hahahaha neuj die zenders heb ik nietquote:
Geheid maar dan ben ik toch degene die het moet fixenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je daar geen kinderslot op zetten dan?
Wat een toeval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wauw we hebben dezelfde kalender!
dan maar gewoon accepteren, heb ik ook gedaan tijdens t samenwonenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid maar dan ben ik toch degene die het moet fixen
Leuk man, die van mij ook de zaak uit gezet toen. Zei tegen zo een magere tomeier, ik heb voor jou mooi ander werk kleerhanger bij c&a. We konden gelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi figuur hoor,ik heb wat dingen met hem beleefd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Leuk man, die van mij ook de zaak uit gezet toen. Zei tegen zo een magere tomeier, ik heb voor jou mooi ander werk kleerhanger bij c&a. We konden gelijk vertrekken
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:55 schreef Nizno het volgende:
ziggo gaat iets uitzenden over de terugkomst van F1 in 2020 naar Zandvoort
ook niet boeiend
Is een Fries.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
spike heeft friday the 13th deel4 op de planning
dan maar dr pol night kijken.
ook niet boeiend maar nog soort van verdraagbaar
hij heeft zichzelf geredquote:
Dr pol, de nederl dierenarts. Ooit tegengekomen in de stad hier op een bankjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
spike heeft friday the 13th deel4 op de planning
dan maar dr pol night kijken.
ook niet boeiend maar nog soort van verdraagbaar
ff gekeken maar u is abuisquote:
quote:Jan-Harm Pol werd op 4 september 1942 geboren te Wateren in de gemeente Westerveld in Drenthe, Nederland. Daar groeide hij op samen met twee oudere broers, Jan en Jan-Werner,[2] op het melkveebedrijf van zijn ouders, Harm Pol en Klaasje Schreuder.
quote:
Hmmmm,dat is raar.Ik dacht echt dat hij Fries was.quote:
je kan niet altijd gelijk hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm,dat is raar.Ik dacht echt dat hij Fries was.
My bad.
ik kan ook van alles zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |