Of als een fantasy-naam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.
Hebben ze NL al ingehaald?quote:Er zijn 153 nieuwe besmettingen in ons land. Dat brengt het totaal op 556.
meer als een filmpje waarbij je samen met een ander een chickie snoeihard neemtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.quote:
Procentueel gezien liggen ze wel voor dan lijkt me. Nederlandgodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.
België loopt 1 dag achter op ons en heeft ook net iets eerder maatregelen genomen. Belgiegoden.
Ik vind het wel grappig dat ze de winkels alleen in het weekend sluiten. Doordeweeks is Corona uiteraard niet besmettelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.
België loopt 1 dag achter op ons en heeft ook net iets eerder maatregelen genomen. Belgiegoden.
Ik ben lekker aan het schijten nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ben terug.
Met pijn en moeite heb ik een rol wc-papier weten te bemachtigen. Ik heb er voor moeten vechten.
gestolen van een ander zijn pak dus, want losse rollen verkopen ze nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ben terug.
Met pijn en moeite heb ik een rol wc-papier weten te bemachtigen. Ik heb er voor moeten vechten.
Geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het schijten nu.
Dus dat vechten was gewoon een beetje ontspanning?.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Geen pics genomen van de schappen trouwens, blijkbaar wonen hier niet zoveel tokkies. Alles was vol. (behalve het wc-papier, die was voor een kwart gevuld maar dat vond ik geen foto waard)
Ja als er geen ophef is maak ik het zelf welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat vechten was gewoon een beetje ontspanning?.
quote:Zo komen beide firma’s wereldwijd met een ‘coronaknop’ op de proppen. “Mensen die online eten bestellen, zullen voortaan met een simpele muisklik kunnen aangeven dat ze geen contact wensen met de bezorger”, legt Rodolphe Van Nuffel, woordvoerder bij Deliveroo, uit. “Hij plaatst in dat geval een warmhoudtas geopend voor de voordeur, neemt twee stappen achteruit en wacht tot de bewoner het eten uit de tas haalt.”
Ik heb extra zuinig gedaan net. Gelukkig zijn de darmen weer leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Geen pics genomen van de schappen trouwens, blijkbaar wonen hier niet zoveel tokkies. Alles was vol. (behalve het wc-papier, die was voor een kwart gevuld maar dat vond ik geen foto waard)
twitter:reeces twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:28:21The wage gap isn't real. Men just tend to go for higher paying jobs, like doctor, engineer and CEO. Whereas women go for lower paying jobs like female doctor, female engineer and female CEO. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:reeces twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:28:21The wage gap isn't real. Men just tend to go for higher paying jobs, like doctor, engineer and CEO. Whereas women go for lower paying jobs like female doctor, female engineer and female CEO. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Net ook mokerhard zitten schijten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb extra zuinig gedaan net. Gelukkig zijn de darmen weer leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |