klinkt wel lekker in een stadionquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.
Nee, probeer het nog een keer te lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je bent een paniekzaaier als je je voorraadkast vult
lekker hoor
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik snap de haat op een goed gevulde voorraadkast niet
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik snap de haat op een goed gevulde voorraadkast niet
Het zou pas echt feest worden als de Farmers Defence Force nu de DC's zouden bezetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.
Fakkels en hooivorken in aanslag!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou pas echt feest worden als de Farmers Defence Force nu de DC's zouden bezetten.
ik heb een maatje in noord-italie en die moest 1.5 uur in de rij staan om naar binnen te mogen, kuchende mensen, boze italianen die te dicht bij elkaar komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.
Blijkbaar stonden hier vanochtend 50 mensen voor de Jumbo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.
dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.
Ik ga vanmiddag ook effe de AH binnen om te kijken denk ik, die kom ik toch tegen tijdens mijn hardloopronde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar stonden hier vanochtend 50 mensen voor de Jumbo.
Paupers.
Dit is zeer asociaal om de reden die een verstandig persoon zoals Stijn aangeeft.quote:
Covid dan maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.
(lol)quote:Het CBL roept klanten op boodschappen te doen zoals anders en dus niet en masse producten in te slaan. ,,Ik begrijp dat sommigen extra spullen in huis halen voor het geval ze een paar weken in quarantaine moeten, maar dan nog is het niet nodig om een jaarvoorraad wc-papier of vijf potten handgel te kopen. Heus, de vrees dat schappen lang leeg blijven, is ongegrond. Ik dacht dat Nederlanders vrij nuchter waren, maar ik doe nu een beroep op ons gezonde verstand.
Lekker met je bezwete harses en dan dicht bij mensen gaan staan en kuchen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook effe de AH binnen om te kijken denk ik, die kom ik toch tegen tijdens mijn hardloopronde.
Wicked. Ik heb net ook "en masse" in een post hier gebruikt.quote:
En dan vragen of ze iets hebben tegen hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker met je bezwete harses en dan dicht bij mensen gaan staan en kuchen.
Covid-19-lijer.quote:
Uber Eatsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen heeft toch ook wel iemand die je kan bellen om wat eten te laten bezorgen voor het geval dat?
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.quote:
Die dan eerst over je pizza hebben liggen hoesten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3x per dag contactloos bezorgen via Domino's
Dikke ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een maatje in noord-italie en die moest 1.5 uur in de rij staan om naar binnen te mogen, kuchende mensen, boze italianen die te dicht bij elkaar komen
dan heb ik liever wat op voorraad
je denkt te klein stinho
Normaal is het slechts Pizza E. Coli, nu aanbieding: coronaatje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die dan eerst over je pizza hebben liggen hoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |