Dat is voor als t papier op is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft een puppy te maken met pleepapier eigenlijk?
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ok best veel lege schappen, gelukkig nog volop champagne, kaviaar, krab en ossenhaas, dat laten die hamsters dan weer liggen
we zijn net nog geweest en zijn benieuwd voor volgende weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig geen schnipo voor jou dus
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je niets
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hamsterde altijd al, by design. Ik laat al mijn boodschappen bezorgen maar daar zit altijd een minimum bestelbedrag aan.
Dus ik heb twee keer in de week zegmaar 2 pakken yoghurt, wat brood wat fruit en wat kaas nodig.
En dan maar aanvullen tot 25 euro. Met douchegel, met wasmiddel, met pleepapier, met tandpasta, met scheerzeep ga maar door. Dus AL die dingen heb ik inmiddels by default al tot ver na de eeuwigheid in huisEn dan moet het hamsteren nog beginnen
![]()
begrafenis al geregeld ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagen
we hebben al met de DA geregeld dat als het echt nodig is dat we beide aan een kant van het hek gaan staan om medicijnen over te gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef crv het volgende:
geloofsidioten die het een goed idee vonden een megabijeenkomst te houden in mulhouse Brabant waar ze waarschijnlijk mekaar afgelebbert hebben
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
dit was niet eens carnavalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
ja, nog even wat inkomsten scorenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.
Net zoals Oostenrijk even de piek van het wintersportseizoen afgewacht heeft.
Tuurlijk. Cash is king. En daarna ineens heel vroom over veiligheid gaan blaten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.
Net zoals Oostenrijk even de piek van het wintersportseizoen afgewacht heeft.
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Allianz Direct heeft opeens wel heel andere reclame (Usain Bolt ipv Tim en Tom)
Dat zou episch zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Cash is king. En daarna ineens heel vroom over veiligheid gaan blaten.
En ja er zal nu wel weer geroepen worden dat ik achteraf makkelijk lullen hebKun je gewoon uittekenen allemaal
Italië is het nieuwe China. Maar even kijken wat Nederland gaat wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.
Zit je nu alweer aan de pillen?quote:
Ja dat moeten we tot iedere prijs zien te vermijden. Is echt niet grappig wat daar gebeurt nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Italië hebben we een goed voorbeeld van wat we nog kunnen gaan krijgen komende periode.
IK BEN TOCH NIET GEK?!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als de AH nou punten wil scoren, maken ze een reclame met de gekke hamsters en iets komisch ervan dat ze niet moeten hamsteren momenteel.
Ftfyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JAWELquote:
De (slappe) maatregelen van Rutte die het virus weg wil lachen helpen natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moeten we tot iedere prijs zien te vermijden. Is echt niet grappig wat daar gebeurt nu
Nee, dat willen we allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De (slappe) maatregelen van Rutte die het virus weg wil lachen helpen natuurlijk ook niet.
Hele avond al van die meuk van die op afstand relaties die elkaar opzoeken etcquote:
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Fogel het volgende:
Zo, het werkt! Geen idee of het de lengte of slechte connectors waren (5 gebruikt totaal) die het gekloot veroorzaakten maar nu dus een iets kortere kabel en 100/100 mbit voor de buurman
hahahah en dat er dan niemand staat te wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hele avond al van die meuk van die op afstand relaties die elkaar opzoeken etc
Van die gasten die al duizenden dollars gestuurd hebben aan een virtueel persoonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahah en dat er dan niemand staat te wachten.
Of dat blijkt dat de foto's met een panoramalens gemaakt hadden moeten worden?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo heeft vast haar waterboarding niet overleefd.
Ja triest wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van die gasten die al duizenden dollars gestuurd hebben aan een virtueel persoon
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja triest wel.
Goed. Ik heb ook een afstandsrelatie.. Maar ik ben haar zowat letterlijk tegen het lijf gelopen
De ewige optimistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukken
Nee man. UTP kabel kan best wat hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vannacht bij windkracht 0,3 wappert die kabel in een miljard stukken
Ondertussen wat minder afstandquote:
Oei zei ie krakquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb sinds gisteren echt moeilijke last van mn onderrug..
Nee gewoon spierpijn gok ik. Beetje te fanatiek aan mn zolder vloer gewerkt. Moet nog iets minder dan de helftquote:
Wel man. Zulk onkruid heeft wel voor hetere vuren gestaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo heeft vast haar waterboarding niet overleefd.
Ik heb versleten onderrug wervels, tussen 2012 en 2017 erg veel pijn gehad. Vreemd genoeg daarna nauwelijks nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gewoon spierpijn gok ik. Beetje te fanatiek aan mn zolder vloer gewerkt. Moet nog iets minder dan de helft
Deed eigenlijk om deze reden maar 2-3m2 per dag.. heb dus eergisteren 12m2 gedaan omdat ik 1 kant af wilde hebben..
Check!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man. Zulk onkruid heeft wel voor hetere vuren gestaan
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef Miniem het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, had toiletpapier nodig. Stond iemand bij het schap met beide armen vol, zeker 8 pakken van 16 rollen. Ik heb gezegd dat hamsteren niet nodig is, gewezen op zijn asociale gedrag en hem he-le-maal stijf gescholden. Hij knikte en vroeg of hij verder mocht gaan met vakkenvullen.
ik weet niet of je het gemist hebt, maar er is een compleet Corona subforum met honderden topics. Dus WELK???quote:
Ja ok, vooruitquote:
Grote topic wat vrij rap gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet of je het gemist hebt, maar er is een compleet Corona subforum met honderden topics. Dus WELK???
Heb je een eigen secretaresse?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, vooruit![]()
Maar de collega's zijn leuk, werkplekken top, sfeer goed, voorzieningen, secretaresse, alles top![]()
En nu lekker rustig weekend vieren, want sociale dingen zijn allemaal gekilld
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef Miniem het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, had toiletpapier nodig. Stond iemand bij het schap met beide armen vol, zeker 8 pakken van 16 rollen. Ik heb gezegd dat hamsteren niet nodig is, gewezen op zijn asociale gedrag en hem he-le-maal stijf gescholden. Hij knikte en vroeg of hij verder mocht gaan met vakkenvullen.
Vind ik nuttig ja, uitgebreid informatie lezenquote:
He bah, dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik nuttig ja, uitgebreid informatie lezen
Met ons team van vier man hebben we er eentjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een eigen secretaresse?
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over wetenquote:
Elke dag je secretaressejongen een halfuurtje onder je bureauquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Met ons team van vier man hebben we er eentje
En het is een Brabantse jongen die echt goed in zijn werk is. Heerlijk
Ja kijk naar de PI, ik zit niet voor niets al sinds deel 1 in dat topic toen het nog gewoon een NWS-topic wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Molo het volgende:
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over weten
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het teringcreepy en enorm fascinerend tegelijkertijd. Wil er echt alles over weten
Heeft ook wel met mijn werk te maken en echt alles wakkert mijn zieke geest met interesse hierin aan vrees ik
Ik heb heel de dag niemand in levenden lijve gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurt![]()
Maar hopend dat het hier niet zo ver komt maken we er maar het beste van. Ik denk eigenlijk dat alle vooroordelen over zolderkamerautisten best wel erg waar zijn en dat dat ook best wel in ons voordeel werkt nu. Ik zie gemiddeld nog ongeveer 0,4 persoon per dag IRL. Lach mij maar uit
ja ik vandaag ook niet. Ik zie 2-3 keer in de week een boodschappenboer of een pakjesboer. That's it.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag niemand in levenden lijve gesproken
Wel heel de dag aan de telefoon gehangen en in videocalls.
Ik val niet op jongere mannen, en helemaal niet zo'n knulletje als hijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag je secretaressejongen een halfuurtje onder je bureau
Ow.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kijk naar de PI, ik zit niet voor niets al sinds deel 1 in dat topic toen het nog gewoon een NWS-topic was
Ik heb uitgebreid staan ouwehoeren bij de kassa van de AH en ook nog bij de primera, ik was vandaag in een veel te goede buiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sta er hetzelfde inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vet fascinerend en ook wel spannend als je ziet wat er in Italië gebeurt![]()
Maar hopend dat het hier niet zo ver komt maken we er maar het beste van. Ik denk eigenlijk dat alle vooroordelen over zolderkamerautisten best wel erg waar zijn en dat dat ook best wel in ons voordeel werkt nu. Ik zie gemiddeld nog ongeveer 0,4 persoon per dag IRL. Lach mij maar uit
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow.![]()
![]()
![]()
En ja, zekers! Heel surrealistische toestanden zo
Ik ben vanmiddag wel in mijn uppie gaan lunchwandelen, moest echt even bewegenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet. Als dit voorbij is komt er een periode van diepe ellende op ons af, nu al en er komt nog wel meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewens
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet. Als dit voorbij is komt er een periode van diepe ellende op ons af, nu al en er komt nog wel meer aan
Ik haat zulke films al altijd, laat staan in het echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebben. Tuurlijk hoop ik niet dat het zo ver komt, maar ergens blijft toch die nieuwsgierigheid.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat zulke films al altijd, laat staan in het echt
Ik viel net in slaap dus ga dat nu ook maar gewoon ook echt doen. Trusten!
Denk maar even wat beter na voordat je zulke dingen zegt. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar als het zo ver is, is de lol er echt heel snel af. Doe dit maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in een soort duister verlangen hoop ik dat het nog allemaal veel erger gaat worden, maar dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben in wat er dan allemaal gaat gebeuren en niet omdat ik iedereen al die ellende toewens
ltvdk is stiekem een heel gemeen mannetjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar even wat beter na voordat je zulke dingen zegt. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar als het zo ver is, is de lol er echt heel snel af. Doe dit maar gewoon niet.
Ik vond the road echt een nare deprimerende filmquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook een duister verlangen, ik ben ook gefascineerd door post-apocalyptische films, dus zal daar wel ergens mee te maken hebben. Tuurlijk hoop ik niet dat het zo ver komt, maar ergens blijft toch die nieuwsgierigheid.
Zegt zijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk is stiekem een heel gemeen mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |