Ja, moet ik ook doen eigenlijk. Denk @aKboR ook zoveel koffie p dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel aan denk ik, maar dan wel caffiëne vrij
Ik drink soms 4,en dan sta ik echt te stuiteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, zeg dat. Af en toe hartklopping
Ik moet er niet 1 drinken of ik sla op holquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik drink soms 4,en dan sta ik echt te stuiteren.
Voorheen veel bier, nu met koffie minder trek daar in. Zelfs voor het slapen gaan nog een bakkiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik drink soms 4,en dan sta ik echt te stuiteren.
Mijn moeder s`avonds om 11 uur: "Wolle jim noch in bakje kofje? "quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet 1 drinken of ik sla op hol
Och jee, als je gevoelig bent dan lig je de hele nacht wakker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder s`avlonds om 11 uur: "Wolle jim noch in bakje kofje? "
Ja, klopt als een busquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Och jee, als je gevoelig bent dan lig je de hele nacht wakker.
Ik heb in een koffiefabriek gewerkt.En heb tijdens de nachtdienst ook wel afgeleerd om maar koffie te blijven drinken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Och jee, als je gevoelig bent dan lig je de hele nacht wakker.
Ja snap ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb in een koffiefabriek gewerkt.En heb tijdens de nachtdienst ook wel afgeleerd om maar koffie te blijven drinken.
Dit dusquote:
chill is dat jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:39 schreef Filosoofert het volgende:
Dadelijk ff naar de Sligro.
Lekker rond lunchtijd jezelf volproppen met proeverijtjes
goede dagbestedingquote:
Ook zoiets, wat denk je van drukke winkels,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Niet met meer dan 100 man in de winkel heren.
En nemen die snotkinderen mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zoiets, wat denk je van drukke winkels,
Mensen mogen iet werken maar zullen vast wel gaan winkelen
Ja en in die grote steden winkels zoals C&A en de Primarkt ook wel denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Een beetje H&M lopen meer dan 100 klanten rond hoor.
Ik dan weer nietquote:
Komt omdat ik zo druk bezig benquote:
VOCHTIG POESJEquote:
quote:
Nog 21 en je staat 2de ff volhouden gaat je lukken vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:49 schreef PlymouthFury het volgende:
Valt toch geen punt te halen hier met die thuiszitters![]()
![]()
![]()
Dat wist ik niet.Zeg dat dan even.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 21 en je staat 2de ff volhouden gaat je lukken vandaag
Duurt mij te lang, ga voor 3 mooi zat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 21 en je staat 2de ff volhouden gaat je lukken vandaag
Kom maar.Ich solldir hilfen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Goede instelling, maar ff wat anders maar.
Kieke dan man t steet er gewoonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.Zeg dat dan even.
Lolquote:
Ich ouuuuuuuuuuuchquote:
Hoi Jessie van de Graafquote:
Die zijn telefoon en Dj set op Marktplaats probeert te verkaufen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |