Nee , snap da ook nie echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Er is zoveel gehamsterd dat ze in de supermarkten tot laat hebben door gewerkt om de schappen te vullen.
Er is genoeg voorraad, mensen hoeven niet te hamsteren zegt men op de radio
Geen idee wat voor werk je doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In mij job niet hoor, zit je alleen in een cabine zonder mensen om je heen.
Ik ook niet en gisteren kon je ook al niet meer thuis laten bezorgen omdat de AH de lijnen dicht gooide omdat het te gek werd. Mensen maken het zelf zo gek.quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, ben vergeten te gaan liggen gisteravond
Mooi meisje, mooie haren ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:29 schreef mario390 het volgende:
de 2 wachten tot het spray sprüht
[ afbeelding ]
Ja, dit dus. Zooo stom, alle landen sluiten hun scholen maar die lul van een rutte wil er niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wat voor werk je doet.
Blijf het alleen vreemd vinden de maatregelen die ze nu getroffen hebben.
Er passen heel veel opas en omas op hun kleinkinderen .
Die moeten dus eigenlijk naar school de kids ophalen
Ook zijn er moeders met een zwakke gezondheid die dat moeten doen.
Dan willen ze de scholen niet dicht doem omdat moeders werken
Maar de rest die eigenlijk binnen moeten blijven moeten wel naar buiten om die kinderen op te halen
Oke, leuk voor haar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zall gewinnen zij is van menslijk top
Ik hoorde vanmorgen dat je je kinderen ongestraft thuis kan laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Zooo stom, alle landen sluiten hun scholen maar die lul van een rutte wil er niet aan.
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat je je kinderen ongestraft thuis kan laten.
Er zijn natuurlijk ook kinderen met een zwakke gezondheid.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat.
Ik blijf in ieder geval gewoon oppassen voorlopig. Zolang het hier nog niet is ga ik me geen zorgen maken. En wie weet hebben we het wel gehad zonder te weten.
Ja, dat ook nog. Nwe update, 70 plus mag niet meer bij jonge kinderen in de buurt komen ivm virusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
O die rot processie rups komt er weer aan ggrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |