Welke DTS mannen heb je al verkocht dan, of in de schappen gelegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nou nou,ik verkoop ze aan de leukste dames of heren die er maar zijn.
Ik ben sowieso afgeprijstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke DTS mannen heb je al verkocht dan, of in de schappen gelegd?
Eigenwijze imbecielen zijn het hier, met pineukio rutte voorop!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/
Ja erg hoor, lamzak vind ik het.. Hoop dat die niet nog een termijn blijft zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenwijze imbecielen zijn het hier, met pineukio rutte voorop!
Zag je hem gisteren staan, ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenwijze imbecielen zijn het hier, met pineukio rutte voorop!
Ik lach niet meer om die man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je hem gisteren staan, ik moest echt lachen.
Nee hoor, word baudet. Zijn we ook gelijk van die groene dwazen af, twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg hoor, lamzak vind ik het.. Hoop dat die niet nog een termijn blijft zitten
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:55 schreef Filosoofert het volgende:
@:engine
De Russische inzending voor het eurovisie is gereleased
Nou dat hoop ik ook niet, die spoort ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, word baudet. Zijn we ook gelijk van die groene dwazen af, twee vliegen in één klap.
Raar koppie heeft die zanger he, zag hem vanmorgen al hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een mafklappers blijven het ook. Wel catchy
Klopt, maar dat stikstof gelul en dat bio gedoe spoort ook niet. Dan hij maar ff poosje, houden we nog wat geld over met zijn alle.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ook niet, die spoort ook niet.
Waar lees je dat had net bij RIVM gekeken maar daar is nog geen nieuws?quote:
FvD hebben ze er bij gezet in 'n Brabant omdat het te links werdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Klopt, dat is ook gelul in de ruimte
Men weet van gekkigheid niet meer waar men het over moet hebben en wat men moet doen.
Net een pop up.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees je dat had net bij RIVM gekeken maar daar is nog geen nieuws?
van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |