SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOEEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Je hebt even gemist dat de VS 30 dagen lang alles van en naar Europa stil heeft gelegd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Vluchten worden geweerd, grenzen dicht, ALLES DICHT!!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja laten wij symbolisch hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt even gemist dat de VS 30 dagen lang alles van en naar Europa stil heeft gelegd?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Dit ooktwitter:jaspervankuijk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 09:00:00Als ik de online reacties lees begrijp ik dus dat als de Nederlandse regering het land direct na de eerste besmettingen in Italië op slot had gegooid wij allemaal énorm begripvol, volgzaam en gedisciplineerd hadden gereageerd? reageer retweet
![]()
Beetje laatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Vluchten worden geweerd, grenzen dicht, ALLES DICHT!!![]()
Alleen de Schengen landen hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt even gemist dat de VS 30 dagen lang alles van en naar Europa stil heeft gelegd?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
'geweerd' klinkt een beetje als dat er af en toe toch nog een vliegtuig kan landen.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik moet 18 april vliegen met een tussenstop in Amerika, ik denk dat ik moet gaan cancellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt even gemist dat de VS 30 dagen lang alles van en naar Europa stil heeft gelegd?Dat is dan wel buiten de periode van 30 dagen om, maar ik denk dat dat nog wel gaat worden verlengd..
![]()
Maandag zijn alle scholen dicht, mag je verwachten. Dit valt bijna niet tegen te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef mazaru het volgende:
Goede zaak dat er scholen zijn die wel zelf een beslissing durven te nemen.
Drie middelbare scholen in Baarn en Soest sluiten de deuren
In Baarn en Soest sluiten vanaf maandag drie scholen de deuren, schrijft de NOS. Het gaat om het Baarnsch Lyceum en de Waldheim Mavo in Baarn en het Griftland-college in Soest. De scholen gaan daarmee tegen het advies van het kabinet in.
"Elke pauze en leswisseling lopen er 1.400 leerlingen bij ons door de gangen. We willen recht doen aan de veiligheid van de leerlingen", zegt rector Kees Versteeg van het Griftlandcollege tegen de NOS.![]()
Ik werk in een restaurant/supermarkt en het is echt enorm druk. Vooral in het restaurant. Niemand luistert naar de regering. Tijd voor een lockdown.Groot fan van User Wotte![]()
Klopt. Bijvoorbeeld voor medicijnen/apparatuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
'geweerd' klinkt een beetje als dat er af en toe toch nog een vliegtuig kan landen.![]()
Waar Nederland gewoon onder valt. Dus vluchten vanuit Amerika weren heeft weinig impact.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen de Schengen landen hè.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat is wel weer goed danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Bijvoorbeeld voor medicijnen/apparatuur.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nederland is nooit echt duidelijk in haar mededelingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
'geweerd' klinkt een beetje als dat er af en toe toch nog een vliegtuig kan landen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Dit zeker. En dat is zelf nu nog zo. Beheersbare paniek is wel gewenst.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Momo het volgende:
Dit ooktwitter:jaspervankuijk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 09:00:00Als ik de online reacties lees begrijp ik dus dat als de Nederlandse regering het land direct na de eerste besmettingen in Italië op slot had gegooid wij allemaal énorm begripvol, volgzaam en gedisciplineerd hadden gereageerd? reageer retweet
![]()
Boston Marathon wordt - as we speak - uitgesteld.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Tot maximaal 100 personen mag je toelaten hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk in een restaurant/supermarkt en het is echt enorm druk. Vooral in het restaurant. Niemand luistert naar de regering. Tijd voor een lockdown.
En aangezien grotere evenementen af zijn gelast willen mensen toch wat gaan doen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
ja dat idee had ik al, sportschool had ook al gemaild dat ze gewoon open blevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk in een restaurant/supermarkt en het is echt enorm druk. Vooral in het restaurant. Niemand luistert naar de regering. Tijd voor een lockdown.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Klopt, hoor dezelfde verhalen. Winkels vol, werkgevers die er laconiek mee omgaan. Dan maar verplicht thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk in een restaurant/supermarkt en het is echt enorm druk. Vooral in het restaurant. Niemand luistert naar de regering. Tijd voor een lockdown.![]()
Wat had je er mee opgeschoten ook? Het kan in omringende landen lekker om zich heen grijpen, en zodra het daar een beetje afgelopen is zit je met een heel land dat nog steeds kwetsbaar is voor een uitbraak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Momo het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, de mijne ook. Als je ergens risico loopt is het wel in die smerige zweetscholenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ja dat idee had ik al, sportschool had ook al gemaild dat ze gewoon open bleven.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dan heeft heel die lockdown geen nut iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, hoor dezelfde verhalen. Winkels vol, werkgevers die er laconiek mee omgaan. Dan maar verplicht thuis.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: