zometeeeeeeenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je moe bent ga je maar lekker slapen![]()
slaap lekker
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
Ik lig in een deuk hier. Heb een neef die al prepneigingen heeft ver voor Corona is van de week naar het ziekenhuis gegaan met veiligheidsbril op en mondkap voor en heeft gescholden tegen iemand die hoestte zonder iets voor zijn mond te houden![]()
Soul heeft gecheckt met haar vinger.quote:
Lachuhquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
Ik lig in een deuk hier. Heb een neef die al prepneigingen heeft ver voor Corona is van de week naar het ziekenhuis gegaan met veiligheidsbril op en mondkap voor en heeft gescholden tegen iemand die hoestte zonder iets voor zijn mond te houden![]()
Hopelijk slaap je lekkerquote:
Vegan is niet goed voor je.quote:
Hou dit maar voor je.hoor Dat soul je vriendin is wist ik. Maar dat ze ook je hol maatje was wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft gecheckt met haar vinger.
Dit was puur om te checken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou dit maar voor je.hoor Dat soul je vriendin is wist ik. Maar dat ze ook je hol maatje was wist ik niet.
Meen je niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:54 schreef Jippie68 het volgende:
Hoorde van mijn nicht uit België dat ze alleen in het weekend boodschappen mochten doen
DAN GAAN WE NAAR DEN DOLDER OM HET RECHSTSTREEKS BIJ DE FABRIEK TE HALEN!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
In Utrecht is het schap met sauzen leeg.
ik ben er dus jaquote:
Nu jij er bent wel.quote:
Ik ook maar geb ei makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:58 schreef dud0r het volgende:
Eens bedenken wat ik zo voor lunch ga maken. Denk dat ik een chorizo eitje ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |