Dat is voor als t papier op is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft een puppy te maken met pleepapier eigenlijk?
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ok best veel lege schappen, gelukkig nog volop champagne, kaviaar, krab en ossenhaas, dat laten die hamsters dan weer liggen
we zijn net nog geweest en zijn benieuwd voor volgende weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig geen schnipo voor jou dus
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je niets
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hamsterde altijd al, by design. Ik laat al mijn boodschappen bezorgen maar daar zit altijd een minimum bestelbedrag aan.
Dus ik heb twee keer in de week zegmaar 2 pakken yoghurt, wat brood wat fruit en wat kaas nodig.
En dan maar aanvullen tot 25 euro. Met douchegel, met wasmiddel, met pleepapier, met tandpasta, met scheerzeep ga maar door. Dus AL die dingen heb ik inmiddels by default al tot ver na de eeuwigheid in huisEn dan moet het hamsteren nog beginnen
![]()
begrafenis al geregeld ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagen
we hebben al met de DA geregeld dat als het echt nodig is dat we beide aan een kant van het hek gaan staan om medicijnen over te gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef crv het volgende:
geloofsidioten die het een goed idee vonden een megabijeenkomst te houden in mulhouse Brabant waar ze waarschijnlijk mekaar afgelebbert hebben
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
dit was niet eens carnavalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
ja, nog even wat inkomsten scorenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.
Net zoals Oostenrijk even de piek van het wintersportseizoen afgewacht heeft.
Tuurlijk. Cash is king. En daarna ineens heel vroom over veiligheid gaan blaten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.
Net zoals Oostenrijk even de piek van het wintersportseizoen afgewacht heeft.
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Allianz Direct heeft opeens wel heel andere reclame (Usain Bolt ipv Tim en Tom)
Dat zou episch zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Cash is king. En daarna ineens heel vroom over veiligheid gaan blaten.
En ja er zal nu wel weer geroepen worden dat ik achteraf makkelijk lullen hebKun je gewoon uittekenen allemaal
Italië is het nieuwe China. Maar even kijken wat Nederland gaat wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.
Zit je nu alweer aan de pillen?quote:
Ja dat moeten we tot iedere prijs zien te vermijden. Is echt niet grappig wat daar gebeurt nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.
IK BEN TOCH NIET GEK?!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.
Ftfyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JAWELquote:
De (slappe) maatregelen van Rutte die het virus weg wil lachen helpen natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moeten we tot iedere prijs zien te vermijden. Is echt niet grappig wat daar gebeurt nu
Nee, dat willen we allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De (slappe) maatregelen van Rutte die het virus weg wil lachen helpen natuurlijk ook niet.
Hele avond al van die meuk van die op afstand relaties die elkaar opzoeken etcquote:
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Fogel het volgende:
Zo, het werkt! Geen idee of het de lengte of slechte connectors waren (5 gebruikt totaal) die het gekloot veroorzaakten maar nu dus een iets kortere kabel en 100/100 mbit voor de buurman
hahahah en dat er dan niemand staat te wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hele avond al van die meuk van die op afstand relaties die elkaar opzoeken etc
Van die gasten die al duizenden dollars gestuurd hebben aan een virtueel persoonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahah en dat er dan niemand staat te wachten.
Of dat blijkt dat de foto's met een panoramalens gemaakt hadden moeten worden?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo heeft vast haar waterboarding niet overleefd.
Ja triest wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van die gasten die al duizenden dollars gestuurd hebben aan een virtueel persoon
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja triest wel.
Goed. Ik heb ook een afstandsrelatie.. Maar ik ben haar zowat letterlijk tegen het lijf gelopen
De ewige optimistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukken
Nee man. UTP kabel kan best wat hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukken
Ondertussen wat minder afstandquote:
Oei zei ie krakquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb sinds gisteren echt moeilijke last van mn onderrug..
Nee gewoon spierpijn gok ik. Beetje te fanatiek aan mn zolder vloer gewerkt. Moet nog iets minder dan de helftquote:
Wel man. Zulk onkruid heeft wel voor hetere vuren gestaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo heeft vast haar waterboarding niet overleefd.
Ik heb versleten onderrug wervels, tussen 2012 en 2017 erg veel pijn gehad. Vreemd genoeg daarna nauwelijks nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gewoon spierpijn gok ik. Beetje te fanatiek aan mn zolder vloer gewerkt. Moet nog iets minder dan de helft
Deed eigenlijk om deze reden maar 2-3m2 per dag.. heb dus eergisteren 12m2 gedaan omdat ik 1 kant af wilde hebben..
Check!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man. Zulk onkruid heeft wel voor hetere vuren gestaan
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef Miniem het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, had toiletpapier nodig. Stond iemand bij het schap met beide armen vol, zeker 8 pakken van 16 rollen. Ik heb gezegd dat hamsteren niet nodig is, gewezen op zijn asociale gedrag en hem he-le-maal stijf gescholden. Hij knikte en vroeg of hij verder mocht gaan met vakkenvullen.
ik weet niet of je het gemist hebt, maar er is een compleet Corona subforum met honderden topics. Dus WELK???quote:
Ja ok, vooruitquote:
Grote topic wat vrij rap gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet of je het gemist hebt, maar er is een compleet Corona subforum met honderden topics. Dus WELK???
Heb je een eigen secretaresse?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, vooruit![]()
Maar de collega's zijn leuk, werkplekken top, sfeer goed, voorzieningen, secretaresse, alles top![]()
En nu lekker rustig weekend vieren, want sociale dingen zijn allemaal gekilld
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef Miniem het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, had toiletpapier nodig. Stond iemand bij het schap met beide armen vol, zeker 8 pakken van 16 rollen. Ik heb gezegd dat hamsteren niet nodig is, gewezen op zijn asociale gedrag en hem he-le-maal stijf gescholden. Hij knikte en vroeg of hij verder mocht gaan met vakkenvullen.
Vind ik nuttig ja, uitgebreid informatie lezenquote:
He bah, dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik nuttig ja, uitgebreid informatie lezen
Met ons team van vier man hebben we er eentjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een eigen secretaresse?
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over wetenquote:
Elke dag je secretaressejongen een halfuurtje onder je bureauquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Met ons team van vier man hebben we er eentje
En het is een Brabantse jongen die echt goed in zijn werk is. Heerlijk
Ja kijk naar de PI, ik zit niet voor niets al sinds deel 1 in dat topic toen het nog gewoon een NWS-topic wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Molo het volgende:
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over weten
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over weten
Heeft ook wel met mijn werk te maken en echt alles wakkert mijn zieke geest met interesse hierin aan vrees ik
Ik heb heel de dag niemand in levenden lijve gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurt![]()
Maar hopend dat het hier niet zo ver komt maken we er maar het beste van. Ik denk eigenlijk dat alle vooroordelen over zolderkamerautisten best wel erg waar zijn en dat dat ook best wel in ons voordeel werkt nu. Ik zie gemiddeld nog ongeveer 0,4 persoon per dag IRL. Lach mij maar uit
ja ik vandaag ook niet. Ik zie 2-3 keer in de week een boodschappenboer of een pakjesboer. That's it.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag niemand in levenden lijve gesproken
Wel heel de dag aan de telefoon gehangen en in videocalls.
Ik val niet op jongere mannen, en helemaal niet zo'n knulletje als hijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag je secretaressejongen een halfuurtje onder je bureau
Ow.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kijk naar de PI, ik zit niet voor niets al sinds deel 1 in dat topic toen het nog gewoon een NWS-topic was
Ik heb uitgebreid staan ouwehoeren bij de kassa van de AH en ook nog bij de primera, ik was vandaag in een veel te goede buiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sta er hetzelfde inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurt![]()
Maar hopend dat het hier niet zo ver komt maken we er maar het beste van. Ik denk eigenlijk dat alle vooroordelen over zolderkamerautisten best wel erg waar zijn en dat dat ook best wel in ons voordeel werkt nu. Ik zie gemiddeld nog ongeveer 0,4 persoon per dag IRL. Lach mij maar uit
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow.![]()
![]()
![]()
En ja, zekers! Heel surrealistische toestanden zo
Ik ben vanmiddag wel in mijn uppie gaan lunchwandelen, moest echt even bewegenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet. Als dit voorbij is komt er een periode van diepe ellende op ons af, nu al en er komt nog wel meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewens
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet. Als dit voorbij is komt er een periode van diepe ellende op ons af, nu al en er komt nog wel meer aan
Ik haat zulke films al altijd, laat staan in het echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebben. Tuurlijk hoop ik niet dat het zo ver komt, maar ergens blijft toch die nieuwsgierigheid.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat zulke films al altijd, laat staan in het echt
Ik viel net in slaap dus ga dat nu ook maar gewoon ook echt doen. Trusten!
Denk maar even wat beter na voordat je zulke dingen zegt. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar als het zo ver is, is de lol er echt heel snel af. Doe dit maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewens
ltvdk is stiekem een heel gemeen mannetjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar even wat beter na voordat je zulke dingen zegt. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar als het zo ver is, is de lol er echt heel snel af. Doe dit maar gewoon niet.
Ik vond the road echt een nare deprimerende filmquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebben. Tuurlijk hoop ik niet dat het zo ver komt, maar ergens blijft toch die nieuwsgierigheid.
Zegt zijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk is stiekem een heel gemeen mannetje
The Road was wel echt tering deprimerend ja, wel een erg goede film. Maar die moet je eigenlijk alleen kijken op een lekkere warme zomeravond als je in een goede bui bent, niet ergens op een grauwe herfstdag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond the road echt een nare deprimerende film
Drie keer raden wanneer ik hem heb gekeken. Wil stiekem wel het boek nog lezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Road was wel echt tering deprimerend ja, wel een erg goede film. Maar die moet je eigenlijk alleen kijken op een lekkere warme zomeravond als je in een goede bui bent, niet ergens op een grauwe herfstdag.
COR / Lege schappenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef bitterbal het volgende:
er was een vrouw o werk en die had fotos laten zien van de ah in de straat van werk.
Allemaal leeg gehamsterd
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ons kibbelende stelletje is weer compleet
trustequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga maar eens slapen. Slaap lekker allemaal!
Laat je me nu weer alleen met haar achter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga maar eens slapen. Slaap lekker allemaal!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat je me nu weer alleen met haar achter.
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat je me nu weer alleen met haar achter.
*kuch*quote:
Ik had er ooit een topic over gemaakt, maar is de laatste jaren niet echt meer geupdate: F&S / Het post-apocalyptische/dystopische film topicquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef IxCalypso het volgende:
Het gaat hier over films/apocalyps?
Altijd leuk om te kijken en dat deed ik heel erg toen het pas in China gaande was (eigenlijk altijd al, ben erg van schrijvers als SK en DK enzo).
Nu voelt het iets anders.
En dan noemt ze mij de rare he ...quote:
Ik heb enorm veel boeken van Dean in mijn boekenkast staan, maar juist dat boek heb ik niet. Frustrerend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er ooit een topic over gemaakt, maar is de laatste jaren niet echt meer geupdate: F&S / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Das vietnam.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
maandag moeten alle toeristen weg zijn uit Vietnam
daar gaat je reis bitterbal
Goede morgen uitstralingquote:
Wat ben je blij en springerig?quote:
jaaaaaaaaaaaa goede dag denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je blij en springerig?
Ik spring zo mee, momentje, even een broek aantrekken en koffie in mijn keel gieten
the horror. Zowel de clip, het nummer en het meisje in kwestiequote:
* gaat snel weer zitten*quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk leuk, ik ben dol op vrouwen die door de huiskamer heen stuiteren
ochtendhuismaker?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had net mijn ochtendhuismakerdansbroek aan
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Perfecte lokaas om die dikke snackbips van de bank af te krijgen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat staat daar nou weer, koffie
Nee. was je dat nog niet opgevallen aan mijn geschrijf hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden trouwens een echte liefdesbrief recht uit het hart, bitterbal kun je een beetje schrijven?
Je zes spelfouten per zin boeien me niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. was je dat nog niet opgevallen aan mijn geschrijf hier
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zes spelfouten per zin boeien me niet zoveel.
Gisteren kwam ik een kerel tegen in de supermarkt, type accountant met nuffig brilletje en die was heel paniekerig en bellende met zijn vrouw aan het rondrennen met twee karren ramvol met de meest onzinnige shit, duwde mijn karretje expres tegen zijn volle kar aan en het mannetje schrok en begon serieus te ademen als een dikke kikker in ademnoodquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Bizarre tijden. De minister president die op nationaal tv tijdens ee persco zegt geen handen te schudden en niet te hamsteren
en de ceo van ahold die bij jinek op tv zit en verteld niet te hamsteren
ja ik ga straks. ben wat bang.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een kerel tegen in de supermarkt, type accountant met nuffig brilletje en die was heel paniekerig en bellende met zijn vrouw aan het rondrennen met twee karren ramvol met de meest onzinnige shit, duwde mijn karretje expres tegen zijn volle kar aan en het mannetje schrok en begon serieus te ademen als een dikke kikker in ademnood![]()
Tikte daarna met mijn wijsvinger op mijn voorhoofd en ik zag zijn verwarring eventjes voordat hij verder ging met rondrennen, bizar
Had je toen je broek inmiddels al weer uitgetrokken zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Tikte daarna met mijn wijsvinger op mijn voorhoofd en ik zag zijn verwarring eventjes voordat hij verder ging met rondrennen, bizar
Serieus, corona sloopt het laatste beetje hersens eruitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een kerel tegen in de supermarkt, type accountant met nuffig brilletje en die was heel paniekerig en bellende met zijn vrouw aan het rondrennen met twee karren ramvol met de meest onzinnige shit, duwde mijn karretje expres tegen zijn volle kar aan en het mannetje schrok en begon serieus te ademen als een dikke kikker in ademnood![]()
Val niet echt op accountants dus hij had echt wel mazzel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je toen je broek inmiddels al weer uitgetrokken zeker?
Te laatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
. Wat zou het beste moment zijn nog ff naar de Jumbo te gaan
Rabarber, citroensap, bakboter, spelt spaghetti, witte uien en varkensvet hadden ze nog wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of er straks nog verse broodjes liggen, wat moet ik anders lunchen
Ja geen boerderijwinkel in de buurt daar? stukje relaxter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Anders rij ik naar een dorp hier in de buurt, wellicht wat rustiger daar
Klinkt als de ingrediënten van een Pools feestmaalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rabarber, citroensap, bakboter, spelt spaghetti, witte uien en varkensvet hadden ze nog wel.
Hij klonk een beetje wazig bij Jinek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ali B is echt een verdomd goede gozer
Erg rare narcistische levensvorm, afgelopen september even mee zitten praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ali B is echt een verdomd goede gozer
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als de ingrediënten van een Pools feestmaal
zo komt die echt niet over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg rare narcistische levensvorm, afgelopen september even mee zitten praten.
hij zette die oude mopperkont op zijn plekquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij klonk een beetje wazig bij Jinek.
Denk dat het daar juist nog drukker gaat zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Anders rij ik naar een dorp hier in de buurt, wellicht wat rustiger daar
Ik herken me wel in mopperkontenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zette die oude mopperkont op zijn plek![]()
Marcel van roosmalen
Zit hier paar kilometer verderop een Coop in Stompwijk. Ik kijk eerst hier bij de Jumbo, als dat niks is ga ik daar kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen boerderijwinkel in de buurt daar? stukje relaxter.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Zuurkoolfrisdrank, ook zo'n overheerlijke Poolse lekkernij, feest als je in de ochtend niet kunt schijten.
Koens epic quest for lettucequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit hier paar kilometer verderop een Coop in Stompwijk. Ik kijk eerst hier bij de Jumbo, als dat niks is ga ik daar kijken
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef DaMart het volgende:
Drie supermarkten verder eindelijk bijna alle weekboodschappen kunnen halen... dat al die hamsteraars maar mogen struikelen over een rol wc-papier
misschien kunnen we als een koffiesc expeditie gaan. Ben een beetje bangquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus jongens, moet ik mijn machete meenemen naar AH, is het echt zo erg?
Niet naar de wijk hier hoeven gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef DaMart het volgende:
Drie supermarkten verder eindelijk bijna alle weekboodschappen kunnen halen... dat al die hamsteraars maar mogen struikelen over een rol wc-papier
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, heb 2 Jumbo's en een AH hier in de wijk bezocht.quote:
Gewoon een keer in je elleboog hoesten, dan heb je alle ruimte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
wat was het moeilijkste om te krijgen? Hoe is de sfeer in de supermarkten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb 2 Jumbo's en een AH hier in de wijk bezocht.
Gisterenavond ook al naar vaste Jumbo, maar dezelfde lege schappen waren nog steeds leeg....
Ik loop zo hier naar de jumboquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb 2 Jumbo's en een AH hier in de wijk bezocht.
Gisterenavond ook al naar vaste Jumbo, maar dezelfde lege schappen waren nog steeds leeg....
Niet in je elleboog, gewoon recht vooruit en daarna flink hoesten en proestenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een keer in je elleboog hoesten, dan heb je alle ruimte.
O gezelligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we als een koffiesc expeditie gaan. Ben een beetje bang
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat was het moeilijkste om te krijgen? Hoe is de sfeer in de supermarkten?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O.a. keukenrol, vlees, macaroni, aardappelpuree en rookworst was schaars en de macaronisaus die wij altijd hebben, was onvindbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
O.a. keukenrol, vlees, macaroni, aardappelpuree en rookworst was schaars en de macaronisaus die wij altijd hebben, was onvindbaar.
En toiletpapier natuurlijk, maar dat stond niet op het briefje.
Jaquote:
In elleboog werkte ook prima... persoon die in de weg stond, was snel wegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet in je elleboog, gewoon recht vooruit en daarna flink hoesten en proesten
Misschien dat Koen mensen kent?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan hier nog bekenden op eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Duizenden Nederlanders die nu thuis tevreden kijken naar een kast vol aardappelpuree en wc-rollen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn ook beelden opgedoken van Uitstraling die zijn portie wc-rollen probeerde veilig te stellen:
[ afbeelding ]
Ik sleepte de afgelopen dagen een beademingsmachine achter me aan. Dat werkte ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In elleboog werkte ook prima... persoon die in de weg stond, was snel weg![]()
.
Zie je bloed?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
Komen al mensen met gevulde tassen me tegemoet
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sleepte de afgelopen dagen een beademingsmachine achter me aan. Dat werkte ook
Ik ben bang voor dergelijke instincten bij anderen. Wat als er een keertje echt iets aan de hand is? Slaan ze dan aan het moorden en plunderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja jezus.
Maar goed het is geheel instinctief dat mensen zo reageren
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dergelijke instincten bij anderen. Wat als er een keertje echt iets aan de hand is? Slaan ze dan aan het moorden en plunderen?
Ik heb ook aardappelpuree gekocht... maar ja, de aardappelen waren op, dus ik moest welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Duizenden Nederlanders die nu thuis tevreden kijken naar een kast vol aardappelpuree en wc-rollen
Bewonderende blik van Ans de vrouw van Hans, "ik voel me veilig bij je Hans, ik ga mijn kunstgebit poetsen want JIJ hebt echt wel seks verdiend mijn stoere ridder"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn ook beelden opgedoken van Uitstraling die zijn portie wc-rollen probeerde veilig te stellen:
[ afbeelding ]
Hoezo heb je dan je kunstgebit nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewonderende blik van Ans de vrouw van Hans, "ik voel me veilig bij je Hans, ik ga mijn kunstgebit poetsen want JIJ hebt echt wel seks verdiend mijn stoere ridder"
ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dergelijke instincten bij anderen. Wat als er een keertje echt iets aan de hand is? Slaan ze dan aan het moorden en plunderen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan je kunstgebit nodig.
Ik lust geen aardappelpureequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook aardappelpuree gekocht... maar ja, de aardappelen waren op, dus ik moest wel.
Wat was daar verschrikkelijk aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
alles en iedereen voorzichzelf. Het plunderen zag je toch goed na die verchrikkelijke overstromingen in Louisiana.
Die overstromingen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was daar verschrikkelijk aan?
Ja, je probeert jezelf dan toch wijs te maken dat dat domme Amerikanen zijn, maar dat wij nuchtere Hollanders dat niet doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
alles en iedereen voorzichzelf. Het plunderen zag je toch goed na die verchrikkelijke overstromingen in Louisiana.
Alles werd nat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nou kijk wat er nu al gebeurd na 1 persconferentie van Rutte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je probeert jezelf dan toch wijs te maken dat dat domme Amerikanen zijn, maar dat wij nuchtere Hollanders dat niet doen
Dode mensen die door de straten dreven. Doffe ellende in dat stadium. Geen eten, geen hygiëne. Achtergelaten mensen. Vooral arme zwarten die geen kant op konden. Lijken die lagen te rotten in hun huis. Hulpverlening die te laat en traag op gang kwam. Te weinig geld voor wederopbouw.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, de huidige generaties hebben nooit een echte ramp meegemaakt dus die schieten nu allemaal in paniek oermodus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op het platteland blijven wonen en mijn eigen knollen gaan telenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen probleem, over een maand lust je zelfs kiezelsteentjes en toiletpapier.
Dit hebben we al niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, de huidige generaties hebben nooit een echte ramp meegemaakt dus die schieten nu allemaal in paniek oermodus.
quote:
I remember, gisteren de vraag op de radio, brengt zo'n situatie nou het slechtste of het beste in mensen naar boven? Nou beide kanten eigenlijk wel maar uiteindelijk als je kind niets te eten heeft het allerslechtste en berg je dan maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dode mensen die door de straten dreven. Doffe ellende in dat stadium. Geen eten, geen hygiëne. Achtergelaten mensen. Vooral arme zwarten die geen kant op konden. Lijken die lagen te rotten in hun huis. Hulpverlening die te laat en traag op gang kwam. Te weinig geld voor wederopbouw.
En dan hebben we hier nog maar erg milde maatregelen als je kijkt naar hoe ze het in China en nu in Italië aanpakken. Spanje zal de komende dagen ook wel zo worden, daar gaat het ook hard.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit hebben we al niet meegemaakt.
al dat vliegverkeer wat wordt geschrapt.. tering.
En proppen bij AH twaalf pakken popla in hun karretjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, de huidige generaties hebben nooit een echte ramp meegemaakt dus die schieten nu allemaal in paniek oermodus.
Rutte heeft diepe zakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
zoveel mensen die hun werk gaan verliezen of hun onderneming
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
zoveel mensen die hun werk gaan verliezen of hun onderneming
90 miljard.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
80 miljard buffer beschikbaar toch?
Ervoor, tijdens of achteraf?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in New Orleans geweest, wie wil me aanraken?
Anno 2065, ramptoerisme, kijken hoe de uitgestorven Italianen vroeger in 2019 leefden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De bv Nederland komt er wel weer bovenop. Voor landen als Italië wordt het vervelender.
‘Show your tits’quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in New Orleans geweest, wie wil me aanraken?
Ik heb twee kettingenquote:
Waren er nog veel sporen te zien? las een keer dat ze het nooit helemaal goed hebben aangepakt wat wederopbouw betreft en dat ze het vooral gebruikt hebben om arme zwarte wijken uit elkaar te halen.quote:
Je komt als toerist niet in die buitenwijken, ik was er in 2010 en toen reden we wel langs een stuk waar de huizen waren weggehaald en niet meer waren teruggezet. Dus je zag wel de stoep en de oprit, en waar de voordeur zat, en wat hekken enzo, maar verder allemaal onkruid. En als je iemand erover sprak dan vertelden ze er honderduit over, alsof het een collectief trauma was. Het was echt heel erg. Maar in het centrum en Garden District enzo heb ik er toen niets van gezien. Tijdens de ghost tour gaven ze op een gegeven moment wel aan hoe hoog het water had gestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren er nog veel sporen te zien? las een keer dat ze het nooit helemaal goed hebben aangepakt wat wederopbouw betreft en dat ze het vooral gebruikt hebben om arme zwarte wijken uit elkaar te halen.
Ik zit nu ff in de zon op het bankje in winkelcentrumquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn mensen nu ook al de zon aan het hamsteren?
Kan me nog herinneren dat er veel mensen schuilden in die Superdome en dat die dreigde in te storten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt als toerist niet in die buitenwijken, ik was er in 2010 en toen reden we wel langs een stuk waar de huizen waren weggehaald en niet meer waren teruggezet. Dus je zag wel de stoep en de oprit, en waar de voordeur zat, en wat hekken enzo, maar verder allemaal onkruid. En als je iemand erover sprak dan vertelden ze er honderduit over, alsof het een collectief trauma was. Het was echt heel erg. Maar in het centrum en Garden District enzo heb ik er toen niets van gezien. Tijdens de ghost tour gaven ze op een gegeven moment wel aan hoe hoog het water had gestaan.
Ja dat schijnt verschrikkelijk te zijn geweest. Duizenden mensen, amper tot geen sanitaire voorzieningen, amper eten, mensen gingen er dood en lagen daar op een stapel te ontbinden. Mensonterend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er veel mensen schuilden in die Superdome en dat die dreigde in te storten.
Ja zelfs het Amerikaanse leger stond machteloos, nou ja ze deden amper wat in de eerste dagen terwijl in Hollywood series en films de dingen altijd net wat anders gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat schijnt verschrikkelijk te zijn geweest. Duizenden mensen, amper tot geen sanitaire voorzieningen, amper eten, mensen gingen er dood en lagen daar op een stapel te ontbinden. Mensonterend.
Haha dat laatste zeker. Vele zwarten in de geweldige USA leven in Afrikaans aandoende armoedequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zelfs het Amerikaanse leger stond machteloos, nou ja ze deden amper wat in de eerste dagen terwijl in Hollywood series en films de dingen altijd net wat anders gaan.
Denk dat ze in Beverly Hills wel sneller in actie waren gekomen.
Belooft veel goeds voor de aankomende periode.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha dat laatste zeker. Vele zwarten in de geweldige USA leven in Afrikaans aandoende armoede
Maar geen mardi gras taferelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee kettingenmaar die werden gewoon aan alle toeristen uitgedeeld. Maar toch toffe souvenirs.
Het is in elk geval een land waar de tegenstellingen onnodig groot zijn, gezien de grootte van de economie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor de aankomende periode.
Denk dat de Verenigde Staten wel de meest egocentrische samenleving op Aarde is.
Mooi verwoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is in elk geval een land waar de tegenstellingen onnodig groot zijn, gezien de grootte van de economie.
Tsja, USA is nou eenmaal een land dat veel erger nog dan Europa gebaseerd is op geld is macht. Zonder geld ben je niks, heb je niks en wordt het ook niksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is in elk geval een land waar de tegenstellingen onnodig groot zijn, gezien de grootte van de economie.
Ja maar als ik het goed lees moet je 2 keer per dag je temp door geven via een app? en ik moet een gezondsheidsverklaring hebben voor aankomst?quote:
Ik ben in 2002 in de VS geweest en twee beelden zijn me altijd heel erg bijgebleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |