quote:
Nee daar is ze niet pies vanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk dat Patricia geen ellebogen bumpt..
Netflixquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Nizno het volgende:
ik weet ook weer waarom ik de foisj kits niet meer keek. eens kijken waar ik nu heen ga zappen
neuj.quote:
Welke provider heb je?quote:
Oh, dacht dat je je pik had afgeveegd aan de gordijnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was aan het uitleggen wat een piccolo inhoudt,dat vond de eigenaar niet echt leuk.
Ook lekkerquote:
ziggoquote:
Ze hadden luxaflex.Dat veegt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je je pik had afgeveegd aan de gordijnen?
Haha, je vader leek mijn schoonvader wel, ook zo een mannetje lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
En toen mijn vader met een hoer om een beurt wilde bamzaaien was de maat vol.
dezelfde manier als KPN dat ook doetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Toch eens uitzoeken hoe op Ziggo ongemerkt zenders kan wegmikken
Mooi figuur hoor,ik heb wat dingen met hem beleefd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, je vader leek mijn schoonvader wel, ook zo een mannetje lol
Vervelend jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Toch eens uitzoeken hoe op Ziggo ongemerkt zenders kan wegmikken
Ik wil TLC weghebben hier, wat een treurige zender is datquote:
797 danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziggo
en heb ook ziggo movies en series L dus kan daar dingen kijken en zulks maar effe geen zin in
kun je daar geen kinderslot op zetten dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil TLC weghebben hier, wat een treurige zender is daten ze kijkt er hele avonden naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |