Het was een betere suggestie dan Lauda bij het vorige team (of Bounty voor het slavenschip).quote:
Of Plutoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was een betere suggestie dan Lauda bij het vorige team (of Bounty voor het slavenschip).
Daar heb ik een hekel aan, van die quizzers die denken dat hun wel aanwezige kennis van planeten, filmschepen en F1-coureurs wel bij de vraag moet passen.quote:
Ze mogen alleen Fok gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef Brembo het volgende:
Mag je Wikipedia gebruiken dan heb je toch ieder antwoord in 5 seconden gevonden.
Bij een beperkt aantal vragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef Brembo het volgende:
Mag je Wikipedia gebruiken dan heb je toch ieder antwoord in 5 seconden gevonden.
Die is spontaan Frans geworden kennelijk.quote:
En straks vind hij Idris Elle-Basquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is spontaan Frans geworden kennelijk.
Bij 3 of 4 geselecteerde vragen. De andere moeten in boeken worden opgezocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef Brembo het volgende:
Interessant, kunnen die een beetje quizzen?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interessant, kunnen die een beetje quizzen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:57 schreef V. het volgende:
Ik heb uit goede bron trouwens dat dit voorlopig de laatste uitzending was, vanwege de coronacrisis.
https://www.bnnvara.nl/2voor12quote:Beste kijker, vanwege de coronacrisis is op 27 maart voorlopig de laatste aflevering van 2 voor 12. Het seizoen wordt op een later moment vervolgd. Wij houden u op de hoogte. Blijf gezond!!
Is toch ook bij uitstek een programma dat makkelijk kan op 1,5 meter zou je zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:11 schreef zakjapannertje het volgende:
Vanavond weer op TV, gewoon met een nieuwe aflevering!
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is toch ook bij uitstek een programma dat makkelijk kan op 1,5 meter zou je zeggen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef V. het volgende:
Opnames zouden vorige week zijn. Best ingewikkeld als je allemaal afstand van elkaar moet houden, kandidaten niet met openbaar vervoer kunnen, hun eigen make-up moeten doen, de boeken steeds ontsmet moeten worden, microfoons ontsmet moeten worden, mensen niet samen kunnen reizen omdat ze afstand moeten houden, de jury niet goed kan overleggen tijdens de opnames omdat ze minimaal anderhalve meter afstand moeten houden, de regie, waar ook een man of 6 zitten, waar geen anderalve meter mogelijk is, Tenzij je twee sets koppelt... och, met die halve lockdown was het niet onlogisch dat dat is afgeblazen.
Maar goed, afgelopen dagen heeft Den Haag amusement en infotainment ook tot vitale taken uitgeroepen, dus er wordt vast al overlegd over of, hoe en wanneer ze dan verder gaan. En dan moeten de kandidaten nog het risico willen nemen, anders begin je nog niks.
Ik weet wat Verbal schreef, maar dat is inmiddels alweer bijna twee maanden geleden.quote:
Maar dat schetst wel de specifieke praktische problemen. Die zijn mi niet echt te vergelijken met ‘allerlei andere werkplekken’. Dus dat kostte tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet wat Verbal schreef, maar dat is inmiddels alweer bijna twee maanden geleden.
Niet alleen zijn de regels alweer flink versoepeld aan alle kanten, veel van de 'problemen' die geschetst worden gelden feitelijk ook gewoon voor allerlei andere werkplekken waar men heeft moeten leren om te gaan met communicatie op afstand en andere indelingen van werkplekken.
Nou, een praktisch probleem is bijvoorbeeld de kandidaten. "Blijf zoveel mogelijk thuis' was het devies. Dan kun je moeilijk verwachten dat ze voor een opname de basisregels schenden. Kandidaten die niet in 1 huis wonen moeten gescheiden reizen, liever niet met openbaar vervoer (tenzij aantoonbaar goede reden). Daarnaast kost het inplannen van kandidaten en reservekandidaten best wat tijd. Je kunt niet zeggen: kunt u morgen? Je moet ruim voor de opnames zeker weten dat je voldoende koppels hebt om te kunnen opnemen. En ze moeten ook nog bereid zijn het risico te lopen, natuurlijk. En dan nog, de kandidaten kunnen niet anderhalve meter van elkaar zitten, ivm speloverleg, samen in computer of boeken kijken. Dus een schermpje, dat wel virus zoveel mogelijk tegenhoudt, maar ook niet het geluid dermate dempt dat ze elkaar niet kunnen horen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet wat Verbal schreef, maar dat is inmiddels alweer bijna twee maanden geleden.
Niet alleen zijn de regels alweer flink versoepeld aan alle kanten, veel van de 'problemen' die geschetst worden gelden feitelijk ook gewoon voor allerlei andere werkplekken waar men heeft moeten leren om te gaan met communicatie op afstand en andere indelingen van werkplekken.
Ja vond hem ook lastig.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja,ik zag 'm ook. Duurde overigens wel eventjes.
Ja ik dacht gelijk al dat het om het NPV ging, maar door haar uitleg begon ik daar aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:06 schreef Szura het volgende:
Wat loopt Joosten te bazelen over Iran, verwarrend zeg
Yep, zat zelf echt in een totaal andere richting te zoeken.quote:
Ja erg moeilijk zijn de vragen vandaag ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |