#metoo,als we toch gaan knoeien en dan zeg ik adieue.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Dotteke het volgende:
@:devzero kan je ook zien wat de totaal stand zou gaan doen als je mij er uit zo halen?
Nee, alleen om te kijken, hij veranderd niets aan de lijst boven in.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo,als we toch gaan knoeien en dan zeg ik adieue.
Binnen blijven, handen wassen, veel douchen, drinken en de verwarming op 30 gr zettenquote:
Je moet ook niet constant in dat water liggenquote:
Hi Grrrrrrrr, hoe is het met je ouders?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet ook niet constant in dat water liggen
Hier ben ik veiligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yeah good job girl, oudje ,nutteloze oudere vrouw je bent Dud voor bij yeahhhhhhhhhhhhquote:
Hoi grrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Vader heeft 38,7. Maar geen droge hoest of niezen volgens mijn moeder. Moeder zelf heeft nog niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi Grrrrrrrr, hoe is het met je ouders?
Kom dat water uit en trek iets warms aan verdomme!quote:
Ik ben je zo dankbaar.quote:
O dat is vervelend, maar goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vader heeft 38,7. Maar geen droge hoest of niezen volgens mijn moeder. Moeder zelf heeft nog niks.
Echt héquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom dat water uit en trek iets warms aan verdomme!
Ik heb niks meer om voor te leven uit het waterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom dat water uit en trek iets warms aan verdomme!
* Dotteke zet de suikerpot voor de neus van FF zo pakt u maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben je zo dankbaar.![]()
2 suiker nog.
Yes. Doen we zeker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, maar goed in de gaten houden.
Ik had een chocolade broodje bij de thee netquote:
Sterkte Grrrrrrr.quote:
* Dotteke een schaal met lekkere koekjes en gelijk een schaal met zelf gemaakt slagroom truffeltjes. Eet smakelijkequote:
Kom eruit of ik laat Bolke (quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor te leven uit het water
Dat klinkt niet lekker, en kan van alles zijn natuurlijk. Voelt hij zich ook ziek?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vader heeft 38,7. Maar geen droge hoest of niezen volgens mijn moeder. Moeder zelf heeft nog niks.
Hoop dat hij snel opknaptquote:
Hoe op zeg.Ik geef jou liever.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke een schaal met lekkere koekjes en gelijk een schaal met zelf gemaakt slagroom truffeltjes. Eet smakelijke
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker, en kan van alles zijn natuurlijk. Voelt hij zich ook ziek?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom eruit of ik laat Bolke () er in pissen.
Stel je niet zo aan! Het leven gaat gewoon door!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor te leven uit het water
Beetje warm zal hij het wel hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voelt
Welk deel van het leven precies?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan! Het leven gaat gewoon door!
Mijn record was 40.5.quote:
Het kinderfeestje van m'n kind gaat vrijdag gewoon doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van het leven precies?
Er gaat helemaal niks door.
Lekker het zwembad biologisch verwarmen.quote:
Jij kent je vader, ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voelt
Netjes netjes.quote:
Je kan nog typen op FOK?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van het leven precies?
Er gaat helemaal niks door.
Oh wacht. Dit ging niet over NaKaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker het zwembad biologisch verwarmen.
Deze is sharp as a Stanley.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Het ene deel wat nog maakt dat je ondanks dat je geen leven hebt toch nog hier komt
Heb vlgs mij morgen ook nog een kinderverjaardagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het kinderfeestje van m'n kind gaat vrijdag gewoon door
Toen moest ik paracetamol of naar het MCL.quote:
Kring verjaardag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb vlgs mij morgen ook nog een kinderverjaardag
Dus heb je paracetamol genomen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen moest ik paracetamol of naar het MCL.
Ik heb geen idee. Paar jaar geleden wel zo'n koorts gehad dat ik echt niet meer uit bed kon. Als ik de dekens weg sloeg begon ik zo erg te trillen dat ik niet op m'n poten kon staan.quote:
Verjaardag van mijn zus gaat niet door uitgesteld naar aprilquote:
Ja,binnen een uur 2 graden minder.quote:
Dat gevoel dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Paar jaar geleden wel zo'n koorts gehad dat ik echt niet meer uit bed kon. Als ik de dekens weg sloeg begon ik zo erg te trillen dat ik niet op m'n poten kon staan.
Alsof corona dan weg isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn zus gaat niet door uitgesteld naar april
Dat scheelt aanzienlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,binnen een uur 2 graden minder.
Ik hoop maar dat @madam-april genoeg plek heeft met al die verzettingen naar april.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn zus gaat niet door uitgesteld naar april
Klopt maar zonder enig vorm van leven, kon je hier niet typen toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de plek waar je naartoe gaat als je geen leven hebt
Zeker wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt maar zonder enig vorm van leven, kon je hier niet typen toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat @:madam-april genoeg plek heeft met al die verzettingen naar april.
Onderschat het vochtige poesje niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt maar zonder enig vorm van leven, kon je hier niet typen toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat @:madam-april genoeg plek heeft met al die verzettingen naar april.
Nee, krioelende verjaardag. En volgende week pas, dus tijd genoeg om iets van knex uit te zoekenquote:
Ook gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, krioelende verjaardag. En volgende week pas, dus tijd genoeg om iets van knex uit te zoeken
O, dan heb je nog even...alhoewel je weet niet wat de volgende maatregelen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, krioelende verjaardag. En volgende week pas, dus tijd genoeg om iets van knex uit te zoeken
Heul zeker?quote:
Ik heb fittie op FB.quote:
Met een feesboek Ria?quote:
waaromquote:
Ik hoor alleen maar hagel tegen het raamquote:
o jeequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die dit statement maakt om zo zielig te zijn.
Jee, dan ga je wel heel ver zegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die dit statement maakt om zo zielig te zijn.
quote:
Thanks,ik dacht even dat het aan mij lag.quote:
Nee. Natuurlijk is het vervelend als je leven standaard zo is maar om deze manier dan om aandacht vragen is gewoon zieligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Thanks,ik dacht even dat het aan mij lag.
Nee hoor. Kijk het is vervelend als je chronisch ziek bent laten we dat voorop stellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Thanks,ik dacht even dat het aan mij lag.
De vergelijking gebruiken is viese taktik.Maar met deze dame is geen discussie mogelijk,fist up bij Sylvana.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk is het vervelend als je leven standaard zo is maar om deze manier dan om aandacht vragen is gewoon zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |