SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Ze kijken naar alles.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snel nieuw topic nu, kuddo's!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Overal al niet meer? Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziekenhuispersoneel testen we niet meer.Ik loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Rutte "The Multitaskers" 3quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is nog steeds beter voorkomen dan chinezen. Dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek was
Sars, nu het broertje van de sars.
ranzig volk met hun levende markten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Stiekem is KLM de heerser van Nederland achter de schermen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.quote:![]()
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.![]()
NOS tories?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zoek intussen naar een betere bron.twitter:hectorology twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:34:52Iranian President Rohani has tested positive for #COVID19. https://t.co/bpPSqP98yc reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Een soort klein video'tje met nieuws.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Quotenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Kan die hamster van de FOK! server niet wat harder rennen?
Duurt
Soms
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
hoe lang gaan ze dat volhouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: