En het dan vergeten en over een aantal jaar nog blikken soep daar vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een optie of onder het bed ofz
Lampjes er inquote:
Vanochtend was het nog prima te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik vermijd de supers vandaag hoor
En de rest van de mensen die niet gewoon hun dagelijks/wekelijks boodschappen willen doen, kunnen de helft niet halen omdat het op isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes, pasta, rijst, groenten in blik en pot, gehakt, kip, bijna van alles zeiden ze
@Niznoquote:
jaquote:
Maar daar heb je op dat moment niks aanquote:
ik ga zo patat halen denk ik al tijdje trek inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eigenlijk wel een goed moment om al die shit die anders toch maar drie jaar blijft staan op te maken
Dat blijft bij mij geen drie jaar staan, eerder drie minuten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga zo patat halen denk ik al tijdje trek in
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat blijft bij mij geen drie jaar staan, eerder drie minuten.
Anders bak je zelf. Veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
die patatbakkers zullen toch wel gewoon open zijn godverdomme
gewoon lekker online bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof er iets verandert voor de zolderkamerautisten
O jee.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Dit moeten ze draaien in de supermarkt
Geen grapjes maken hoor.quote:
Ik heb me nog nooit zo'n zolderdwaler gevoeld als nu. Had van alles geplanned staan voor het weekend, allemaal afgelast. Andere plannen gemaakt, ook afgelastquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof er iets verandert voor de zolderkamerautisten
Ja. Je moet je zelf vermaken ben ik bang grrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo'n zolderdwaler gevoeld als nu. Had van alles geplanned staan voor het weekend, allemaal afgelast. Andere plannen gemaakt, ook afgelast
oh vind ik meestal niet tenzij ik zelf de patat maak helemaalquote:
Sky komt toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo'n zolderdwaler gevoeld als nu. Had van alles geplanned staan voor het weekend, allemaal afgelast. Andere plannen gemaakt, ook afgelast
Er wordt geadviseerd om afspraken in een park te doen. Dus halve liters klappen op een bankje danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht ik ook jaquote:
Dat was mijn backupplan wat dus niet door gaat.quote:
Nou, als het wat warmer was zou ik dat gewoon gaan doen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om afspraken in een park te doen. Dus halve liters klappen op een bankje dan
omdat je dan lekker in de buitenlucht bent?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om afspraken in een park te doen. Dus halve liters klappen op een bankje dan
Makkelijker afstand houden, je zit niet constant elkaars lucht in te ademen. Verkleint waarschijnlijk het besmettingsgevaar aanzienlijk ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je dan lekker in de buitenlucht bent?
Ja, dat is beter dan in een kleine ruimtequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je dan lekker in de buitenlucht bent?
Koorts?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Jippie68 het volgende:
Maak geen grappen hoofdpijn, armen, benen en rug. Maar geen hoesten of zo
Dat bedoelde ik ook zelf maken niet die voor gebakken zooiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh vind ik meestal niet tenzij ik zelf de patat maak helemaal
maar dan eet ik wel laat hoor als ik dat uit mijn werk nog moet doen helemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook zelf maken niet die voor gebakken zooi
Verse patat uit de super is ook prima te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook zelf maken niet die voor gebakken zooi
Ja, het is wel veel werk. Cafetaria is wat snellerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dan eet ik wel laat hoor als ik dat uit mijn werk nog moet doen helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |