Dit ja...terwijl het in China al dikke ellende was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:12 schreef noodgang het volgende:
Echt goed doen kunnen ze t toch niet hè. Deze maatregelen hadden eigenlijk 2 weken geleden genomen moeten worden, maar dat zou nooit geaccepteerd zijn, want het is maar een griepje etc etc
Ja ik ook, maar als ik de mensen in m'n omgeving hoorde zou dat niet zomaar geaccepteerd worden. Collega's van mij hebben nu nog zoiets van: laten we ons niet aanstellen we kunnen toch gewoon werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Hoi Noodgang
Dat is ook weer waar.
Maar heb toch liever eerder maatregelen, ook al is het dan misschien voor niets dan dit
Jamaar China, dat is zo ver wegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:15 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dit ja...terwijl het in China al dikke ellende was.
Ja en al die mensen die terug komen van daar of van daar bij familie hier komen denkt men niet aanquote:
er zijn nog steeds mensen die roepen dat het maar een griepje is....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als ik de mensen in m'n omgeving hoorde zou dat niet zomaar geaccepteerd worden. Collega's van mij hebben nu nog zoiets van: laten we ons niet aanstellen we kunnen toch gewoon werken
Nou ik ga echt niet zeggen nog 1 bakkiequote:
mee eens hoor. Maar t grootste probleem is de incubatietijd. De meeste mensen die in Italië besmet zijn, zijn besmet toen t nog niet echt duidelijk was dat daar een besmettingshaard zat. Daarom ook zoveel in Brabant, dat was precies toen het zuiden vakantie had. Het noorden had een week eerder vakantie, toen waren er nog geen besmettingshaardenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en al die mensen die terug komen van daar of van daar bij familie hier komen denkt men niet aan
Net als al die lui die toch naar Italie gingen terwijl het daar al was
Maar heb er al 5 opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik ga echt niet zeggen nog 1 bakkie
Ik ga echt nog wel meer dan 1 drinken
Toen die vakantie stroom begon was het al wel bekend dat het in Italie zat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
mee eens hoor. Maar t grootste probleem is de incubatietijd. De meeste mensen die in Italië besmet zijn, zijn besmet toen t nog niet echt duidelijk was dat daar een besmettingshaard zat. Daarom ook zoveel in Brabant, dat was precies toen het zuiden vakantie had. Het noorden had een week eerder vakantie, toen waren er nog geen besmettingshaarden
Ja maar nog 1 klinkt zo definitiefquote:
Aah, dat verklaard iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
mee eens hoor. Maar t grootste probleem is de incubatietijd. De meeste mensen die in Italië besmet zijn, zijn besmet toen t nog niet echt duidelijk was dat daar een besmettingshaard zat. Daarom ook zoveel in Brabant, dat was precies toen het zuiden vakantie had. Het noorden had een week eerder vakantie, toen waren er nog geen besmettingshaarden
Ja bij dieren doen ze het wel, die worden zelfs afgeslacht als het te erg wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik een vergelijking maken?
Bij paarden bestaat een ziekte dat heet droes.Is een besmettelijke ziekte.
Wanneer dat geconstateerd word gaat je hele bedrijf op slot.
Niemand komt er op of bij.Het is te behandelen,vrij simpel zelfs.
Maar de quarantaine periode duurt minimaal een maand.
Na de hele boel deugdelijk ontsmet te hebben en alle paarden ziektevrij zijn wordt de boel weer vrijgegeven.
Bij het eerste geval uit Italië hadden ze al kunnen weten dat rest ook besmet was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij dieren doen ze het wel, die worden zelfs afgeslacht als het te erg wordt.
jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorlopig dan, drink er 10a 15 p dag. Teveel
Daar kom ik ook wel aan denk ik, maar dan wel caffiëne vrijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorlopig dan, drink er 10a 15 p dag. Teveel
Daarom,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het eerste geval uit Italië hadden ze al kunnen weten dat rest ook besmet was.
Nee, van mij ook niet. Ik gaf alleen aan dat bij dieren tot afslachten overgegaan wordt als het te groots isquote:
Preventief ruimen zelfs.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, van mij ook niet. Ik gaf alleen aan dat bij dieren tot afslachten overgegaan wordt als het te groots is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |