Ik ben je zo dankbaar.quote:
O dat is vervelend, maar goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vader heeft 38,7. Maar geen droge hoest of niezen volgens mijn moeder. Moeder zelf heeft nog niks.
Echt héquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom dat water uit en trek iets warms aan verdomme!
Ik heb niks meer om voor te leven uit het waterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom dat water uit en trek iets warms aan verdomme!
* Dotteke zet de suikerpot voor de neus van FF zo pakt u maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben je zo dankbaar.![]()
2 suiker nog.
Yes. Doen we zeker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, maar goed in de gaten houden.
Ik had een chocolade broodje bij de thee netquote:
Sterkte Grrrrrrr.quote:
* Dotteke een schaal met lekkere koekjes en gelijk een schaal met zelf gemaakt slagroom truffeltjes. Eet smakelijkequote:
Kom eruit of ik laat Bolke (quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor te leven uit het water
Dat klinkt niet lekker, en kan van alles zijn natuurlijk. Voelt hij zich ook ziek?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vader heeft 38,7. Maar geen droge hoest of niezen volgens mijn moeder. Moeder zelf heeft nog niks.
Hoop dat hij snel opknaptquote:
Hoe op zeg.Ik geef jou liever.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke een schaal met lekkere koekjes en gelijk een schaal met zelf gemaakt slagroom truffeltjes. Eet smakelijke
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker, en kan van alles zijn natuurlijk. Voelt hij zich ook ziek?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom eruit of ik laat Bolke () er in pissen.
Stel je niet zo aan! Het leven gaat gewoon door!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor te leven uit het water
Beetje warm zal hij het wel hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voelt
Welk deel van het leven precies?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan! Het leven gaat gewoon door!
Mijn record was 40.5.quote:
Het kinderfeestje van m'n kind gaat vrijdag gewoon doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van het leven precies?
Er gaat helemaal niks door.
Lekker het zwembad biologisch verwarmen.quote:
Jij kent je vader, ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met 38,7 ga ik er wel vanuit dat hij zich niet helemaal senang voelt
Netjes netjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |