Ik neem al maanden 1000mg per dag slow release.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Sfancta het volgende:
Heb Roter vitamine C gehaald, een aantal doosjes. Als ik besmet ben neem ik 1000 mg per dag, dat zijn 10 kauwtabletjes. (meer inhoud per tablet was al uitverkocht)
Dure grap maar kan je leven redden. Ver uitverkocht trouwens.
Nuttigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Sfancta het volgende:
Heb Roter vitamine C gehaald, een aantal doosjes. Als ik besmet ben neem ik 1000 mg per dag, dat zijn 10 kauwtabletjes. (meer inhoud per tablet was al uitverkocht)
Dure grap maar kan je leven redden. Ver uitverkocht trouwens.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
USA inmiddels ook boven de 2000 dankzij Europa
Ah ja. Vast niet omdat die oranje clown wekenlang heeft geroepen dat niemand zich zorgen hoefde te maken om dit griepje. En ook vast niet dat een opname na een positieve test 3000 dollar kost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als de eerste gevallen geen kinderen waren konden ze ook geen anderen besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die besmettelijkheid onder kinderen, komen ze nu (nog) niet tegen bij corona.
Je ziet ook dat de Brabanders het virus vooral met carnaval hebben opgelopen. En niet zoals verwacht door kinderen die het hebben opgelopen, zoals we wel gewend zijn met de griep
quote:Children with mild illness still can transmit the virus to others, and there also have been reports of asymptomatic transmission, according to Dr. Woodworth.
Welke?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Trump neemt wel maatregelen begrijp ik
Dit soort berichten zijn vaak ook niet met de volledige informatie dus het lijkt nu heel eng voor de jonge medemens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Laat je nou niet gek maken. Tuurlijk zitten er ook jongeren tussen die er wel een flinke tik van krijgen, maar nog steeds is die groep hèèèl klein. Over het algemeen hebben jongeren er amper last van.
Grote fantasie heb je. Wel vermakelijk. Je komt over als een typische troll.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat ze naar IC moeten natuurlijk en artsen strikt afgescheiden in woonbarakken. Spread it.
er word vermoedelijk een noodsituatie afgekondigd zodat regeltjes aangepast kunnen worden en er met geld gesmeten kan gaan wordenquote:
Eet gewoon fruit. 10 pilletjes neem je nog niet de helft van op, de rest zeik je gewoon weer uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:12 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Spreek je over een maandje. Als het nog kan bedoel ik.
2 weken IC is vooral ellende. Daar zijn we zo niet op ingericht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Laat je nou niet gek maken. Tuurlijk zitten er ook jongeren tussen die er wel een flinke tik van krijgen, maar nog steeds is die groep hèèèl klein. Over het algemeen hebben jongeren er amper last van.
Nederland word letterlijk het nieuwe Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef hollandia02 het volgende:
Eerste besmetting in Suriname
In Suriname is een eerste besmetting van het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een persoon die gisteren vanuit Nederland naar Suriname is gereisd. Volgens de Suriname Herald is de persoon in Delft en Rotterdam geweest.
In reactie op de eerste besmetting heeft vicepresident Ashwin Adhin bekendgemaakt de grenzen voor reizigers te sluiten. Om middernacht zal het luchtruim worden gesloten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ingen-in-italie.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerste overdracht vanuit Nederland?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tegen dit virus red het je leven. Opgenomen patienten krijgen dit toegediend. (1000 mg per dag)
Nee, die 1000 is een flinke overdosis. Maar 80-100 mg nodig per dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit. 10 pilletjes neem je nog niet de helft van op, de rest zeik je gewoon weer uit.
Het zou pas wat zijn als hij aankondigt dat die miljoen testkits klaar zijn, die al weken beloofd worden. Kunnen ze een whopping 0,2% van de bevolking testen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er word vermoedelijk een noodsituatie afgekondigd zodat regeltjes aangepast kunnen worden en er met geld gesmeten kan gaan worden
En ik ken dus iemand die woensdag naar Suriname is afgereisd. Ik schrok heel even. Gelukkig komt deze persoon uit Groningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef hollandia02 het volgende:
Eerste besmetting in Suriname
In Suriname is een eerste besmetting van het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een persoon die gisteren vanuit Nederland naar Suriname is gereisd. Volgens de Suriname Herald is de persoon in Delft en Rotterdam geweest.
In reactie op de eerste besmetting heeft vicepresident Ashwin Adhin bekendgemaakt de grenzen voor reizigers te sluiten. Om middernacht zal het luchtruim worden gesloten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ingen-in-italie.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerste overdracht vanuit Nederland?
Hoe is dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 weken IC is vooral ellende. Daar zijn we zo niet op ingericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |