Wat slechtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was eens bij iemand thuis die 8 dozen wattenstaafjes had gekocht.
Mijn initiële reactie: wat een staafjes!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was eens bij iemand thuis die 8 dozen wattenstaafjes had gekocht.
Mijn initiële reactie: wat een staafjes!
Ik eet er iedere dag wel iets van op en dat vul ik dan ook weer aan als ik bij de winkel kom.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Fijn idee. En ik geen garage of rekken vol, maar kan het hier prima twee of drie weken redden als ik de deur niet meer uit zou mogen of hoeven.
Alleen is het voor mij nog wel wat lastig te bepalen wanneer aan die voorraad te beginnen.Ik bedoel net haalde ik nog gewoon wat lekkers voor vanavond. Omdat het voor mijn gevoel nog wel kan. Maar ja, loop je wel tussen een enorme massa in de winkel.
Pastaschap in de AH hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie net ook appjes voorbijkomen van mensen met lege schappen van supermarktenEcht een surreëel gezicht.
Gelukkig zit ik wel gebakken voor de rest van het weekend en tegen die tijd zal het wel aangevuld zijn, maar om die foto's zo te zien; bizar
Waarschijnlijk is iedereen verzadigd met wc rollen voor de komende tijd dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dit gebeurt nu dus in elke supermarkt in Nederland
Volgens mij heeft iedere Nederlander nu gemiddeld 20 rollen thuis, dat kan haast niet anders.
Ja echt wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Pastaschap in de AH hier.
[ afbeelding ]
In Nederland stem je voor de waterschappen, in Italië voor de pastaschappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahja, als het niet anders kan dan zul je helaas wel naar je werk moeten. Ik zie al helemaal voor me hoe jij angstig in dat autootje zit en heel verdrietig naar je werk rijdt.quote:
Hier zag het pastaschap er ook zo uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:jornalodia twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:42:19URGENTE
O semblante pálido e abatido, com olhos um pouco marejados em sua live na última quinta-feira. O Presidente foi testado como positivo para o coronavírus.
#ODia
https://t.co/2dyE5w6njA reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan met het werk dat ik doe niet echt thuiswerken. Bedrijf wordt gerund door boomers die (tot deze week) het nut van thuiswerken niet inzien. Dus het bedrijf is er ook minimaal op ingesteld. Je hebt natuurlijk wel magazijnmedewerkers die echt niet anders kunnen dan op locatie werken. Maar ik zou het wellicht een paar dagen vanuit huis kunnen en daarna heb ik wel meer input en materiaal nodig om vooruit te kunnen en dat gaat lastig vanaf een afstand.
Persoonlijk had ik begin deze week echt een dieptepunt omdat je nog tussen hoop en vrezen zit. Gaat het de goede kant op, is het nog te redden, wat gaat er gebeuren? Nu definitief de boel escaleert heb ik er meer rust in omdat het nu een kwestie is van protocol opvolgen en hopen dat ik en familie en vrienden gezond blijven en deze hele teringbende snel klaar is.
Het helpt ook om speculaties en paniekerig gegil van bepaalde accounts, hoe leuk je ze ook verder vindt, op social media tijdelijk te muten. Het gaat anders te veel malen in m’n hoofd en daar ben ik na drie weken echt klaar mee.
Zwelgen in zelfmedelijden deed ik ook een tijd omdat ik het zo kut vind rondom ESF en zo. Maar ik besef dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten, @:Greys is ook hele lieve support via de app en jullie vaak ook en natuurlijk vrienden en familie. Dit is niet het einde van de wereld maar dat voelde het wel een tijdje. Misschien heb ik af en toe wel een dipje maar ik kijk vooral uit naar het ongelofelijke grote feest dat we na deze shitstorm moeten vieren. Of dat nou in mei, juni of juli of later is, we motten het vieren.
Zo.
En nu weer verder werken.
Het is echt absurd en zo onverantwoord. Die mensen hebben inderdaad meer dan genoeg en zeggen gewoon 'stik maar' tegen de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik snap de run op wc papier alleen zelfs als enigzins prepperig type nu echt niet. Eén groot pak met 12 rollen is toch best genoeg voorlopig? Ik zie mensen met vijf van die pakken lopen hier.
Nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geloven jullie in karma?[ afbeelding ]twitter:jornalodia twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:42:19URGENTE
O semblante pálido e abatido, com olhos um pouco marejados em sua live na última quinta-feira. O Presidente foi testado como positivo para o coronavírus.
#ODia
https://t.co/2dyE5w6njA reageer retweet
Het is niet ideaal maar als je een douche hebt kan je in principe zonder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik snap de run op wc papier alleen zelfs als enigzins prepperig type nu echt niet. Eén groot pak met 12 rollen is toch best genoeg voorlopig? Ik zie mensen met vijf van die pakken lopen hier.
En ik ben iemand die van voorraad voor nood houdt zelfs nog he. Maar wat mot je met 114 rollen pleepapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt absurd en zo onverantwoord. Die mensen hebben inderdaad meer dan genoeg en zeggen gewoon 'stik maar' tegen de rest.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan met het werk dat ik doe niet echt thuiswerken. Bedrijf wordt gerund door boomers die (tot deze week) het nut van thuiswerken niet inzien. Dus het bedrijf is er ook minimaal op ingesteld. Je hebt natuurlijk wel magazijnmedewerkers die echt niet anders kunnen dan op locatie werken. Maar ik zou het wellicht een paar dagen vanuit huis kunnen en daarna heb ik wel meer input en materiaal nodig om vooruit te kunnen en dat gaat lastig vanaf een afstand.
Persoonlijk had ik begin deze week echt een dieptepunt omdat je nog tussen hoop en vrezen zit. Gaat het de goede kant op, is het nog te redden, wat gaat er gebeuren? Nu definitief de boel escaleert heb ik er meer rust in omdat het nu een kwestie is van protocol opvolgen en hopen dat ik en familie en vrienden gezond blijven en deze hele teringbende snel klaar is.
Het helpt ook om speculaties en paniekerig gegil van bepaalde accounts, hoe leuk je ze ook verder vindt, op social media tijdelijk te muten. Het gaat anders te veel malen in m’n hoofd en daar ben ik na drie weken echt klaar mee.
Zwelgen in zelfmedelijden deed ik ook een tijd omdat ik het zo kut vind rondom ESF en zo. Maar ik besef dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten, @:Greys is ook hele lieve support via de app en jullie vaak ook en natuurlijk vrienden en familie. Dit is niet het einde van de wereld maar dat voelde het wel een tijdje. Misschien heb ik af en toe wel een dipje maar ik kijk vooral uit naar het ongelofelijke grote feest dat we na deze shitstorm moeten vieren. Of dat nou in mei, juni of juli of later is, we motten het vieren.
Zo.
En nu weer verder werken.
We hebben allemaal gezien dat ze in Australië wc-papier hamsterden, dus is wc-papier waarschijnlijk het eerste waar onze hamsteraars aan denken, als ze naar de supermarkt willen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben iemand die van voorraad voor nood houdt zelfs nog he. Maar wat mot je met 114 rollen pleepapier.
Hoezo dan? Is er een tekort aan paaseitjes? Zijn er al foto's van? *paniek*quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben allemaal gezien dat ze in Australië wc-papier hamsterden, dus is wc-papier waarschijnlijk het eerste waar onze hamsteraars aan denken, als ze naar de supermarkt willen.
Als ze in Australië allemaal paaseitjes gingen hamsteren, dan was er in geen enkele Nederlandse supermarkt meer paaseitjes te koop.
Bofkont. Deed altijd een beetje lacherig over die dingen 'waar heb je dat nou voor nodig' en nu blijkt het toch wel vrij handig te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens een bidet in huis dus als iemand hier echt zonder papier komt te zitten kan je altijd hier naartoe komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |