twitter:AliBakeer twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:45:01🇹🇷🇹🇷 #Breaking:
#Turkey registers 5 infected cases with #coronavirus all connected to the first infected case.
Additional measures are currently being announced to help counter and contain the virus. This includes internal and external measures.
#Covid_19 #Covid_19 #COVID2019 https://t.co/B0KHAbYSbx reageer retweet
ruim een maand geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Vliegtuigen weren hadden we 2 weken terug moeten doen. Nu is NL zélf een haard.
Rustig maar. Als het aan mij had gelegen hadden wij alles ook al lang dicht gegooid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Niet vergeten dat NL HALVE maatregelen neemt.
Ik zag net de mensen boven op elkaar kruipen in de supermarkt. Als ze het nog niet hadden, dan hebben ze het nu wel
Nee, hoor Nederland is gewoon EEN GROTE INFECTIEHAARD op dit moment. Dankzij Rutte en het RIVM.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
We kunnen beter vliegtuigen uit Turkije weren. Erdogan doet alsof er maar twee besmettingen in het hele land zijn. Stemt tot weinig vertrouwen dat de Turken het serieus nemen.
De TT is gemuteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:20 schreef Tailless het volgende:
Vraagje waarom is dit topic eigenlijk niet covid-19
Baudet wilde in januari nog een spoeddebat over corona, maar de rest van de kamer vond dat niet nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nee, hoor Nederland is gewoon EEN GROTE INFECTIEHAARD op dit moment. Dankzij Rutte en het RIVM.
https://twitter.com/shars(...)564285800448/photo/1twitter:JesseLehrich twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:58:20this week, the CDC has tested 77 people for coronavirus & the Utah Jazz have tested 58. reageer retweet
Ik ga helemaal niet weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gast ga weg met je plastic vuilnisbak die aliexpress heet. Hier zijn we geen seconde afhankelijk van.
Zou die vleermuis eerst flink ontbonden zijn geworden? Doordat geen verkoeling?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef hollandia02 het volgende:
1 lul die het leuk vond een vleermuis te eten en de hele wereld staat in brand.
He kijk eens aan wij zijn het eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:22 schreef THEFXR het volgende:
ik vind die journalisten zulke slappe hap met die vragen aan Rutte
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef maily het volgende:
De capaciteitsproblemen komen door het fors stijgende aantal besmettingen in onze provincie. Het aantal patiënten in Brabant is vrijdag met 87 toegenomen, zo blijkt uit de recentste RIVM-cijfers. Dat brengt het totaal op 360.
Ze hebben daar wat, 10 ziekenhuizen ofzo in Brabant? Dus met 11 coronapatienten zitten ze al op code rood??quote:In totaal zijn 115 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |