SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:55:34I will be having a news conference today at 3:00 P.M., The White House. Topic: CoronaVirus! reageer retweet
![]()
Daarvoor moet je bij Brutus en Cato zijn. Gelukkig heeft Augustus wel zijn wraak genomen op die twee schurken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil ook excuses voor het doden van Julius Caesar,"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)iet-aardig~a26b4b4e/quote:Europa is nu het epicentrum van de coronavirusuitbraak. Dat zegt de wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Tot vandaag was dat China, waar de uitbraak is begonnen en ook de meeste besmettingen en doden zijn gemeld.![]()
Hopelijk komen er over een dag of 2, 3 wat meer hoopgevende cijfers uit Italië, als de effecten vd loxkdown effect krijgen.
Her en der uit Noord-Italië al wel wat plukjes goed nieuws over weinig/geen nieuwe gevallen.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
en dat met minimaal testenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WAUW.
Zie net dat we bij de top 10 van de wereld ingaan qua besmettingen.
RIVM![]()
Met lege hooivork-, fakkel-, veren- en pekschappen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar ben benieuwd hoe we er op terugkijken uiteindelijk.![]()
Lekker, lasagne hier, ik duik m'n voorraadkast maar even in.quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Hope so!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk komen er over een dag of 2, 3 wat meer hoopgevende cijfers uit Italië, als de effecten vd loxkdown effect krijgen.
Her en der uit Noord-Italië al wel wat plukjes goed nieuws over weinig/geen nieuwe gevallen.![]()
Verrassend het topic!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:15 schreef BeriBeri het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:55:34I will be having a news conference today at 3:00 P.M., The White House. Topic: CoronaVirus! reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Klopt, daarom blijf ik nu zoveel mogelijk binnen. Zelf zal ik er niet veel van merken als ik ziek word maar vind het niet nodig om anderen te besmetten als ik wel drager ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als wij aannemen dat er maar één patiënt zero was, dan heeft die het voorelkaar gekregen om 125.000+ mensen te besmetten, dus ik was nog conservatief met mijn cijfers
Heb ook nog oude buurtjes, een moeder in de buurt, vrienden, een kennis met cystic fibrosis.
Alles wat helpt om verspreiding te remmen is meegenomen.![]()
Nee, liever niet. De markten raken in vrije val als die klootzak weer met iets geniaals (lees:egoïstisch) komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:15 schreef BeriBeri het volgende:
![]()
We kunnen beter vliegtuigen uit Turkije weren. Erdogan doet alsof er maar twee besmettingen in het hele land zijn. Stemt tot weinig vertrouwen dat de Turken het serieus nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef hollandia02 het volgende:
Ook Turkije weert vliegtuigen uit Nederland en 8 Europese landen, meldt persbureau Reuters.![]()
Niet vergeten dat NL HALVE maatregelen neemt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Her en der uit Noord-Italië al wel wat plukjes goed nieuws over weinig/geen nieuwe gevallen.
Ik zag net de mensen boven op elkaar kruipen in de supermarkt. Als ze het nog niet hadden, dan hebben ze het nu wel![]()
Hij gaat de noodtoestand uitroepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nee, liever niet. De markten raken in vrije val als die klootzak weer met iets geniaals (lees:egoïstisch) komt.![]()
Hoe ga je van "het is een complot van de democraten" naar "noodtoestand uitroepen" in een week...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:15 schreef BeriBeri het volgende:
Nou, zo dus...![]()
1 lul die het leuk vond een vleermuis te eten en de hele wereld staat in brand.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
daarom zou Rutte dus actie moeten nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef hollandia02 het volgende:
17:08
Europa is nu het epicentrum van de coronavirusuitbraak. Dat zegt de wereldgezondheidsorganisatie (WHO).
https://www.ad.nl/dossier(...)-hamsteren~a26b4b4e/![]()
Vliegtuigen weren hadden we 2 weken terug moeten doen. Nu is NL zélf een haard.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
We kunnen beter vliegtuigen uit Turkije weren.![]()
Was toch een gordeldier?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef hollandia02 het volgende:
1 lul die het leuk vond een vleermuis te eten en de hele wereld staat in brand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: