Ik had de indruk dat Rutte het verschil tussen "weinig risico" en "weinig risico op besmetting" niet begreep. Z'n uitleg over kinderen op school houden en geen grootouders bezoeken was...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef Jane het volgende:
Ierse arts snapt het wel. (Filmpje in tweet)
Kinderen zijn dragers, dus het is belangrijk dat je ze thuishoudt!twitter:rte twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:28:56“No play dates, no playgrounds, no parties, no visits to grandparents.” Dr Anne Marie McLaughlin at St James Hospital in Dublin appeals to parents to limit their children’s social interactions to stop #Covid19 spread: “this is not school holidays” @:rtenews https://t.co/CghQauqDQp reageer retweet
Zulk soort mensen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik stuur mijn rekeningnummer wel alvast voor de 1000 euro die hij had beloofd. Moet er wel af kunnen dan.
De historicus - die hij is - in actie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef crystal_meth het volgende:
Wow, als het over excuses aan Indonesië gaat lijkt ie veel beter op de hoogte, weet ie meteen drie ministers en jaartallen op te noemen...
Duh... maar uiteindelijk besmetten die mensen ook weer mensen en die ook weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:09 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nee hoor dat is eerder overdreven. In geval een superverspreider is dat gemiddeld 15-20.
Geen idee. Niet gehoord of gelezen. Ik zal eens Googlen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zouden toch vrijwilligers van het rode kruis helpen?
Ome Bruno riep dat gisterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Geen idee. Niet gehoord of gelezen. Ik zal eens Googlen.
Kinderen kunnen natuurlijk wel griep krijgen maar geen coronaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef crystal_meth het volgende:
Ik had de indruk dat Rutte het verschil tussen "weinig risico" en "weinig risico op besmetting" niet begreep. Z'n uitleg over kinderen op school houden en geen grootouders bezoeken was...
Deze man snaptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste.
De afgelopen weken zag ik dit aankomen en heb ik af en toe wat extra pasta, diepvriesgroenten en potjes van het één en ander meegenomen.
Daarom hoef ik nu niet naar buiten voor m'n boodschappen.
[ afbeelding ]
En dan daar op bezoek komend FF naast de port piesen en schijten.....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zow, mij kan niks gebeuren meer!
[ link | afbeelding ]
Like the good old daysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:09 schreef DupingDelight het volgende:
Godver.. elke paar seconden een post hier. Niet te volgen. Doe eens rustig mensen.
Ah joh, die mogen met hun milde klachten best de allerkwetsbaarsten besmetten met een dodelijk virus omdat autoriteiten het verzaakt hebben capaciteit op te schalen voorbij het punt "enorm veel minder dan het absolute minimum".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ondertussen testen ze in de rest van het land nog ziekenhuispersoneel met milde klachten.
Wat ga je vandaag eten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De afgelopen weken zag ik dit aankomen en heb ik af en toe wat extra pasta, diepvriesgroenten en potjes van het één en ander meegenomen.
(normaal heb ik sowieso die bovenste plank al vol)
[ afbeelding ]
Maar daar hebben ze dan ook écht lege supermarkten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Zelf in Venezuela zijn ze daadkrachtiger dan hier. Bij de eerste besmetting worden alle scholen al dicht gegooid.
Naast de pot... schijten? Serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
En dan daar op bezoek komend FF naast de port piesen en schijten.....
Mensen die groente uit potjes en blikjes vreten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet, maar ben benieuwd hoe we er op terugkijken uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De situatie in China en Italië heeft al laten zien wat er gebeurt als je niks doet: dan loopt het in no time uit de hand en zijn al je ziekenhuis overvol.
Het lijkt me niet overdreven wat er nu wereldwijd op touw wordt gezet. In tegendeel eigenlijk.
Nou ja, als wij aannemen dat er maar één patiënt zero was, dan heeft die het voorelkaar gekregen om 125.000+ mensen te besmetten, dus ik was nog conservatief met mijn cijfersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Duh... maar uiteindelijk besmetten die mensen ook weer mensen en die ook weer...
Dat bedoelt Kyran... met 1 besmetting besmet je (zonder maatregelen) uiteindelijk honderden.
Zo ziet mijn voorraadkast altijd wel uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |