Ik ook hoor, stond zo een mal wijf te hoesten in het tankstation achter mij van de week. Heb haar ff heel smerig aangekeken, geen hand voor haar muil houden hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest niezen in de supermarkt.Mensen kijken echt verschrikt op.
Hoe tegenstrijdig is ditquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog. Nwe update, 70 plus mag niet meer bij jonge kinderen in de buurt komen ivm virus
Soooooooooooooofquote:
Het zijn allemaal regels PF waar geen hond wat aan heeft.Een verpleegster aan het bed van de 70 jarige kan net zo goed het virus overbrengen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog. Nwe update, 70 plus mag niet meer bij jonge kinderen in de buurt komen ivm virus
Ik ook. Tot en met 31 maart sowieso thuiswerken.quote:
Tot ze je weer nodig hebbenquote:
Ja, en iedereen die een snotneus heeft moet thuis blijven, alleen als je in de zorg werkt nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn allemaal regels PF waar geen hond wat aan heeft.Een verpleegster aan het bed van de 70 jarige kan net zo goed het virus overbrengen.
Ja, klopt. Maar vlgs hun oudere vatbaarder, slaat dus idd nergens op nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn allemaal regels PF waar geen hond wat aan heeft.Een verpleegster aan het bed van de 70 jarige kan net zo goed het virus overbrengen.
Was net op het nieuws er is voldoende in voorraad. Mensen m oeten geen paniek aan kopen gaan doen. Supermarkten zijn de hele nacht door gegaan met alles weer aan te vullenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
Heyhoiheyhoi
Hier rechtstreeks report van ground zero Meierijstad.
Wc papier is op
Paracetamol is op
Hygiënische doekjes zij op
Hier nog van alles te krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
Heyhoiheyhoi
Wc papier is op
Paracetamol is op
Lekker dan, wat een narigheidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
Heyhoiheyhoi
Wc papier is op
Paracetamol is op
Ik deed het netjes in mijn elleboog.Soul had gisteren iets leuks;stond in de rij bij de Action.Voor haar een oudere dame met hoestend kind.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, stond zo een mal wijf te hoesten in het tankstation achter mij van de week. Heb haar ff heel smerig aangekeken, geen hand voor haar muil houden he
Hahaha, ja hoe dubbel is dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed het netjes in mijn elleboog.Soul had gisteren iets leuks;stond in de rij bij de Action.Voor haar een oudere dame met hoestend kind.
Oudere dame: "Ja ze mag niet meer naar school omdat ze ze hoest."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |