Ik ook wel. nu nog 1a2 dagen en hij is the winner. Hij zegt wel van niet maar we zien hoe hij gaat. ALs een speerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff liggen, die ene punt komt vanavond wel![]()
![]()
euhhhhhhhhhh je wilde nr drie toch veilig stellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff liggen, die ene punt komt vanavond wel![]()
![]()
Hi Dotquote:
geen gehamster en geplunder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Was wel lekker rustig in winkelcentrum
Lekker geslapen Engine?quote:
Nee wel in de supermarkt vanmorgen hoorde ikquote:
O hoorde net van Plym dat er daar bij de Lidl politie was om de boel rustig te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Was wel lekker rustig in winkelcentrum
Wow echt, dat is wel heftig.. Maar ben vanmiddag ook niet bij de supermarkt geweest..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde net van Plym dat er daar bij de Lidl politie was om de boel rustig te houden.
Ja hoorquote:
Zo traag die Casseires.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef dud0r het volgende:
Vriendin van me werkt bij de lidl en daar stonden rijen tot bijna buiten de winkel vanochtend
Mensen hoorde het bericht gisteren, en zijn helemaal gek geworden..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef dud0r het volgende:
Vriendin van me werkt bij de lidl en daar stonden rijen tot bijna buiten de winkel vanochtend
Het is hier heel rustig. Vandaag. Plym en ff zijn er veel maar verder af en toe iemandquote:
Ja slaat nergens op, op deze manieren worden tekorten gecreeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen hoorde het bericht gisteren, en zijn helemaal gek geworden..
Lekker. Kook jij altijd of Soul of om en omquote:
Wil je ook een karbo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, op deze manieren worden tekorten gecreeerd.
quote:
Hier bedoel je? Weekend en vrijdagmiddag heeft zo z'n rustige momentenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak in de middag dat het rustig is of niet?
Nou ze zeiden dat ze nog genoeg voorraad hebben, maar nu moet het personeel wel vaak of tot laat schappen vullen..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
En voor hoelang wil je in gaan slaan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
De hele morgen al rustigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak in de middag dat het rustig is of niet?
Hier bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier bedoel je? Weekend en vrijdagmiddag heeft zo z'n rustige momenten
Meestal ik,Soul heeft gisteren heerlijk gekookt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Kook jij altijd of Soul of om en om
Hé Jippie.quote:
Nee dan moet je echt voor maanden eten en drinken in gaan slaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
En voor hoelang wil je in gaan slaan dan?
Als het echt misgaat ga je het ook niet redden met wat blikken erwten
Ja dat had ik al gemerktquote:
Mensen slaan massaal eten in melk, blikken soep potten etc.. Vraag mij af waar ze dat allemaal opbergenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef Jippie68 het volgende:
Kreeg net al berichtjes van mijn zussen dat veel schappen leeg zijn in de supermarkt
Werd tijdquote:
gewoon in je huiskamer zettenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen slaan massaal eten in melk, blikken soep potten etc.. Vraag mij af waar ze dat allemaal opbergen
Ja helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dan moet je echt voor maanden eten en drinken in gaan slaan.
En dat wc papier, alsof je ineens meer gaat poepen.
Je hebt ook nog een douche waar je onder kan gaan staan als het echt op is.
[..]
Ja dat had ik al gemerkt
Afbakbroodjes, pasta, rijst, groenten in blik en pot, gehakt, kip, bijna van alles zeiden zequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen slaan massaal eten in melk, blikken soep potten etc.. Vraag mij af waar ze dat allemaal opbergen
Is een optie of onder het bed ofzquote:
Kerstboompje van bouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |