of Ali B, nog zo'n wegwerp BNer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of Albert Verlinden die even de economie gaat analyseren bij Op1
Gewoon niet iedereen (meer) testenquote:
Dat we eronder zitten lijkt me een lastig teken. Je wilt een zo groot mogelijke detectie in het begin, zodat je zo adequaat mogelijk kan reageren (zoals SK).quote:
Je haalt geloof ik wat dingen door elkaar. Jongeren hebben een betere weerstand ertegen, maar kunnen het virus natuurlijk wel dragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb geen enkele reden gehoord waarom middelbaar onderwijs of MBO zou moeten gaan? Alsof die nog oppas nodig hebben?
En dan: Niet tot amper besmettelijk zogenaamd, maar stuur ze niet bij Opa of Oma langs! Huh?!
Dus Spanje heeft op één dag bijna verdubbeling van dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ruim een maand te laat schrikt men in den Haag ook wakker. Inmiddels is nederland zelf risicogebied geworden maar nu gaan we dan toch vliegtuigen weren.....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef Confetti het volgende:
Chinese vluchten verbieden nadat de ellende juist over is. Zo zie je maar dat de overheid hopeloos achter de feiten aanloopt. Juist China heeft het recht om Nederlandse vluchten te weren nu.
Maar Nederland heeft nu wel eens stuk eerder maatregelen genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nederland volgt bijna precies de lijn van Italië. 😯😯😯😯😯😯😯
Komende weken dus helemaal geen formule 1 😥quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:boezeman twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:43:24FIA: Geen Dutch Grand Prix op Zandvoort in mei 2020 https://t.co/khP1UJcSRK reageer retweet
Daar gaan wij gewoon achteraan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dus Spanje heeft op één dag bijna verdubbeling van doden
Nou dat het ons niet helemaal lukt is een understatement. Ben 'benieuwd' naar volgende week als we op het spoor van Italië zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef _I het volgende:
[..]
Dat we eronder zitten lijkt me een lastig teken. Je wilt een zo groot mogelijke detectie in het begin, zodat je zo adequaat mogelijk kan reageren (zoals SK).
Je moet het virus inhalen. Dat lukt ons niet helemaal.
Ik zit al klaar met tissues en glijmiddel. Krijgt iedere (werkende) burger 1000 rollen wc-papier?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
Persconferentie premier live te volgen via de NOS
Rond 16.15 uur geeft premier Rutte zijn wekelijkse persconferentie. Die is live te volgen op nos.nl, NPO1, Radio 1, NPO Nieuws, Facebook en YouTube.
NOS
Nederland vandaag ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dus Spanje heeft op één dag bijna verdubbeling van doden
Gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef Confetti het volgende:
Chinese vluchten verbieden nadat de ellende juist over is. Zo zie je maar dat de overheidoverheden hopeloos achter de feiten aanloopt. Juist China heeft het recht om Nederlandsebuitenlandse vluchten te weren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |