daarvoor opbrengen. Het nieuws blijft ook constant komen over Corona. De Whatappgroepen en fok blijven ook constant komen met discussies en nieuws.
Podcastje aan, Zwift aan, meet heb je niet nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.
Dacht ik zou gaan Netflixen de hele tijd maar ik kan ook niet constant de aandacht daarvoor opbrengen. Het nieuws blijft ook constant komen over Corona. De Whatappgroepen en fok blijven ook constant komen met discussies en nieuws.
Zolang je maar niet verwordt tot een Thijsje Zonneveld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Op het moment dat ik niet meer van een demarrage of een waaier kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?
1). Wat is er met Thijs? 2). Wat is er mis met Thijs?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zolang je maar niet verwordt tot een Thijsje Zonneveld.
Leuke UI.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net nog een fietstochtje gedaan, heerlijk rustgevend.
Schijnbaar zit iedereen vanmiddag gezellig buiten op elkaar gepropt, zelfs in Braobant.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als verder iedereen toch binnen zit
Gisteren massaal hamsteren en vandaag massaal op de terrassen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schijnbaar zit iedereen vanmiddag gezellig buiten op elkaar gepropt, zelfs in Braobant.
https://twitter.com/search?q=terrassen&src=typed_query
Zelfs in Madrid waar 3.000 besmettingen zijn moeten nog stadsparken gesloten worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schijnbaar zit iedereen vanmiddag gezellig buiten op elkaar gepropt, zelfs in Braobant.
https://twitter.com/search?q=terrassen&src=typed_query
Mwah graad of 12/13.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Is het in Nederland zo warm dan dat je rustig op een terrasje kunt gaan zitten?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg wat ze doen
Zolang de overheid het niet verbiedt, is er weinig strafbaar aan idd.quote:
Dat was dezelfde aflevering als 'Heerenveen heeft een groot probleem' toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:51 schreef wimderon het volgende:
Ik wilde overigens mijn yt-kanaal opleuken met het 'doe dat maar bij sbs, denken'-fragment. Maar het uitgebreidere fragment is opeens van yt verdwenen. Maar hij is vaker voorbijgekomen volgens mij, wie o wie helpt?
Voor Nederland komt zo'n virus ook als geroepen. Ze kunnen rustig een paar honderd ouderen missen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
0,005% van de Nederlandse bevolking heeft Corona. Laat dat even op je inwerken.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was dezelfde aflevering als 'Heerenveen heeft een groot probleem' toch?
Het ging volgens mij over Hans die iets zei over clubs in de 1e divisie die spelers buiten de EU willen halen, of daar hetzelfde voor geldt als de Eredivisie. Iwan van Duren gaf duiding en zei iets over Lienden, maar ik kan het fragment helaas niet vinden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja.
Al heeft hij 'm later nog wel een paar keer gebruikt volgens mij.
We hebben de EU in de maand.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging volgens mij over Hans die iets zei over clubs in de 1e divisie die spelers buiten de EU willen halen, of daar hetzelfde voor geldt als de Eredivisie. Iwan van Duren gaf duiding en zei iets over Lienden, maar ik kan het fragment helaas niet vinden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dimi kan wel een steuntje in de rug gebruiken.
Bedankt jongons. Ik kon niet kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongons. Ik kon niet kiezen.
Steef leeft wel helemaal op in deze roerige tijden he. [ afbeelding ]
Hier heb ie wel een punt!twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:20:43Is het normaal dat klanten zich partner noemen in plaats van doodgewoon klant omdat het meer chique staat?
Ik ben toch ook geen partner van mijn plaatselijke kapster! reageer retweet
Ik bedoel het verder niet laconiek want het is wel ernstig maar ergens is het wel bizar wat er allemaal gaande is als je naar de aantallen kijkt. Waarvan akte. Hoe gaat het in Sevilla?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor Nederland komt zo'n virus ook als geroepen. Ze kunnen rustig een paar honderd ouderen missen.
Curieuze hersenspinsels.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Hier heb ie wel een punt!twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:20:43Is het normaal dat klanten zich partner noemen in plaats van doodgewoon klant omdat het meer chique staat?
Semana Santa is al afgelast, goed man.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel het verder niet laconiek want het is wel ernstig maar ergens is het wel bizar wat er allemaal gaande is als je naar de aantallen kijkt. Waarvan akte. Hoe gaat het in Sevilla?
Steefgod maakt zich zelfs in tijden van crisis om de meeste zinloze dingen ontzettend druk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Hier heb ie wel een punt!twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:20:43Is het normaal dat klanten zich partner noemen in plaats van doodgewoon klant omdat het meer chique staat?
Maakt fok een opleving door? Zoals trekschuiten en trams vlak na de tweede wereldoorlog?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is FOK! zo ongelofeloos traag?
Als ze bij de triage ook achteraan staan vind ik het prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg wat ze doen
Wmb in ieder geval voorrang op mensen die asociaal hamsteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze bij de triage ook achteraan staan vind ik het prima.
Dat weten zelfs de mensen die het moeten weten niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is FOK! zo ongelofeloos traag?
Krijgen jij en Arie wel gewoon loon nu het hier voorlopig vrij rustig wordt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat weten zelfs de mensen die het moeten weten niet.
Geaccpteerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wmb in ieder geval voorrang op mensen die asociaal hamsteren.
Ik sluit niet uit dat Danny binnenkort een KLM'etje doet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen jij en Arie wel gewoon loon nu het hier voorlopig vrij rustig wordt?
Opdat je nog lang mag levenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik ben overstag gegaan en heb een berg desinfecterende zeep en mondkapjes besteld. Ik ga straks alle potjes Hak uit de schappen roven en ben bereid daar vrouwen van middelbare leeftijd voor in elkaar te rossen.
twitter:edwinwinkels twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:22:14Op de bon dus, met je racefiets, vandaag in Barcelona. https://t.co/cZoN2fbBmk reageer retweet
Ik hoop dat alle profs inmiddels Zwift hebben thuis....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:24 schreef Steven184 het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:22:14Op de bon dus, met je racefiets, vandaag in Barcelona. https://t.co/cZoN2fbBmk reageer retweet
Bij het volgende overzicht vallen WE waarschijnlijk uit de top 15.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 posts per forum van 01-03-2020 t/m 14-03-2020
nr / aantal posts / forum
01 61545 Corona COVID-19 forum
02 59859 Onzin voor je leven!
03 18591 Voetbal
04 17548 Eurovisie Songfestival
05 16713 40+ - the Reboot!
06 13860 General Chat
07 10131 Nieuws & Achtergronden
08 09863 Klaagbaak
09 08202 Relaties & Psychologie
10 07608 Televisie
11 05388 Muziek
12 04129 Culinesse à gogo
13 03811 Werk, Geldzaken & Recht
14 03608 Politiek
15 03206 Wielrennen
Mag hopen van niet. Wil gewoon werken .quote:
Wat jij wil is niet zo rullevant.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Wil gewoon werken .
COR is echt not normal.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij het volgende overzicht vallen WE waarschijnlijk uit de top 15.
Dat wordt mij eens te meer duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat jij wil is niet zo rullevant.
COR is buitengewoon fascinerend.quote:
Vind jij dat we volgende week gewoon weer allemaal moeten fietsen en zuipen?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
COR is buitengewoon fascinerend.
Je hebt mensen die jarenlang onderzoek naar het gedrag van gorilla's of chimpansees ofzo, maar je zou zo'n onderzoek ook prima kunnen houden in COR.
Eigenlijk is het enige juiste antwoord: weet ik veel.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dat we volgende week gewoon weer allemaal moeten fietsen en zuipen?
Waar zou Hendrik Willem Hofs nu staan?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is me weer een partij genieten. COR in combinatie met een stream van de NOS. Elysium was nog nooit zo mooi.
Dat was een parodie op #werkenbijdenosquote:Op zondag 15 maart 2020 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar zou Hendrik Willem Hofs nu staan?
Hahaha, die was goed man. Van elke volzin spat de incompetentie, spat de ongemakkelijkheid. Ik heb hem al vaker voorbij zien komen bij ZML, toen stond hij ook een in kroeg de meest domme vragen op te lepelen omdat Ron Fresen nog wat extra tijd nodig had om het regeerakkoord door te nemen. Het is als journalist zeg maar de bedoeling dat je die microfoon in de buurt van iemands mond weet te houden. Wat een held.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar zou Hendrik Willem Hofs nu staan?
Zit jij nu opgesloten in Spanje?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is me weer een partij genieten. COR in combinatie met een stream van de NOS. Elysium was nog nooit zo mooi.
Verdenk je iemand?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er WLR'ers die in de rij staan voor de coffeeshop?
Mani lijkt me er wel het type voor.quote:
Dien je eerst positief een autismetest af te leggen voordat je blauwe lettertjes krijgt?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nattekat blijft toch ook wel een fascinerende user, met als prof. dr. mr. ir. Kyran.
We hebben bijzondere collega's, Slob.
Nattekrant is wel de opperautist onder de moderators op FOK!quote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nattekat blijft toch ook wel een fascinerende user, met als prof. dr. mr. ir. Kyran.
We hebben bijzondere collega's, Slob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |