Ik ben aan het zoeken skeet.quote:
Kan het nergens vinden, niet in de stentor, telegraaf, volkskrant of RIVMquote:
Gelderlander?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden, niet in de stentor, telegraaf, volkskrant of RIVM
Je moet je maar even zelf vermaken gap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
Ik mis hem een beetje zo met zo'n lang weekend
Ja dat blijk maar weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet je maar even zelf vermaken gap.
Dat is niet de pagina die ik bedoel, ik zal je het nogmaals per DM sturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg die fout als ik voor deze maand wil uitrekenen.
Die ga ik zoeken, maar als je een pop-up krijgt kan je toch zien waar het stond?quote:
Zo bedoel ik het niet.Dot heeft me even nodig.Jijkomt zo.quote:
Nee nu is het al te laatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Dot heeft me even nodig.Jijkomt zo.
Gevonden, gelukkig nog niet hier, maar zal ook een kwestie van tijd zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Dot heeft me even nodig.Jijkomt zo.
Dat is nogal wat dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevonden, gelukkig nog niet hier, maar zal ook een kwestie van tijd zijn
https://www.gelderlander.(...)50-procent~ad21b97f/
Ja, gaat dan snel he, normaal zo 5 per dagquote:
Gewoon alles zoveel mogelijk sluiten, het is toch nie anders verdorriequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat dan snel he, normaal zo 5 per dag
Dat is een straf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef dud0r het volgende:
Verdomme geen biertjes meer in huis.
Dan straks maar een whisky nemen
Ik heb het max geheugen voor dat script verhoogd van 512 naar 4096 MB, misschien dat het nu wel werkt. Dat script moet veel data verwerken als je langere periodes selecteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg die fout als ik voor deze maand wil uitrekenen.
Nee, je kan niet anders dan binnen blijven, maar ja kan niet andersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon alles zoveel mogelijk sluiten, het is toch nie anders verdorrie
De Gelderlander heeft een topsite.Thanks skatsjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevonden, gelukkig nog niet hier, maar zal ook een kwestie van tijd zijn
https://www.gelderlander.(...)50-procent~ad21b97f/
Je bent er maar druk mee. Bedankt hiervoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het max geheugen voor dat script verhoogd van 512 naar 4096 MB, misschien dat het nu wel werkt. Dat script moet veel data verwerken als je langere periodes selecteerd.
Neuh, maar ik had eigenlijk zin in een lowlander met ginger and kaffir limequote:
De stentor heeft een mooie kaart waarin je kan zoeken naar plaatsten om te kijken of het daar is. Je tikt dan je plaat en en krijgt gelijk het aantal besmettingen te zienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Gelderlander heeft een topsite.Thanks skatsje
Nou, die keuze lijkt mij makkelijk. Toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je kan niet anders dan binnen blijven, maar ja kan niet anders
Onze vergaderingen en inloop avond gaan volgende week nog gewoon door
Maar ik weet alleen niet of ik er aan ga deelnemen.
Ad ook hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stentor heeft een mooie kaart waarin je kan zoeken naar plaatsten om te kijken of het daar is. Je tikt dan je plaat en en krijgt gelijk het aantal besmettingen te zien
Mijn excusesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:02 schreef bondage het volgende:
[..] Het ding is dat ik geen zin heb om deze administratie steeds bij te houden, dan er weer in, dan er weer uit... Eigenlijk is het heel simpel; in deze reeks reageren betekend meedoen en dus in de stand staan, wil je er niet in dan reageer je niet.
Ook heb ik jou een tijd geleden een link en inlog gegeven voor een pagina waar je dit zelf bij kunt houden, die kun je ook gebruiken en weet je meteen wie er wel en niet meedoen.
Moentjuhquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn excusesik was wel vervelend idd. Zal niet meer gebeuren
![]()
En nog bedankt dat je me alsnog terug in de stand hebt geplaatst
Ja en nee, Lastig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou, die keuze lijkt mij makkelijk. Toch?
He Limoentjuhquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn excusesik was wel vervelend idd. Zal niet meer gebeuren
![]()
En nog bedankt dat je me alsnog terug in de stand hebt geplaatst
Ik zie het, is dezelfde zo te zien.quote:
Jip gaat sneller nuquote:
Dat geloof ik zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |