Ik ook wel. nu nog 1a2 dagen en hij is the winner. Hij zegt wel van niet maar we zien hoe hij gaat. ALs een speerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff liggen, die ene punt komt vanavond wel![]()
![]()
euhhhhhhhhhh je wilde nr drie toch veilig stellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff liggen, die ene punt komt vanavond wel![]()
![]()
Hi Dotquote:
geen gehamster en geplunder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Was wel lekker rustig in winkelcentrum
Lekker geslapen Engine?quote:
Nee wel in de supermarkt vanmorgen hoorde ikquote:
O hoorde net van Plym dat er daar bij de Lidl politie was om de boel rustig te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Was wel lekker rustig in winkelcentrum
Wow echt, dat is wel heftig.. Maar ben vanmiddag ook niet bij de supermarkt geweest..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde net van Plym dat er daar bij de Lidl politie was om de boel rustig te houden.
Ja hoorquote:
Zo traag die Casseires.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef dud0r het volgende:
Vriendin van me werkt bij de lidl en daar stonden rijen tot bijna buiten de winkel vanochtend
Mensen hoorde het bericht gisteren, en zijn helemaal gek geworden..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef dud0r het volgende:
Vriendin van me werkt bij de lidl en daar stonden rijen tot bijna buiten de winkel vanochtend
Het is hier heel rustig. Vandaag. Plym en ff zijn er veel maar verder af en toe iemandquote:
Ja slaat nergens op, op deze manieren worden tekorten gecreeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen hoorde het bericht gisteren, en zijn helemaal gek geworden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |